Pelkkää keittoruokaa kotona
Mies nuuka muuta tehdä. Ostaa kotiin juurekset me niitä, syö itse lounaan töissä. Nyt löysin kuitin käynyt la syömässä kun auto piti pesettää ja su tennis käynyt taas syömässä kotona vaan keittoa minä ja lapset
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Menet lasten kanssa ravintolaan syömään viikonloppuna. Jos mies kysyy, sanot vaan, että luulit sen olevan ok, kun hänkin tekee niin.
Älä alistu.
en voi niin mies kuitenkin elättää ja tienaa hyvin..
Taas kaappiin kun töistä toi kaalia punajuuria sipulia ja porkkanaa ei edes lihaa..
Laita siihen keittoon vehnäjauhoja ja tee kiinteitä keittomöykkyjä.
Sulla ei ole lainkaan omaa varallisuutta?
Mistä olet muuttanut? Tunnetko Suomessa ketään muita kuin miehesi? Onko sinulla ystäviä? Oletko saanut suomen kielen koulutusta? Tai muuta koulutusta?
keitothan on tosi hyviä ja terveellisiä. Saat sinäkin palstamamma ja lapset kasviksia esim. sosekeittona Hyvän miehen löytänyt, etkä jotain nakkiperunamiestä!
Vierailija kirjoitti:
no saanut olla kotona mies elättää ja on kaikki mitä tarvin esim silikoni rinnat mies maksoi kampaajan aina kynsihoidot jne..
Minä en osaa itse kauppa eikä välimerkki. Olen urpo kädetön vallan alla.
0/5.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet muuttanut? Tunnetko Suomessa ketään muita kuin miehesi? Onko sinulla ystäviä? Oletko saanut suomen kielen koulutusta? Tai muuta koulutusta?
Belarus valkovenäjältä ei mitä kieli kurssilla ollut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no saanut olla kotona mies elättää ja on kaikki mitä tarvin esim silikoni rinnat mies maksoi kampaajan aina kynsihoidot jne..
Ootko ihan varma, että sulla on kaikki mitä tarvit? Siis silikonirinnat on, mutta ei kunnon ruokaa?
"Saanut olla kotona". Onko se sun tavoite tässä elämässä? Sitten pitää ehkä vaan lusikoida sitä kaalisoppaa ja olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä kynsihoitorahoja edes olisi voinut laittaa ruokaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä tarvitset, paitsi ruokaa? Erityisen huolestuttavaa tuossa on, että lapsesi joutuu elämään yksipuolisella ravinnolla. Ostaako miehesi lapselle kaiken muun tarvittavan? Vaatteet, tarvikkeet yms?
Mies aina minä hoikka ei suomi nainen ole.. Hän tykkää ja minä hänestä toki olisi kiva joskus muutakin syödä..
Oletko pelkkä patja? Sano ei käy..
Vierailija kirjoitti:
Mies aina minä hoikka ei suomi nainen ole.. Hän tykkää ja minä hänestä toki olisi kiva joskus muutakin syödä..
Sen ymmärrän,että pitää suo jonain seksinukkena. Mutta lapsihan tuossa kärsii. Miksi ihmeessä teitte lapsen?miksi hän ei saa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärrän,että pitää suo jonain seksinukkena. Mutta lapsihan tuossa kärsii. Miksi ihmeessä teitte lapsen?miksi hän ei saa ruokaa?
kyllä lapsi ruokaa saa ja sukulaiset lähettää säilykkeitä ja kyllä meilläkin tekisi vain mieli muutakin syödä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä lapsi ruokaa saa ja sukulaiset lähettää säilykkeitä ja kyllä meilläkin tekisi vain mieli muutakin syödä..
Eroa. Tiedät itsekin ettei tuo ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Tiedät itsekin ettei tuo ole normaalia.
en halua ja elintaso laskee meillä hieno talo minun hyvin..
Menet lasten kanssa ravintolaan syömään viikonloppuna. Jos mies kysyy, sanot vaan, että luulit sen olevan ok, kun hänkin tekee niin.
Älä alistu.