Miten jaksatte kun päivät on ankeita eikä mitään kiinnostavaa tapahdu ja ulkona ankea vuodenaika
Suurinosa käy vain töissä ja kotona loppupäivä maataan, sitten nukkumaan ja seuraavana päivänä sama oravanpyörä. Ulkona viihtyy korkeintaan tunnin verran näin talvella kun tekee kävelylenkin, missään ei tapahdu mitään ja mihinkään ei viitsi mennä kun kaikki niin kallista.
Kommentit (33)
Olen opiskelija. On hauskaa lähes päivittäin.
Onhan tämä karseeta aikaa. Itsekään en töiden jälkeen jaksa tehdä oikeen muuta ku palstailla ja katsoa telkkua. Onneksi kevät tulee ja valon määrä lisääntyy. Kesä on hienoa aikaa, mutta on se liian lyhyt. Talveksi täytyis keksiä jokin juttu, kun tää pimeä kylmä aika on yli puoli vuotta. Ainakin loma lämpöön katkaisee talven.
Nooh kohta tulee sota niin tulee seurattavaa eikä ole tylsää!
Tänä talvena mulla oli liikuntaan ainoastaan liukaspohjaiset kengät. Olen ollut enimmäkseen sisällä, kun pelkään liukastumista. Eka talvi ikinä, kun en ole harrastanut ulkoliikuntaa juurikaan. Kyllä se nyt tuntuu niin, että väsyttää aika paljon. Ostin talveksi lenkkarit, mut ostin vahingossa kesäliikuntaan tarkoitetut kengät. Ei mulla ollut varaa ostaa toisia kenkiä.
No itse käyn 2-3 kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä, salilla tai jumpassa käyn 2 iltana viikossa. Hyvin ehtii myös kirjoja lukea, netflix-sarjoja katsoa ja laittaa hyvää ruokaa. Elämä tuntuu hyvältä ja mielekkäältä.
Ei oo ankeeta ulkona. Oon Turus ja linnut välil jo laulaa ja kesää kohti mennään, vaik helmikuu on viel kevätkuukausi.
Mahtavaa, et punkit on viel lumen alla. En viihdy luonnos enää kesällä.
Asennekysymys. Koeta keksiä jotain tekemistä!
Töiden jälkeen juon 2 olutta, kattelen uutisia ja luen kirjoja. Lukeminen auttaa ankeuteen
Vierailija kirjoitti:
Luuleks kotoasi seuraavasi sotaa.
Sää kuule joudut osallistumaan. Joko sotimaan ta kotirintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ankeeta ulkona. Oon Turus ja linnut välil jo laulaa ja kesää kohti mennään, vaik helmikuu on viel kevätkuukausi.
Mahtavaa, et punkit on viel lumen alla. En viihdy luonnos enää kesällä.
Eiku siis helmikuu on talvikuu, sori
Mikä estää keksimästä kivaa tekemistä?
Teen matkoja ulkomaille. Sillä tavalla saa rahalle enemmän vastinetta. Suomessa vältän käymästä missään.
Mä olen iloinen jokaisesta päivästä, jolloin ei vielä olla sodassa.
Oot mielikuvitukseton ihminen. Maailmassa on sata mielenkiintoista asiaa mitä voi tehdä. Ei vaan kaikkeen riitä aika.
Työni on mielekästä, työpaikka viihtyisä kivoine työkavereineen ja asiakkaineen. Jatkuvasti kehitämme toimintaamme ja keksimme kaikkea kivaa. Päivät menevät nopeasti. Kotiuduttuani kokkaan, ukkoni kanssa syömme ja lähdemme joko lenkille tai kuntosalille. Loppuilta sujuu telkkaria katsellen.
Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä! Vähän yli sata vuotta sitten eräs neitonen entisajan Venäjällä kirjoitti päiväkirjaansa, että elämässä ei tapahdu paljoa. No, pian alkoi tapahtua. Tuli vallankumous ja jossain vaiheessa tytön naapurustossa tapahtui pidätyksiä. Mm entiset tuttavat ilmiantoivat toisiaan uusille vallanpitäjille, vanhoja kaunoja kostettiin, tytön perhe joutui lähtemään kotoa pitkälle pakomatkalle jne. Perheen palvelustyttö muutti taloon, alkoi käyttää rouvan kaapista löytynheitä vaatteita ja ryhtyi seurustelemaan hyvin paljon nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää keksimästä kivaa tekemistä?
Ei ulkona ole mitään mielenkiintoista tekemistä talvella ja Suomi on kallis maa jos käyttää palveluita. Kaikki baarit, kahvilat ja ravintolat on niin ryöstöhintaisia ettei ole pienituloisilla sinne mitään asiaa.
Vesi on elämä, lumi on vettä.
Tuli on kuolema, aurinko on tulipallo.
Mieti asias uudestaan.