Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
No höh. Selviääköhän syy vasta kun näytetään telkkarissa.
Mitähän se on siellä tötöillyt jos kuvausryhmä päättää lähettää pois...
Höh, luulin että kyseinen ohjelma loppui siihen all stars -kauteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se on siellä tötöillyt jos tuotantoryhmä päättää lähettää pois...
Siis tuotantoryhmä päättänyt, että Terhin pitää poistua? Mitä ihmettä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Höh, luulin että kyseinen ohjelma loppui siihen all stars -kauteen.
Sama.
Oho, no nyt jäi jäljellä enää kaksi naista. Naisvähemmistö kostautui big time. Seuraava kausi all male!
Ei varmaan ihan kevein perustein ole tehty tuollaista ratkaisua.
En ikinä voinut edes kuvitella hänen lähtevän tuohon kuluneeseen ohjelmaformaattiin mukaan. No lähti kuitenkin ja olin hetken suorastaan innoissani uudesta kaudesta.
Olisipa kiva tietää syy lähdölle. Jokin sääntörikkomus?
FOLIOHATTUSPEKULAATIOTA: Riitaa Kasmirin kanssa?
Kasmir myöntää, että jännittää muiden artistien kohtaamista.
– Siellä on aikamoisia hahmoja pöydän äärellä. Jänskättää, tuleeko tehtyä tarpeeksi kunniaa näiden artistien biiseille omilla versioilla ja tulkinnoilla. Porukasta on hyvä fiilis – mahtavaa olla porukan nuorin. Eniten mua jännittää Terhi Kokkonen. Se on vähän pelottava, ehkä, Kasmir kertoo ohjelman tiedotteessa.
https://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/Eniten-mua-jännittää-Terhi-Kokkon…-–-Vain-elämää-sarjan-uudet-artistit-julki/1102415
Tai sitten ei ole tehty tuollaista ratkaisua muualla, kuin ap:n päässä. 🙄
Lähde: Vain elämää -facebooksivu
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei ole tehty tuollaista ratkaisua muualla, kuin ap:n päässä. 🙄
Kyllä tää löytyy ihan iltasanomistakin
Siis mitä?