Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 31-vuotias vanha?

Vierailija
07.02.2018 |

Olen 31-vuotias nainen ja tuntuu että olen ikäloppu. Kun kassalla kysytään paperit, tekisi mieli tanssahdella. Mikä on av-mammojen mileipide, olenko vanha p*ska?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan "tuomiota" on antaa näkemättä. Jotkut ovat nuorekkaita ja jotkut luulevat olevansa, siinä on iso ero. 5-10 vuotiaan silmin olet wanha ja 80-90 vuotiaan silmin lapsukainen... Hyvää päivänjatkoa

Vierailija
2/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 31-vuotias nainen.

Tunnen silleen olevani vanha, että olen tosi Kypsä ja Viisastunut ja mulla on Elämänkokemusta. Tajuan tottakai itsekin että nuo on hassuja harhaluuloja, jotka varmaan vaikuttavat tosi ärsyttävänherttaisilta vaikka vanhempien työkavereiden tai äitini kavereiden silmissä ja vahingossa paljastan nämä nolot ajatukseni. Mutta silti siltä vaan tuntuu.

Vastahan tässä on tultu aikuisiksi. Sulla on varmaan joku ulkonäköjuttu menossa. Koita kuunnella naisvihaajia vähemmän ja hengaa ikäisessäsi seurassa, se ehkä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen 29 v ja tunnen oloni ihan helvetin vanhaksi. Ollappa taas 18-vee... Nuoruus meni silmänräpäyksessä.

Vierailija
4/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen.Olet nuori tyttönen..onnex olkoon.

Olenko mielestäsi vanha?

Vierailija
5/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaan mielestä kyllä.

Vierailija
6/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaan mielestä ehkä, mutta tämmöisen 48-vuotiaan mielestä olet nuori. En pidä itseänikään vielä vanhana.

Vierailija
7/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23-vuotias ja vaikka olenkin muiden mukaan kypsä ikäisekseni en oikein pidä itseäni ns. aikuisena eikä varmasti moni muu itseä vanhempikaan. On se hassua että nyt on vielä monien silmissä lapsi ja seitsemän vuoden päästä sitä olisikin jo yhtäkkiä "vanha".. Vuosi vierähtää silmänräpäyksessä ja kohta sitä ollaankin jo 30-vuotiaita. 

Eipä sitä kai hirveästi muiden mielipiteitä kannata miettiä. Jokainen meistä on eri vaiheessa elämää eikä ikä ole mikään ihmistä tarkasti määrittelevä tekijä.  Kunhan pitää itsestä fyysisesti huolta ja omaa hyvät elämäntavat. Hyvät elämäntavat tuovat lisää energiaa ja pitävät mielen  ja kropan virkeänä ja ns. nuorekkaampana. 

Vierailija
8/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaan mielestä ehkä, mutta tämmöisen 48-vuotiaan mielestä olet nuori. En pidä itseänikään vielä vanhana.

Ei 50 vuotias ole kenenkään mielestä nuori

Sinäkin olet vanha roikkomaha

Vierailija
9/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun 21-vuotiaana vielä nauroin, kun yks kolmekymppinen sanoin itseään nuoreksi naiseksi. Nyt ite on tuon 30 ja tunnen itteni edellee nuoreks :) 

Vierailija
10/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ms Robinsson kirjoitti:

Olen 50v nainen.Olet nuori tyttönen..onnex olkoon.

Olenko mielestäsi vanha?

Kysytäänkö sulta henkkarit alkossa?

Vierailija
11/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 23-vuotias ja vaikka olenkin muiden mukaan kypsä ikäisekseni en oikein pidä itseäni ns. aikuisena eikä varmasti moni muu itseä vanhempikaan. On se hassua että nyt on vielä monien silmissä lapsi ja seitsemän vuoden päästä sitä olisikin jo yhtäkkiä "vanha".. Vuosi vierähtää silmänräpäyksessä ja kohta sitä ollaankin jo 30-vuotiaita. 

Eipä sitä kai hirveästi muiden mielipiteitä kannata miettiä. Jokainen meistä on eri vaiheessa elämää eikä ikä ole mikään ihmistä tarkasti määrittelevä tekijä.  Kunhan pitää itsestä fyysisesti huolta ja omaa hyvät elämäntavat. Hyvät elämäntavat tuovat lisää energiaa ja pitävät mielen  ja kropan virkeänä ja ns. nuorekkaampana. 

Ikä on ihmistä määrittävä tekijä.

Huomaat sen kun kukaan ei mies ei katso perääsi, kun 50 vuotiaana eronneena ja työttömänä yksinhuoltajana

yrität etsiä uutta miestä

Vierailija
12/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah..olen timmi fitnesmimmi.

Pakarani ovat täydellisen pyöreät ja silarini uhmaavat painovoimaa..

Revi siitä

Vierailija
13/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah..olen timmi fitnesmimmi.

Pakarani ovat täydellisen pyöreät ja silarini uhmaavat painovoimaa..

Revi siitä

Susanna Penttilä..sinäkö se olet?

Vierailija
14/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin omat jalat kantaa ja ajatus pelaa, ihminen ei ole vanha, ellei itse "luovuta". (... Näin siis perusterveellä ihmisellä, ennen kuin joku tulee viisastelemaan esim. nuorista pyörätuolipotilaista.)

Olen itse vasta 25-vuotias, mutta silti ympärillä samanikäiset kauhistelevat kovaan ääneen "apua, miten me ollaan jo näin vanhoja!!" ja muutamaa vuotta vanhemmat 30 täyttävät puhuvat kuin olisi toinen jalka haudassa... Luo aika koomisen kontrastin, kun samaan aikaan seuraan vierestä miten oma viisikymppinen äiti ja tämän YLI KUUSIKYMPPINEN miesystävä pitävät hauskaa ja nauttivat elämästä, eikä heidän kuule sanallakaan viittaavan siihen, että olisivat muka jotenkin (Liian) Vanhoja.

Mutta vetää ihan omaakin fiilistä alas, kun 19-38-vuotias tuttavapiiri ikäkriiseilee kuin viimeistä päivää. Itse kun koen vasta pikkuhiljaa pääseväni siihen "elämisen arvoisen elämän" makuun, enkä näe mitään syytä sille miksei fyysisesti ja psyykkisesti terve 25-, 35-, 45- ja 55-vuotias voisi elää ihan yhtä tyydyttävää elämää.

Vierailija
15/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v on nuori ihminen. Älä pilaa elämääsi stressaamalla iästä! Siinähän se menee muuten koko elämä ikää stressatessa, ja mitä saat? Et mitään.

Valtaosa saa esikoisen sinun iässäsi. Mielestäni myös 40v on nuori ihminen.

Olen itse 22v :D

Vierailija
16/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikäloppu olet, naiseksi. Ei sua enää kukaan oikeesti huoli, mutta säälistä voin sut ottaa, koska olen niin älyttömän kiltti mies. Kunhan muistat olla tästä kiitollinen ja tottelet ja palvelet minua aina ja kaikessa.

M45

Vierailija
17/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikäloppu olet, naiseksi. Ei sua enää kukaan oikeesti huoli, mutta säälistä voin sut ottaa, koska olen niin älyttömän kiltti mies. Kunhan muistat olla tästä kiitollinen ja tottelet ja palvelet minua aina ja kaikessa.

M45

Mitä muuta Ylilaudalle kuuluu?