Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä edelleen Tinder...

Vierailija
07.02.2018 |

Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...

Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...

Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.

Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Noi on aina tosi paskoja juttuja..

Vierailija
2/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on seurustelua... ei ehkä taida olla kun miehellä on edelleen tinder.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairaalloisen mustasukkainen, ap. 

Vierailija
4/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seurustelua, ymmärtämistä miehen puheista, mutta ei kuitenkaan avoimesti olla aiheista keskusteltu?

Vierailija
5/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut naisen kanssa vasta 3 kertaa treffeillä mutta tekisi mieli poistaa jo tinder, ei ole yhtään motivaatiota käyttää sitä. Toisaalta en voi tietää onko nainen samoilla ajatuksilla enkä sitä näin aikaisin voi kysyäkään koska tunnetusti "epätoivoisuus" on naisille turnoff.

Vierailija
6/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku tosi lihava, vanha ja vähän rumannäköinen haahka? Vai ihan ok?

Vierailija
7/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin virallisesti ei olla sovittu mitään seurustelusta, mutta tavataan monta kertaa viikossa, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin ja kavereihin, tehdään juttuja yhdessä, joten minusta tämä on kyllä ollut ihan seurustelua. Mies on ollut ihan yhtä täysillä mukana, kuin minäkin (tai sitten hän on v*tun hyvä esittäjä). Ja kyllä voi ihan naimisissakin olevilla olla Tinder, mutta paskaa yhtä kaikki... ap

Vierailija
8/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä olet tuohtunut, sillä miehellä on edelleen haku päällä, olet hänelle siis vain makuupatja/välietappi... heivaa ukko ajoissa, on helpompaa.

Vierailija
9/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. Aina pitää olla Tinderi tai vastaava vielä käytössä josko löytyis kauniimpi ja isotissisempi nainen. Sinuna lopettaisin koko jutun.

Vierailija
10/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? :D ei se vaan ole ok käyttää deittisovellusta, jos on suhteessa... ap

Vierailija
11/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut naisen kanssa vasta 3 kertaa treffeillä mutta tekisi mieli poistaa jo tinder, ei ole yhtään motivaatiota käyttää sitä. Toisaalta en voi tietää onko nainen samoilla ajatuksilla enkä sitä näin aikaisin voi kysyäkään koska tunnetusti "epätoivoisuus" on naisille turnoff.

Sitäkö ei voi "väliaikaisesti" poistaa... ja jos lennät pihalle, avata uudelleen? Miksi riskeeraisit?

Vierailija
12/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku tosi lihava, vanha ja vähän rumannäköinen haahka? Vai ihan ok?

En, en, en ja kyllä. Ap

13/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, jos kuitenkin sinut on jo perheellekin esitelty, ja mies tavannut sinun perheesi.

Mitä jos nostaisit kissan pöydälle ihan suoraan? Sano, että asia loukkaa sinua, ja että haluat tietää, onko teillä oikeasti seurustelusuhde vai ei. Jos mies sönkkää jotain epävarmuudesta tai "antaa ajan näyttää" niin anna sen jatkaa tinderöintiään ihan itsekseen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...

Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...

Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.

Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...

Oletit ihan liikaa asioita ja petyit. Kai ymmärrät, että tuo kaikki on kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa? Ei puolen vuoden tapailun jälkeen kannata ladata noin paljon suhteeseen tunteita, jos ei olla yhdessä edes määritelty suhteen statusta.

Vierailija
15/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sika kirjoitti:

Syystä olet tuohtunut, sillä miehellä on edelleen haku päällä, olet hänelle siis vain makuupatja/välietappi... heivaa ukko ajoissa, on helpompaa.

Kyllä näin ajattelin tehdä. Ei tässä muuta voi, vaikka hän onkin kovin pahoillaan eikä osaa oikein selittää. En tiedä miten kehtaa!? Hän oli juuri perheeni kanssa sunnuntailounaalla, joten helkkarin noloa! Ap

Vierailija
16/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletit ihan liikaa asioita ja petyit. Kai ymmärrät, että tuo kaikki on kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa? Ei puolen vuoden tapailun jälkeen kannata ladata noin paljon suhteeseen tunteita, jos ei olla yhdessä edes määritelty suhteen statusta.

Puoli vuotta on aika pitkä aika, jos nähdään monta kertaa viikossa ja ollaan jopa esitelty perheelle. Kyllä kuka vaan voi tuollaisesta olettaa, että tässä ollaan nyt tosissaan liikkeellä.

Vierailija
17/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, jos kuitenkin sinut on jo perheellekin esitelty, ja mies tavannut sinun perheesi.

Mitä jos nostaisit kissan pöydälle ihan suoraan? Sano, että asia loukkaa sinua, ja että haluat tietää, onko teillä oikeasti seurustelusuhde vai ei. Jos mies sönkkää jotain epävarmuudesta tai "antaa ajan näyttää" niin anna sen jatkaa tinderöintiään ihan itsekseen.

Kyllä hänelle ilmaisin asian, että olen tosi pettynyt ja olen oikeasti sitä mieltä, että juttu loppuu tähän. En jaksa elää epätietoisuudessa eikä kehenkään voi luottaa. Ap

Vierailija
18/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? :D ei se vaan ole ok käyttää deittisovellusta, jos on suhteessa... ap

Miksi ei? Eikö mies saa saada positiivista huomiota toisilta naisilta?

Vierailija
19/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin virallisesti ei olla sovittu mitään seurustelusta, mutta tavataan monta kertaa viikossa, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin ja kavereihin, tehdään juttuja yhdessä, joten minusta tämä on kyllä ollut ihan seurustelua. Mies on ollut ihan yhtä täysillä mukana, kuin minäkin (tai sitten hän on v*tun hyvä esittäjä). Ja kyllä voi ihan naimisissakin olevilla olla Tinder, mutta paskaa yhtä kaikki... ap

Meidän "uusperheessä" on neljä nuorta aikuista ja he ovat kaikki tuoneet ihan kaveripoikia ja - tyttöjä meille. Samoin kaveripiirissä pyörii miehiä ja naisia, joiden kanssa vaan vietetään sitä huoletonta aikaa, eikä seurustella.

Vierailija
20/194 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta on aika pitkä aika, jos nähdään monta kertaa viikossa ja ollaan jopa esitelty perheelle. Kyllä kuka vaan voi tuollaisesta olettaa, että tässä ollaan nyt tosissaan liikkeellä.

Puoli vuotta on ikuisuus tässä nykyajan kertakäyttökulttuurissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi