Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä

Vierailija
07.02.2018 |

"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."

Kommentit (694)

Vierailija
401/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta Terhi ei oo juonu enää pitkiin aikoihin lainkaan.

Silloin on riski sortua ja vetää täydet lärvit.

Vierailija
402/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa viinaa ja suorat sanat Kasmirille haippiringistä ja Dannyn naiskuvioista #metoo-hengessä, kamerat pyörii ja kunnon mylly. Seuraavana aamuna puhelut ohjelman vastaavalle tuottajalle Kasmirin PR-toimistosta ja Dannyn lakimieheltä, Kokkonen ulos. Sanotaan näin.

Tää mullekin tuli mieleen. Jos hän on suora ihminen, ja häneltä löytyy hieman "munaa" sanoa jotain- on varmasti sanonut. Niin minäkin tekisin. Hyvä Terhi!!

Mitä väärää Kasmir teiki haippiringissä? Ei vasikoinut kaveriaan poliisille?

Etkö lukenut silloin lehtiä? Niiden mukaan rinki halveerasi niitä naisia.

Ei Kasmirista ainakaan mitään tuollaista väitetty.

Eikös Kasmir ollut myös ringin uhri, hänen köyrimistään kuvattiin salaa. Koska nimi mainittiin ko kohun yhteydessä, menetti töitä

No tämän IS:n jutun perusteella käsittäisin, että Kasmir oli molempia. Oli haippiringin jäsen, jossa naisista puhuttiin seksistisesti, mutta joutui myös itse Axl:n salakuvauksen uhriksi. Itse videoita ei muuten jaettu ringissä. Vain tämä video Kasmirista. Han Solo sen sijaan ei ollut haippiringissä mukana. Iltasanomat sai JSN:ltä langettavan päätöksen siltä osin, eli IS oli välittänyt tietoa, jonka perusteella yleisö sai sen käsityksen, että myös Han Solo olisi osallistunut Haippiringin viestittelyyn, mikä ei ollut totta.   https://www.is.fi/viihde/art-2000005107318.html

Joidenkin lähteiden mukaan Kasmir seurusteli aivan toisen kanssa sillä hetkellä kun pumppasi menemään kelohonkamökillä. "Uhri", my ass.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alkaa tulla sellainen mielikuva, että T on käynyt jo valmiiksi ylikierroksilla ja tilanne on sitten kärjistynyt ohjelman kuvauksissa. Varsinkin, jos on muutenkin syrjäänvetäytyvä ja perfektionisti luonne, niin olosuhteet ovat voineet käydä mahdottomiksi kestää. Se heijastuu väistämättä sitten muuhunkin tiimiin.

Vaikka ammattiartisteista onkin kyse, niin silti oma arviointi jaksamiskyvystä voi pettää kenen tahansa kohdalla. Vain Elämää -ohjelmasta on kaiken lisäksi annettu julkisuuteen sellainen leppoisa ja tunnekylläinen luokkaretkikuva. En usko, että tilanteen vaativuutta välttämättä tajuaa, ennen kuin sitä elää itse. Terhillä on kokemusta intensiivisistä keikkaolosuhteista jo parin vuosikymmenen ajalta, ja varsinkin Ultra Bran huippuvuodet olivat aika mielipuolista kiertue-elämää kaiken kaikkiaan. Siinä voi helposti ajatella, että kyllähän mä nyt yhden Vain Elämää klaaraan, kun klaarasin kiertueetkin. Kumminkin vaativat olosuhteet ovat huomattavasti enemmän sitä silloin, kun ympärillä on mahdollisesti etäiseksi jääneitä artistikollegoja sen oman tutun ja turvallisen UB-köörin sijaan.

Oli miten oli, niin toipumisia Terhille. Eiköhän hän tästä jatka eteenpäin taas uutta kokemusta viisaampana.

Vierailija
404/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoi somehiljaisuuden. Lähetteli kuvia kuvauspaikoilta. Siksi potkittiin pois.

Vierailija
405/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki oli postannut Instagramiin kuvan, jossa purkavat tilannetta.

Vierailija
406/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikean, kylmän ja epäkohteliaan maineessa. Näin kertovat kaikki muusikot, jotka tunnen. (Myös muuan ultrabralainen.)

Näin olen kuullut itsekin, enkä ihmettele ettei TK ole kyennyt formaatin vaatimaan kevyen ja toisia artisteja kunnioittavan ilmapiirin ylläpitoon.

Vierailija
407/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ohjelmassa on mukana vain Aki Tykki tai Terhi Happonen tai Sani? Miksei koko bändit? Eihän nuo yksinään ole kuin yksi murto-osa kokonaisuudesta. 

Terhi Happonen!!! Ihan eeppinen heitto, repesin täysin XXD

Vierailija
408/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että tässä on mitään sen kummempaa kun että asenne on ollut kaikkeen mikä ei ole mielyttänyt että v*ttu mä lähen menee täältä ja lopulta tuotanto saanut tarpeekseen ja sanonut v*ttu lähe menee täältä.

Ja sitten toivotaan pelkkää hyvää? En usko. Kaikki viittaa siihen että Kokkonen oli jo valmiiksi burniksen partaalla ja liian laiha, ja sit meni yli. Omasta kokemuksesta voi kertoa että vaikka pää kestäis, elimistö voi tehdä stopin. Uni ei tuu, ruoka oksettaa. Pari päivää sitäkin jaksaa mutta jos ei pysty nukkumaan, stoppi tulee jossain vaiheessa.

Ohis mutta aivan varmasti julkisuudessa toivotaan hyvää vaikka tilanne kuliseissa olis kuinka tukala.

Miksi tuotanto toivoisi Terhille pahaa? Ittehän ne oli sen tonne värvänny.

Vierailija
409/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhin olisi pitänyt tiedostaa omat rajansa jo aiemmin ja kieltäytyä Vain elämää -reissusta. Harmittaa, koska vei paikan joltain toiselta naisartistilta, jolla olisi varmasti ollut halukkuutta olla kuvauksissa loppuun asti. Esim. Elli Haloo, Johanna Kurkela, Iisa, Marion Rung, Mariska, Yona, Anna Hanski, Jonna Tervomaa, Emma Salokoski, Anna Eriksson, Tarja Turunen, Muska, Diandra, Eini, Sonja Lumme, Anita Hirvonen, Karita Mattila, Lea Laven, Päivi Lepistö, Nina Tapio, Vesta, Manna, Ilta, Janna, Evelina, Jannika B, jne jne.

Arttu Wiskari ja Danny versioimassa Karita Mattilaa :D Vois nousta La Bohémet ja Taikahuilut ihan uudelle levelille

Vierailija
410/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sinne lähettää tilalle Krista Siegfriedsin? Ai niin mut eihän sillä ole kuin Ding dong -biisi.

Vierailija
411/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla sääntörikkomus?

Ei suostu laulaa tai itkee?

Vierailija
412/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että tässä on mitään sen kummempaa kun että asenne on ollut kaikkeen mikä ei ole mielyttänyt että v*ttu mä lähen menee täältä ja lopulta tuotanto saanut tarpeekseen ja sanonut v*ttu lähe menee täältä.

Ja sitten toivotaan pelkkää hyvää? En usko. Kaikki viittaa siihen että Kokkonen oli jo valmiiksi burniksen partaalla ja liian laiha, ja sit meni yli. Omasta kokemuksesta voi kertoa että vaikka pää kestäis, elimistö voi tehdä stopin. Uni ei tuu, ruoka oksettaa. Pari päivää sitäkin jaksaa mutta jos ei pysty nukkumaan, stoppi tulee jossain vaiheessa.

Ohis mutta aivan varmasti julkisuudessa toivotaan hyvää vaikka tilanne kuliseissa olis kuinka tukala.

Miksi tuotanto toivoisi Terhille pahaa? Ittehän ne oli sen tonne värvänny.

Jaa,a. Mutta kuinka monelle jäi olo tuosta tuotannon ilmoituksesta, että halusivat nimenomaan alleviivata sitä, että Terhi POISTETTIIN? Hidasti ja hankaloitti kuvauksia, oli riippa, joka ei ymmärtänyt itse lähteä? Kyllä tuon olisi voinut ilmoittaa toisellakin tavalla, jos oltais oikeasti haluttu, ettei yleisö käänny Terhiä vastaan ja ala haukkumaan niskoittelevaksi diivaksi, heikoksi mt-potilaaksi jne. 

Vierailija
413/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parhaillaan sairaslomalla työuupumuksen vuoksi. Se onkin tosi salakavala homma, joka pamahtaa lopulta päälle aika varoittamatta vaikka luuli että akut kestäisi vielä enemmänkin. Minut passitti pois työstä esimies ja työterveyslääkäri, koska itse sinnittelin ja uskoin vielä jaksavani. Uupumuksen takia myös muisti katoaa mikä tuollaisessa proggiksessa on varmaan mahdoton yhtälö. Sen puolesta kuulostaa tutulle tuo "tuotantoyhtiö teki lopullisen päätöksen"ja "toivoo kaikkea hyvää ja pääasia on että voi hyvin."

Vierailija
414/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämää tämä Olli Lindholmin haastattelu. http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201802082200728389_vd.shtml

Hän kun siinä oikein painottaa, että kyllä tehtiin etukäteen harvinaisen selväksi, kuinka raskaasta ruljanssista on kyse. Ja ei todellakaan olla painostettu ketään ahdistukseen asti. Onko Ollia pyydetty tuotannon puolesta puhujaksi?

Ehkä Terhille ei oltu tehty tietoiseksi, kuinka raskasta tuolla voi henkisesti olla? Jos tuotanto on ollut selvillä, että Terhillä on jaksamisen kanssa ongelmia ja hänelle ei ole selvitetty aikataulua (levon hetket puuttuvat), niin sitten on kyllä väärin toimittu.

Vierailija
415/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi tietää, mitä kaiken tämän takana on. Mikä mua hämmentää on se, että ihminen/ihmiset eivät voi viikoksi laittaa joitakin asioita sivuun ja syrjään. Viikko on lyhyt aika ja se menee vanhan sanonnan mukaan vaikka aidan vihdaksena. Toisaalta kyseessä on taiteilijapersoonat ja heillä kai on sitten eri meininki. Itse olen kestänyt monenlaisia asioita (yksitoikkoiset kesätyöt, kurja huonekaveri, epämukava hotellihuone, Ikävä työkaveri, päällepäsmäri lomaseura jne.), kun olen tiennyt että kohta helpottaa ja tämä on vain kerran kokemus. Vain kerrran elämää etten sanoisi.

Vierailija
416/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutuista tulee selkeästi esille, että muut ovat nyt tyytyväisempiä ja potkut antoi nimenomaan tuotanto eikä Terhi lähtenyt itse. Oli syynä sitten psyyke tai diivailu niin ilman Terhiä ilmapiiri on nyt parempi. Ehkä Terhi kertoo miksi sai kenkää.

Vierailija
417/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan erittäin vaikeana ihmisenä muusikkopiireissä. Tämä siis sisäpiiritietoa.

Mielipiteikkäät naiset leimataan aina "vaikeiksi". Jos ei tule kunnon esimerkkejä, niin en usko kyse olevan muusta kuin siitä, että Terhilläkin on mielipiteitä, joita haluaa tuoda esille. Musabisneksen miehet eivät vaan tykkää.

Vähänpä sinäkin musabusineksesta tiedät.

Vierailija
418/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pyrskähdellyt nauruun kun muut ovat yrittäneet laulaa ja mennyt epävireisesti. Tai tirskunut sille vanhalle Dannylle ja muut on itkeneet viinipäissään loukkaantuneena :´D Koska niin mulle kävisi.

Vierailija
419/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtijutuista tulee selkeästi esille, että muut ovat nyt tyytyväisempiä ja potkut antoi nimenomaan tuotanto eikä Terhi lähtenyt itse. Oli syynä sitten psyyke tai diivailu niin ilman Terhiä ilmapiiri on nyt parempi. Ehkä Terhi kertoo miksi sai kenkää.

Mistä lehtijutuista tuo käy ilmi?

Vierailija
420/694 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi tietää, mitä kaiken tämän takana on. Mikä mua hämmentää on se, että ihminen/ihmiset eivät voi viikoksi laittaa joitakin asioita sivuun ja syrjään. Viikko on lyhyt aika ja se menee vanhan sanonnan mukaan vaikka aidan vihdaksena. Toisaalta kyseessä on taiteilijapersoonat ja heillä kai on sitten eri meininki. Itse olen kestänyt monenlaisia asioita (yksitoikkoiset kesätyöt, kurja huonekaveri, epämukava hotellihuone, Ikävä työkaveri, päällepäsmäri lomaseura jne.), kun olen tiennyt että kohta helpottaa ja tämä on vain kerran kokemus. Vain kerrran elämää etten sanoisi.

Niinpäjoo, mutta on eri asia laittaa lapsi kestämään eroa. Ja jotain yllättäviä mutta ei vakavia juttuja on jopa voinut tulla lapsen jaksamista koettelemaan.