Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä edelleen Tinder...

Vierailija
07.02.2018 |

Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...

Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...

Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.

Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä nyt hirveesti sekoisi jos toisella on tinder puhelimessa. Oon pari vuotta seurustellut ja tinder löytyy edelleen puhelimestani eikä tarkoituksenani ole pitää mitään välietappeja. 

Ja nykyinen seurustelukumppanisi tietää että olet edelleen Tinderissä etsimässä seuraa? Minun tekisi mieli kysyä, miksi olet vielä siellä... viestittelyyn kavereiden kanssa on muita sovelluksia.

Vierailija
122/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien tällä saitilla ei ole saanut kertoa että tinder-haittaohjelma on haitallinen ja addiktoiva? Kyseinen asia kun todistuu ihan jokaisessa ketjussa jossa tinderiä käsitellään. Totuusko pelottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette seurustele, niin eihän Tinderin käyttö ole myöskään kiellettyä. Kannattaisi ehkä sanoa se selkeästi jos pitää suhdetta sellaisena, että ei tapailla muita. Kyllä kaverillinen seksisuhdekin voi kestää vaikka vuosia, mutta silti ei seurustella. Se ei tarkoita, että hän haluaa kuitenkaan sinun näkevän, että tapailee myös muita naisia. 

Vierailija
124/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin osaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on käynyt aiemmin samalla tavalla. Olin ylikiltti ja annoin sitä tapahtua. Mies oli siis deittipalvelussa yhtä aikaa, kun "seurusteli" minun kanssa. Olisi pitänyt sanoa suorat sanat, että mitä mieltä oikeasti olin kyseisestä asiasta. Ex-mieskumppani jopa piti ja pyöritti useampaa kumppania yhtä aikaa. Olimme jonkin aikaa ns. jojosuhteessa. Eli suhde kesti ensin puoli vuotta, sitten loppui, ja kun exällä tuli bänksit toisen kanssa, niin tapailimme vähän aikaa uudestaan. Sitten sain tietää, että hänen luonaan kävi toinen nainen pohjoisen suunnasta. Myöhemmin mies muutti muualle, ei kertonut siitä mitään ja vain häipyi. Mitään yhteyttä ei ole enää pidetty. Harjoittaa vieläkin varmaan samaa toimintaa. Eli on tinderissä, tai vastaavassa deitti/treffipalvelussa. On vähän aikaa, noin puoli vuotta yhden kanssa ja sitten vaihtaa kumppanin taas uuteen. Hänen mielestään se on hyväksyttävää toimintaa. Itse olen siitä toista mieltä.

Kyllä naiset osaa tämän myös... Tutustuin erääseen naiseen, joka kertoi, että hänen parisuhteensa nykyisen, viikottain pettävän, miehen kanssa on ohitse, hän haluaa päästä siitä eroon muuttamalla toiselle paikkakunnalle. Tapailimme suhteellisen säännöllisesti ja joka tapaamisella hän kertoi, kuinka narsistimies häntä hakkasi... Viimein hän soitteli innoissaan, että oli saanut uuden työpaikan toiselta paikkakunnalta. Siispä minä muuttotalkoisiin, jolloin tapasin "tulevan" ex-miehen, tavarat autoon ja menoksi. Jostain syystä meidän tapaamiset eivät kuitenkaan lisääntyneet, vaan kaikki pysyikin ennallaan. Ihania viestejä yhteisestä tulevaisuudesta tuli päivittäin... No, lopulta kävikin ilmi, että minä olinkin ko. naisella vain yksi tapa "kiristää" tuota narsistimiestä sillä, että hänelläkin on joku toinen. "ex-mies" kävi hänen luonaan uudella paikkakunnalla aina kun muilta naisilta kerkes. Ko. nainen kehui hänelle, että hänelläkin on toinen ja antoi "ex-miehelle" puhelinnumeroni...

Mulla kävi vähän samoin. Aloin tapailla yhtä naista, joka sanoi olevansa asumuserossa ja eroamassa. Kerettiin jo käydä treffeilläkin, ennekun sain kuulla, että miehensä kanssahan tämä vielä asuu ja mitään puhetta ei eroamisesta ole ollut.

Vierailija
125/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kattelis tollasta päivääkään. Jos seurustellaan niin seurustellaan ja sillon muut saa unohtua (ellei tietty kyse ole avoimesta suhteesta yms). Kuulostaa siltä että mies haluaa tapailla sua ja sitten vähän jutella näteille tsirbuloille tinderissä koska se on "jännittävää". Oletteko sopineet edes että ette tapaile muita? 

Jätä se sika. Ei arvosta sua tarpeeksi.

Vierailija
126/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empä nyt hirveesti sekoisi jos toisella on tinder puhelimessa. Oon pari vuotta seurustellut ja tinder löytyy edelleen puhelimestani eikä tarkoituksenani ole pitää mitään välietappeja. 

Ja nykyinen seurustelukumppanisi tietää että olet edelleen Tinderissä etsimässä seuraa? Minun tekisi mieli kysyä, miksi olet vielä siellä... viestittelyyn kavereiden kanssa on muita sovelluksia.

Kyllä tietää. enkä ole etsimässä sieltä seuraa, joskus harvoin jaksan naamoja selata jos on tylsää. 

Vierailija
127/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietää. enkä ole etsimässä sieltä seuraa, joskus harvoin jaksan naamoja selata jos on tylsää. 

JOS haluat "vain" naamoja katsella, löytyy siihenkin muita osoitteita... Onko sinulla muita hyviä tekosyitä?

Vierailija
128/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt äläkä palaa, pääset helpommalla.

Vierailija
129/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia aikuinen ihminen viitsii selata vieraita naamoja? Vaikka olisi kuinka pitkästynyt. Puolustelua omalle toiminnalle.

Kyllähän se jotakin kertoo ihmisestä.

Minulle tulee mieleen, että tavallaan pitää ovea raollaan ja on heti valmiudessa jos nykyinen suhde loppuu tai kyllästyttää.

Tylsyyteen on parempiakin keinoja kuin naisten naamojen katselu puhelimesta.

Vaikkapa ulos lenkille, joko yhdessä tai yksin.

Olen samaa mieltä, että Tinderiin tulee riippuvuus, ei kaikille mutta aika monelle näköjään.

Vierailija
130/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tommosia että aina odotetaan josko joku parempi löytyisi.Se on nykypäivää.Miehiin ei voi oikein luottaa.Nättejä naisia on joka puolella.Miehet haluaa nauttia.Kyllästyvät myös helposti.Miehet ei oikein tunnu arvostavan parisuhdetta. Ehkä parempi yksin.

N21

Väärin. Vain sinun valitsemat miehet on olleet tuollaisia. Yritä valita seuraavalla kerralla joku ei niin hyvännäköinen mutta luotettava mies..

Miksi joku haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jota ei pidä haluttavana ja puoleensavetävänä (=hyvännäköisenä)? Olisitko itse tyytyväinen, jos joku nainen valitsisi sinut parisuhteeseen, johon ei sitten kuuluisi seksiä eikä intohimoa, koska hän ei pystyisi haluamaan sinua? Riittääkö sinulle nainen, joka on luotettava mutta ei mielestäsi hyvännäköinen eli sellainen, jota et halua katsella etkä koskea?

Miesten naismaku ei ole ällöttävä/kuuma vaan myös kaikkea noiden välissä.

Ei kukaan puhunut ällöttävästä/kuumasta vaan siitä, että jos ihminen menee yhteen hänen mielestään ei-hyvännäköisen eli ei-haluttavan kanssa, niin miksi hän haluaisi seksiä tämän kanssa? Miksi miehille ei kelpaa rumat ja lihavat naiset, jos  ulkonäöllä ja "pantavuudella" ei ole väliä?

Naisethan sitä jatkuvasti palstalla toitottavat, että kun on tunteita toista kohtaan, niin rumakin näyttää hyvältä. Ei luulisi siis ulkonäön olevan este parisuhteelle.

No voi luoja taas... Juuri niin! Tämän kun palstamiehet uskoisivatkin. Mutta edellä joku mies kehotti naista etsimään jotain ei niin hyvännäköistä eli mitä muuta hän voi tarkoittaa kuin miestä, joka ei kyseisen naisen mielestä olisi hyvännäköinen. Ei siitä tule mitään.

Joka ikiselle ihmiselle löytyy maailmasta kumppani, joka pitää tätä haluttavana eli kauniina/komeana. Mutta ei, kun niin yrität sanoa niin uliarmeija huutaa, että eipäs, kun on miehiä joita yksikään nainen ei halua.

Se, että ihminen pariutuu ihmisen kanssa, jota ei itse näe haluttavana, ei koskaan pääty hyvin.

Unohda nuo nimittelyt ja keskity asiaan. Edelleen, miksi nainen ei voi lähestyä rumaa miestä, jos kuitenkin sitten kun ne tunteet heräävät, niin miehestä tulee naisen silmissä hyvännäköinen?

Miksi mies ei voi lähestyä omasta mielestään rumaa ja lihavaa naista? Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi lähestyä ihmistä, joka ei herätä kiinnostusta?! Potentiaalisen loppuelämän kumppanin valinta on sen verran iso asia, että ihan varmasti jokainen haluaa löytää ihmisen, joka on mahdollisimman täydellinen. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun kanssa, joka ei ns. vie jalkoja alta (eikä tätä pidä ottaa liian kirjaimellisesti)? En vaan ymmärrä. Joo, pettymyksiä tulee ja sinkkuna joutuu olemaan pitkiäkin aikoja, mutta silti. Miksi pitäisi saada parisuhde sen sijaan, että etsii ihmistä, johon ihastuu, rakastuu ja haluaa sitoutua?

Ja kuten sanottu: joka ikinen ihminen on jonkun silmissä kaunis/komea. Pitää vain löytää se ihminen.

Koska miehet ei seurustelisi koskaan jos kelpuuttaisvat vain jalat alta vievät naiset.

Tälläkin hetkellä käyn treffeillä naisen kanssa joka ei herätä mitään riemunkiljahduksia ulkonäöllään mutta tiedän aivan hyvin että mulla ei ole mahdollisuuksia paremmannäköisiin.

Vierailija
131/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näinpä näinpä... Keksi itsellesi parempaa ajankulua, ääliö.

Vierailija
132/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tommosia että aina odotetaan josko joku parempi löytyisi.Se on nykypäivää.Miehiin ei voi oikein luottaa.Nättejä naisia on joka puolella.Miehet haluaa nauttia.Kyllästyvät myös helposti.Miehet ei oikein tunnu arvostavan parisuhdetta. Ehkä parempi yksin.

N21

Väärin. Vain sinun valitsemat miehet on olleet tuollaisia. Yritä valita seuraavalla kerralla joku ei niin hyvännäköinen mutta luotettava mies..

Miksi joku haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jota ei pidä haluttavana ja puoleensavetävänä (=hyvännäköisenä)? Olisitko itse tyytyväinen, jos joku nainen valitsisi sinut parisuhteeseen, johon ei sitten kuuluisi seksiä eikä intohimoa, koska hän ei pystyisi haluamaan sinua? Riittääkö sinulle nainen, joka on luotettava mutta ei mielestäsi hyvännäköinen eli sellainen, jota et halua katsella etkä koskea?

Ei kukaan puhunut ällöttävästä/kuumasta vaan siitä, että jos ihminen menee yhteen hänen mielestään ei-hyvännäköisen eli ei-haluttavan kanssa, niin miksi hän haluaisi seksiä tämän kanssa? Miksi miehille ei kelpaa rumat ja lihavat naiset, jos  ulkonäöllä ja "pantavuudella" ei ole väliä?

Naisethan sitä jatkuvasti palstalla toitottavat, että kun on tunteita toista kohtaan, niin rumakin näyttää hyvältä. Ei luulisi siis ulkonäön olevan este parisuhteelle.

No voi luoja taas... Juuri niin! Tämän kun palstamiehet uskoisivatkin. Mutta edellä joku mies kehotti naista etsimään jotain ei niin hyvännäköistä eli mitä muuta hän voi tarkoittaa kuin miestä, joka ei kyseisen naisen mielestä olisi hyvännäköinen. Ei siitä tule mitään.

Joka ikiselle ihmiselle löytyy maailmasta kumppani, joka pitää tätä haluttavana eli kauniina/komeana. Mutta ei, kun niin yrität sanoa niin uliarmeija huutaa, että eipäs, kun on miehiä joita yksikään nainen ei halua.

Se, että ihminen pariutuu ihmisen kanssa, jota ei itse näe haluttavana, ei koskaan pääty hyvin.

Unohda nuo nimittelyt ja keskity asiaan. Edelleen, miksi nainen ei voi lähestyä rumaa miestä, jos kuitenkin sitten kun ne tunteet heräävät, niin miehestä tulee naisen silmissä hyvännäköinen?

Miksi mies ei voi lähestyä omasta mielestään rumaa ja lihavaa naista? Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi lähestyä ihmistä, joka ei herätä kiinnostusta?! Potentiaalisen loppuelämän kumppanin valinta on sen verran iso asia, että ihan varmasti jokainen haluaa löytää ihmisen, joka on mahdollisimman täydellinen. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun kanssa, joka ei ns. vie jalkoja alta (eikä tätä pidä ottaa liian kirjaimellisesti)? En vaan ymmärrä. Joo, pettymyksiä tulee ja sinkkuna joutuu olemaan pitkiäkin aikoja, mutta silti. Miksi pitäisi saada parisuhde sen sijaan, että etsii ihmistä, johon ihastuu, rakastuu ja haluaa sitoutua?

Ja kuten sanottu: joka ikinen ihminen on jonkun silmissä kaunis/komea. Pitää vain löytää se ihminen.

Koska miehet ei seurustelisi koskaan jos kelpuuttaisvat vain jalat alta vievät naiset.

Tälläkin hetkellä käyn treffeillä naisen kanssa joka ei herätä mitään riemunkiljahduksia ulkonäöllään mutta tiedän aivan hyvin että mulla ei ole mahdollisuuksia paremmannäköisiin.

Näin se on, ja myös toisinpäin. Minä en todellakaan ole mieheni mielestä mikään täydellinen, nin ulkonäöliseti kuin muutenkaan, eikä hän minun, mutta riittävän hyvännäköisiä ja kivoja että viitsi naimisiin mennä ;) Ja kun rakastaa, toinen alkaa näyttää paremmalta jo senkin vuoksi.

Ensinnäkin, Brad Bittejä ja Angelica Jolieita on aika vähän. Ja ennen kaikkea, suhteessa ja avioliitossa on kyse NIIN paljon isommista ja tärkeämmistäkin asioista kuin siitä, onko puolison ulkonäkö riemunkiljahduksen arvoinen. Yksikin kaverini on edelleen yksin, 44v, koska ulkonäkötavoitteet on niin korkeat. Valintakysymyksiähän nämä.

N46

Vierailija
133/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä kattelis tollasta päivääkään. Jos seurustellaan niin seurustellaan ja sillon muut saa unohtua (ellei tietty kyse ole avoimesta suhteesta yms). Kuulostaa siltä että mies haluaa tapailla sua ja sitten vähän jutella näteille tsirbuloille tinderissä koska se on "jännittävää". Oletteko sopineet edes että ette tapaile muita? 

Miksei muille naisille saisi jutella?

Vierailija
134/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Mä kyllä olen mielummin sinkku, kuin ihmisen kanssa joka ei minua sytytä. Ja kyse ei nyt ole vaan pelkästä ulkonäöstä, vaan ihan eleistä, liikkeistä, tyylistä jne. Minun mielestäni jokainen seurustelukumppanini on ollut MINUSTA hyvännäköinen ja seksikäs.

Vierailija
135/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverimielessä saa, mutta ei iskumielessä.

Vierailija
136/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut (varsinkin miehet) oikeesti sitä mieltä, että on ihan ok käyttää Tinderiä (=deittisovellus) parisuhteessa? Oikeesti? Miksi? Tietääkö teidän kumppanit ja käyttävätkö hekin?

Vierailija
137/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Aina jaksaa ihmetyttää kaltaistesi miesten heikkous, eli ei millään osata olla yksin, joten parisuhdetta pitää viritellä itselle epäsopivien/epätyydyttävien naisten kanssa. Itse olin 28-vuotiaaksi sinkkuna ennen kuin tapasin mieheni. Nyt olen ollut onnellisesti tämän "oikeani" kanssa jo kymmenen vuotta, eikä lainkaan kaduta etten silloin nuorempana vain tyytynyt johonkin sinne-päi-ihan-kiva -tyyppiin.

Vierailija
138/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette seurustele, niin eihän Tinderin käyttö ole myöskään kiellettyä. Kannattaisi ehkä sanoa se selkeästi jos pitää suhdetta sellaisena, että ei tapailla muita. Kyllä kaverillinen seksisuhdekin voi kestää vaikka vuosia, mutta silti ei seurustella. Se ei tarkoita, että hän haluaa kuitenkaan sinun näkevän, että tapailee myös muita naisia. 

Tuollaisesta kuviostahan ei ollut kysymys ap:n tapauksessa. Vai vietätkö sinä muka aikaa vastapuolen ystävien ja perheenjäsenten kanssa, jos sinulla on "kaverillinen seksisuhde"? Aika mielenkiintoiset keskustelut varmaan kun sitten "kaveri-anoppi" kahvipöydässä kyselee, että mitäs olette tehneet yhdessä lähiaikoina...

Vierailija
139/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit naimisissa, niin ihan ok että vaimosi viettäisi aikaa tinderissä tai lähibaarissa keräämässä muilta miehiltä kehuja! Kun se juttelu on ihan vain viatonta ajankulua ja kivaa pientä flirttiä, josta tulee vaimolle hyvä mieli ja parempi itsetunto? Ei tällainen toiminta vaivaisi sinya yhtään vaan sinulla olisi arvostettu ja luottavainen olo parisuhteessanne?

Vierailija
140/194 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotkut (varsinkin miehet) oikeesti sitä mieltä, että on ihan ok käyttää Tinderiä (=deittisovellus) parisuhteessa? Oikeesti? Miksi? Tietääkö teidän kumppanit ja käyttävätkö hekin?

Tässäkin keskustelussa isointa ääntä pitävät pari trollia, jotka eivät itse edes ole koskaan edes päässeet parisuhteeseen, ja yrittävät siksi parantaa mieltään uhoamalla vauva-palstalla kuinka miehellä ei saisi olla mitään velvoitteita yhteisessä parisuhteessa, naisen voi aina vaihtaa paremman näköiseen, kukaan mies ei oikeasti haluaisi seurustella, naisen ainoa arvo on seksin mahdollistamisessa, taso sitä ja alfa tätä... Samaa huttua pyöritetään joka päivä oikeastaan ihan keskustelun aiheesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän