Pystyykö onnibussissa nukkumaan?
Pitäisi päästä Rovaniemeltä Helsinkiin mahdollisesti onnibussilla, koska se sopii opiskelijan budjettiin paljon paremmin kuin junaliput ja hotelliyöt. Säästäisin kalliin junalipun ja hotelliyön hinnan, jos menisin yöllä onnibussilla.
Miten siellä yleisesti saa nukuttua? Kuitenkin haluaisin olla mahdollisimman virkeä seuraavana päivänä. Herättääkö kuullutukset tai pysäkit? Onko meluavia ihmisiä? Saako penkeillä nukutuksi?
Kommentit (13)
Voi nukkua ,mutta jos olet iso niin vessa on ahdas.
Minkä kokoinen ihminen mahtuu istumaan siellä mukavasti?
Mikä budjetti sulla on? Lennon voi saada viidelläkympillä.
Joo,pystyy Onnibussissa nukkumaan jos pystyt istuvilleen nukkumaan.Yksi nainen oli laittanut vähän puhalletun uimarenkaan häntäluunsa päälle, sanoi ettei niin paljoo ota selkään ja sitten ite oon pitäny puhallettavaa niskatyynyä, ei pää retkahda.Makeet unet saa-nykysin kaikki katselee puhelimeltaan jotain tai kuuntelevat vaan musaa.suurin osa hiljaa on...
Riippuu ihan ihmisestä. Minä pystyn nukkumaan, nukahdan lähiliikenteen bussiinkin, mutta jotkut kaverit eivät mitenkään vaikka olisivat miten väsyneitä.
Voihan siellä nukkua jos lapset ei huuda. Yleensä on ollut hiljaista kun olen kulkenut onnibussilla, mutta viimme kerralla suurimman osan yli kolmen tunnin matkasta jonkun lapset melusivat ja edessäni istuva nainen päätti puhelimeen ensimmäiset pari tuntia.
Enimmäkseen Riippuu niistä kanssamatkustajista. Bussimatkat itsessään ovat olleet suht tasaisia eikä bussi ole hirveästi kolissut
Vierailija kirjoitti:
Mikä budjetti sulla on? Lennon voi saada viidelläkympillä.
En ole ap mutta itselleni ainakin se 50€ on aika paljon yli budjetin. Onnibussilla pääsee alle kympillä vaikka Vaasasta Helsinkiin jos osaa varata lipun ajoissa
Jos olet pienikokoinen, että maksut ylipäätään istumaan penkkiin niin ehkä nukkuminenkin onnistuu.
Itse en ole edes 180cm tai sataa kiloa, mutta toiste en ko firman onnikalla matkusta, polvet suussa kuin vanhassa micrassa aikoinaan.
Ota yläkerrasta isomman jalkatilanpaikan niin hyvin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Voi nukkua ,mutta jos olet iso niin vessa on ahdas.
Kuka siellä vessassa nukkuu. Itse mahduin kuselle vaikka oon satakiloinen.
Kyllä mä ainakin vähän sain. Aika hiljaista ja rauhallista oli, kun Onnibussilla matkustin.