Miehellä edelleen Tinder...
Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...
Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...
Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.
Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut naisen kanssa vasta 3 kertaa treffeillä mutta tekisi mieli poistaa jo tinder, ei ole yhtään motivaatiota käyttää sitä. Toisaalta en voi tietää onko nainen samoilla ajatuksilla enkä sitä näin aikaisin voi kysyäkään koska tunnetusti "epätoivoisuus" on naisille turnoff.
Milloin miehet myös ymmärrätte että epätoivo on kuulijan korvissa. Eli kannattaa puhua asioista suoraan niiden oikeilla nimillä! Heittäytyä, rakastaa ja luottaa, olla rohkea ja uskoa. Nuoret hyvät ihmiset, älkää kyynistykö ja mikä ärsyttävintä-tehkää oletuksia! Vaan puhukaa, kysy miltä hänestä tuntuu olla sun kanssa, etsiikö vielä parempaa vai voisko yhdessätuumin jatkaa "exclusive" !:) onnea !
Kilahdin yhteen mieheen, joka jäi kiinni deittisovelluksesta. Laittoi mulle kuvan netistä yhdestä matkakohteesta ja selaimen palkissa näkyi happy.pancake. Lähdin kyllä vielä sen maksamalle viikonloppumatkalle, kun oli aiemmin näin sovittu.(maksoin aiemman reissun itse molemmille) Sitten finito.
En koskaan kertonut syytä, miksi muutuin hankalaksi.
Jos ette oo puhuneet asiasta niin en tiedä voiko suuttua. Mutta jos nyt puhutte eikä suostu poistumaan, ni sano heipat.
jos seurustelusuhteessa tinder tilit auki, jäbällä haku päällä.. mutta laitappa myös itsellesi tinderiin verkot vesille ja katso miten jäbän naaman väri alkaa vaihtua..:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia että aina odotetaan josko joku parempi löytyisi.Se on nykypäivää.Miehiin ei voi oikein luottaa.Nättejä naisia on joka puolella.Miehet haluaa nauttia.Kyllästyvät myös helposti.Miehet ei oikein tunnu arvostavan parisuhdetta. Ehkä parempi yksin.
N21
Väärin. Vain sinun valitsemat miehet on olleet tuollaisia. Yritä valita seuraavalla kerralla joku ei niin hyvännäköinen mutta luotettava mies..
Miksi joku haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jota ei pidä haluttavana ja puoleensavetävänä (=hyvännäköisenä)? Olisitko itse tyytyväinen, jos joku nainen valitsisi sinut parisuhteeseen, johon ei sitten kuuluisi seksiä eikä intohimoa, koska hän ei pystyisi haluamaan sinua? Riittääkö sinulle nainen, joka on luotettava mutta ei mielestäsi hyvännäköinen eli sellainen, jota et halua katsella etkä koskea?
Miesten naismaku ei ole ällöttävä/kuuma vaan myös kaikkea noiden välissä.
Ei kukaan puhunut ällöttävästä/kuumasta vaan siitä, että jos ihminen menee yhteen hänen mielestään ei-hyvännäköisen eli ei-haluttavan kanssa, niin miksi hän haluaisi seksiä tämän kanssa? Miksi miehille ei kelpaa rumat ja lihavat naiset, jos ulkonäöllä ja "pantavuudella" ei ole väliä?
Naisethan sitä jatkuvasti palstalla toitottavat, että kun on tunteita toista kohtaan, niin rumakin näyttää hyvältä. Ei luulisi siis ulkonäön olevan este parisuhteelle.
No voi luoja taas... Juuri niin! Tämän kun palstamiehet uskoisivatkin. Mutta edellä joku mies kehotti naista etsimään jotain ei niin hyvännäköistä eli mitä muuta hän voi tarkoittaa kuin miestä, joka ei kyseisen naisen mielestä olisi hyvännäköinen. Ei siitä tule mitään.
Joka ikiselle ihmiselle löytyy maailmasta kumppani, joka pitää tätä haluttavana eli kauniina/komeana. Mutta ei, kun niin yrität sanoa niin uliarmeija huutaa, että eipäs, kun on miehiä joita yksikään nainen ei halua.
Se, että ihminen pariutuu ihmisen kanssa, jota ei itse näe haluttavana, ei koskaan pääty hyvin.
Unohda nuo nimittelyt ja keskity asiaan. Edelleen, miksi nainen ei voi lähestyä rumaa miestä, jos kuitenkin sitten kun ne tunteet heräävät, niin miehestä tulee naisen silmissä hyvännäköinen?
Miksi mies ei voi lähestyä omasta mielestään rumaa ja lihavaa naista? Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi lähestyä ihmistä, joka ei herätä kiinnostusta?! Potentiaalisen loppuelämän kumppanin valinta on sen verran iso asia, että ihan varmasti jokainen haluaa löytää ihmisen, joka on mahdollisimman täydellinen. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun kanssa, joka ei ns. vie jalkoja alta (eikä tätä pidä ottaa liian kirjaimellisesti)? En vaan ymmärrä. Joo, pettymyksiä tulee ja sinkkuna joutuu olemaan pitkiäkin aikoja, mutta silti. Miksi pitäisi saada parisuhde sen sijaan, että etsii ihmistä, johon ihastuu, rakastuu ja haluaa sitoutua?
Ja kuten sanottu: joka ikinen ihminen on jonkun silmissä kaunis/komea. Pitää vain löytää se ihminen.
Koska miehet ei seurustelisi koskaan jos kelpuuttaisvat vain jalat alta vievät naiset.
Tälläkin hetkellä käyn treffeillä naisen kanssa joka ei herätä mitään riemunkiljahduksia ulkonäöllään mutta tiedän aivan hyvin että mulla ei ole mahdollisuuksia paremmannäköisiin.
Aina jaksaa ihmetyttää kaltaistesi miesten heikkous, eli ei millään osata olla yksin, joten parisuhdetta pitää viritellä itselle epäsopivien/epätyydyttävien naisten kanssa. Itse olin 28-vuotiaaksi sinkkuna ennen kuin tapasin mieheni. Nyt olen ollut onnellisesti tämän "oikeani" kanssa jo kymmenen vuotta, eikä lainkaan kaduta etten silloin nuorempana vain tyytynyt johonkin sinne-päi-ihan-kiva -tyyppiin.
olitko neitsyt 28 vuotiaaksi? Harvat miehet saavat irtoseksiä.
Te joiden miesystävävät edelleen tinderissä, minkä ikäisiä nämä miehet on? Itsellä vähän sama tilanne, mun miesystävällä ikää 50v nii luulin että olisi jo vähän kypsempi ja kokeneempi mutta väärässä taisi olla..
Tollaisia sekavia hulluja (miehiä) riittää. Saattaa tavallaan olla ihan tosissaankin sun kanssa mutta ei tunne itseään sen vertaa että pystyisi mitään päätöstä tekemään suuntaan tai toiseen tms. Eikä parane ajan kanssa, ja on hyvin huono merkki. Vaihtoon...
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että miehellä on jatkuvasti haku päällä, vaikka olisi jo kotona kuinka upea nainen tahansa. Aina voi tulla joku vielä kauniimpi vastaan. Miehethän aina vain tyytyvät naiseen, ja haaveilevat jatkuvasti paremmasta. Saa olla aikamoinen missimalli, etteikö miehelle kelpaisi upgrade.
Ei oo kaikki miehet tämmöisiä. Minun mieheni kun minuun rakastui, ei kiinnostunut muista. Uskollinen on ollut jo 25 vuotta. Ei ollenkaan mikään naisten naurattaja. Tanssii loistavasti, sillä saisi kyllä naisia hurmattua ja komeakin on. Mutta kun saa minulta seksiä ja kehuja niin ne riittää.
Että sellasta kirjoitti:
Te joiden miesystävävät edelleen tinderissä, minkä ikäisiä nämä miehet on? Itsellä vähän sama tilanne, mun miesystävällä ikää 50v nii luulin että olisi jo vähän kypsempi ja kokeneempi mutta väärässä taisi olla..
Oli syksyllä suhde tuon ikäisen miehen kanssa. Lappeenrannasta on. Profiili myös muualla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Tinderistä, ei tainnut olemassa 2005 tienoilla kun aloitin seurustelun mieheni kanssa..? Me seurustelimme tiiviisti 2v erillään asuen, yhdessä asuttiin seuraavat kuutisen vuotta ennen naimisiinmenoa. Tuolloin oli Facessa se joku ihmisten tapaamis (=deitti?) -applikaatio, ja luulin saavani sydänkohtauksen kun jossain viidennen vuoden tienoilla näin että mies oli saanut jotain viestejä sieltä. Olemme menneisyydessä olleet hyviä ystäviäkin, joten asia sattui vieläkin enemmän. En tutkinut asiaa tarkemmin, en tiedä viestittelikö oikeasti vai ottiko vain joku yhteyttä, mutta applikaatio oli olemassa. Pettämässä ei sentään käynyt, siitä olen 100% varma. Oli silti KAMALA olo. Mies kriiseili samaan aikaan kolmekymppisiään ja eräitä muita elämänsä asioita, mietittiin eroakin. Kyseenalaistin kaiken mitä meillä oli ollut. Jotenkin silti jossain syvällä ajattelin, että tässä suhteessa kannattaa sinnitellä.
Aikaa kului. Mies pääsi yli kriiseistään, halusi naimisiin ja lapsia, ja on nyt sydämestään sitoutunut, huomaavainen, auttavainen ja rakastaa, aivan unelmien mies. Hänellä oli vain kasvaminen ja kypsyminen kesken. En usko että hän säilytti sitä deittisovellusta varsinaisesti löytääkseen jonkun toisen, mutta ei ollut myöskään valmis ajatukseen lopullisesta sitoutumisesta. Olen niin onnellinen että jaksoin sinnitellä epävarmuudesta huolimatta (tässähän olisi voinut käydä aivan toisin!), "normaali" kuvio tässä lienee että parisuhde ei kestä tällaisia ja erotaan ja sitten seuraavan ihmisen kanssa mies (tai nainen) vasta on tarpeeksi kypsä oikeaan parisuhteeseen.
Pointtini on kai, että hengittelisin hetken ja yrittäisin selvittää, mistä on kyse. Kuulostaa jotenkin aika samanlaiselta tapaukselta, kun mies kerran on ollut täysillä ja tiiviisti mukana. Ja vasta puoli vuotta kulunut.
Se fb:n deittisovellus oli huijausta. Ne viestit oli jolrain botilta toisten käyttäjien puolesta lähetettyjä ja joskus ne sovellukset kaappas ihmisten profiileja sinne ominpäin. Ei siis miehesi välttämättä ollut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia että aina odotetaan josko joku parempi löytyisi.Se on nykypäivää.Miehiin ei voi oikein luottaa.Nättejä naisia on joka puolella.Miehet haluaa nauttia.Kyllästyvät myös helposti.Miehet ei oikein tunnu arvostavan parisuhdetta. Ehkä parempi yksin.
N21
Väärin. Vain sinun valitsemat miehet on olleet tuollaisia. Yritä valita seuraavalla kerralla joku ei niin hyvännäköinen mutta luotettava mies..
Miksi joku haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jota ei pidä haluttavana ja puoleensavetävänä (=hyvännäköisenä)? Olisitko itse tyytyväinen, jos joku nainen valitsisi sinut parisuhteeseen, johon ei sitten kuuluisi seksiä eikä intohimoa, koska hän ei pystyisi haluamaan sinua? Riittääkö sinulle nainen, joka on luotettava mutta ei mielestäsi hyvännäköinen eli sellainen, jota et halua katsella etkä koskea?
Ei kukaan puhunut ällöttävästä/kuumasta vaan siitä, että jos ihminen menee yhteen hänen mielestään ei-hyvännäköisen eli ei-haluttavan kanssa, niin miksi hän haluaisi seksiä tämän kanssa? Miksi miehille ei kelpaa rumat ja lihavat naiset, jos ulkonäöllä ja "pantavuudella" ei ole väliä?
Naisethan sitä jatkuvasti palstalla toitottavat, että kun on tunteita toista kohtaan, niin rumakin näyttää hyvältä. Ei luulisi siis ulkonäön olevan este parisuhteelle.
No voi luoja taas... Juuri niin! Tämän kun palstamiehet uskoisivatkin. Mutta edellä joku mies kehotti naista etsimään jotain ei niin hyvännäköistä eli mitä muuta hän voi tarkoittaa kuin miestä, joka ei kyseisen naisen mielestä olisi hyvännäköinen. Ei siitä tule mitään.
Joka ikiselle ihmiselle löytyy maailmasta kumppani, joka pitää tätä haluttavana eli kauniina/komeana. Mutta ei, kun niin yrität sanoa niin uliarmeija huutaa, että eipäs, kun on miehiä joita yksikään nainen ei halua.
Se, että ihminen pariutuu ihmisen kanssa, jota ei itse näe haluttavana, ei koskaan pääty hyvin.
Unohda nuo nimittelyt ja keskity asiaan. Edelleen, miksi nainen ei voi lähestyä rumaa miestä, jos kuitenkin sitten kun ne tunteet heräävät, niin miehestä tulee naisen silmissä hyvännäköinen?
Miksi mies ei voi lähestyä omasta mielestään rumaa ja lihavaa naista? Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi lähestyä ihmistä, joka ei herätä kiinnostusta?! Potentiaalisen loppuelämän kumppanin valinta on sen verran iso asia, että ihan varmasti jokainen haluaa löytää ihmisen, joka on mahdollisimman täydellinen. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun kanssa, joka ei ns. vie jalkoja alta (eikä tätä pidä ottaa liian kirjaimellisesti)? En vaan ymmärrä. Joo, pettymyksiä tulee ja sinkkuna joutuu olemaan pitkiäkin aikoja, mutta silti. Miksi pitäisi saada parisuhde sen sijaan, että etsii ihmistä, johon ihastuu, rakastuu ja haluaa sitoutua?
Ja kuten sanottu: joka ikinen ihminen on jonkun silmissä kaunis/komea. Pitää vain löytää se ihminen.
Koska miehet ei seurustelisi koskaan jos kelpuuttaisvat vain jalat alta vievät naiset.
Tälläkin hetkellä käyn treffeillä naisen kanssa joka ei herätä mitään riemunkiljahduksia ulkonäöllään mutta tiedän aivan hyvin että mulla ei ole mahdollisuuksia paremmannäköisiin.
Aina jaksaa ihmetyttää kaltaistesi miesten heikkous, eli ei millään osata olla yksin, joten parisuhdetta pitää viritellä itselle epäsopivien/epätyydyttävien naisten kanssa. Itse olin 28-vuotiaaksi sinkkuna ennen kuin tapasin mieheni. Nyt olen ollut onnellisesti tämän "oikeani" kanssa jo kymmenen vuotta, eikä lainkaan kaduta etten silloin nuorempana vain tyytynyt johonkin sinne-päi-ihan-kiva -tyyppiin.
No kenenkä kanssa ne naiset sitä irtoseksiä harrastaa? Oiskohan miesten kanssa?
Olen keski-ikäinen ja tähän ikään mennessä minulle ei ole ollut koskaan tarjolla irtoseksiä.
Vain parisuhteeseen kanssani halunneen ja päässeen kanssa. Ja ihan olen perusnätti aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
No kenenkä kanssa ne naiset sitä irtoseksiä harrastaa? Oiskohan miesten kanssa?
Olen keski-ikäinen ja tähän ikään mennessä minulle ei ole ollut koskaan tarjolla irtoseksiä.Vain parisuhteeseen kanssani halunneen ja päässeen kanssa. Ja ihan olen perusnätti aina ollut.
Ohiksena vastaan, että naiset ovat tosiaan siksi tyytyväisiä sinkkuina nykyään kun sosiaalinen paine on poistunut ja irtoseksiä on saatavissa. On helppo hurskastella, että ei se siitä ole kiinni kun mahdollisuus kuitenkin on olemassa. Tavismiehellä ei tuota mahdollisuutta ole...irtoseksiin ja aika harvalla parisuhteeseenkaan nuorena.
Niin ja ne naiset harrastavat seksiä ns. top 20% miesten kanssa, jotka ovat pieni vähemmistö. Seksi ei nyky-yhteiskunnassa todellakaan jakaudu tasaisesti niin kuin naiset jostain epäloogisesta syystä tuntuvat kuvittelevan.
Ei pidä teidän suhdetta vielä niin vakavana, ei ole täysin sitoutunut. Sun pitää selvittää, onko hänellä sama käsitys suhteestanne ja seurustelusta kuin sinulla? Tapaileeko hän vielä muita? Ja myös selvittää hänelle, mitä itse ajattelet. Minun miehellä oli myös erilainen käsitys suhteestamme aivan siinä alussa kuin minulla. Itse olin ihan jo sitoutunut, kun hänellä oli vielä muitakin yhteydenpitoja edellisistä suhteista, profiilit ja piti itseään sinkkuna. Ihan samalla tavalla oli mökkeilty sukulaisissa ja vietettiin vapaa-ajat yhdessä, tutustuttiin toistemme kavereihin ja matkusteltiin yhdessä. Sitten mies kuitenkin lopetti kaiken muun ja nyt ollaan oltu naimisissa lähes kymmenen vuotta. Muistaakseni siinä oli neuvotteluja ja taisin sanoa, että kaiken muun täytyy loppua, jos aikoo minun kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä nyt hirveesti sekoisi jos toisella on tinder puhelimessa. Oon pari vuotta seurustellut ja tinder löytyy edelleen puhelimestani eikä tarkoituksenani ole pitää mitään välietappeja.
Ja nykyinen seurustelukumppanisi tietää että olet edelleen Tinderissä etsimässä seuraa? Minun tekisi mieli kysyä, miksi olet vielä siellä... viestittelyyn kavereiden kanssa on muita sovelluksia.
Kyllä tietää. enkä ole etsimässä sieltä seuraa, joskus harvoin jaksan naamoja selata jos on tylsää.
JOS haluat "vain" naamoja katsella, löytyy siihenkin muita osoitteita... Onko sinulla muita hyviä tekosyitä?
En katso pornoa jos siihen viittaat. Muutenkin tavalliset naiset paljon mielenkiintoisempia, varsinkin kun selaa oman kaupungin tarjontaa.
En ole kirjoittanut mistään pornosivustoista vaan siitä, että netissä on paljon naisten kuvia, ei siksi tarvitse käydä missään treffisivustoilla... Toisaalta vastauksesi paljasti "aikeesi", kun kerroit selaavasi kaupungin TARJONTAA!!!
Yleensä suhteen säännöt määritellään yhdessä esim. missä menee pettämisen raja. Meneekö se on tinderin käytössä, suutelussa, vai missä Miksi tindet olisi kielletty, jos siitä ei ole erikseen sovittu? Miksi suutelimen olisi kiettlyt, jos siitä ei ole sovittun? Flirtti on kuintenkin läsnä lähes aina meidän perusarjessakin irl, miksei sitten jossain virtuaalimaailmassakin.
Jätä se sika. Pimppalakko järjestää miehen sekavan sielunelämän.
Vierailija kirjoitti:
Että sellasta kirjoitti:
Oli syksyllä suhde tuon ikäisen miehen kanssa. Lappeenrannasta on. Profiili myös muualla.
Kusipäisyys ei katso ikää. Nyt hyvät naiset, katsokaa, kenen seurassa olette. Ja ainakin fyysinen kontakti saa odottaa.
Eipä muuta kuin äijä vaihtoon ja seuraavan kohdalla puheeksi mahdollisimman pian, miten toimitaan Tinderin ja muitten sovellusten kanssa. Kyllä on vaikeaksi mennyt suhteet, kun haetaan parempaa jatkuvasti tai ollaan useamman kanssa samalla.
Voiko tervettä suhdetta muodostaa enää yhdenkään miehen kanssa, jos tämä on kovinkin yleistä toimintaa?
Miehillä ilmeisesti tarve ihastua ja saada ihailua, kuitenkin kyvyttömyys sitoutua ja viisveisataan naisten tunteista.
Selkeä panosuhde on ihan ok, kenelle se sopii ja on molemmille selvä asia.
tai sitten mies ehkä tykkäsi vaan jutella uusien ihmisten kanssa ja tuo tapa jäi päälle tuon sovelluksen käytöstä. Ettei välttämättä nyt mitään muuta etsinyt, mutta mukavalta tuntui saada viestejä pitkin päivää, piristi mieltään sillä. En sano että se olisi kivan tuntuista tietenkään AP:lle, mutta ehkä kuitenkin aika inhimillistä ja harmitonta.
Miesten ei tarvitse katsoa pintaa syvemmälle, koska miehet ovat etuoikeutettuja nuoreen kauniiseen naiseen. Universumin laki. Että laskekaapas nätit naiset nyt sitä rimaanne, että rumatkin miehet pääsee painamaan!