Tämä laihtuminen ei ole vaikuttanut mitenkään elämääni
Olen vähän pettynyt ettei se ole oikeastaan millään lailla vaikuttanut. Mies ei ole sanonut mitään, sairaudet on samat kuin ennenkin yms.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksisi on siis nyt 28,70. (Olet 180 pitkä ja painat 93 kiloa.)
Lihavuusleikkaukseen pääsee, jos painoindeksi on yli 40 (tai yli 35, jos on joku vaikea perussairaus).
Siis tarinasi lihavuusleikkaukseen menemisestä on sekin vain yksi tarina muiden joukossa?
Mullaon lukuisia sairauksia mutta olen nyt laihduttanut itse enkä mene miehen toiveesta laihdutusleikkaukseen.
Sillä ei siis ole mitään vaikutusta asiaan, että et saisi edes lähetettä leikkaukseen noilla mitoilla... ? :)
Kyllä vaan sain noiden sairauksien takia, en vaan tiennyt että anoppi menee tuohon kuntoon. Eihän mies halua kaksin lapsen kanssa olla.
No ei tietenkään ole.
Vaikka laihtuisit 50-kiloiseksi, ei se elämänasennettasi muuttaisi. Joillakin kun se lasi on aina puoliksi tyhjä.
Tiedän ehkä ap mitä tarkoitat. Ennen laihtumista sitä jotenkin ajattelee että kaikki ongelmat johtuvat ylipainosta ja se on se mikä pitää hoitaa ja muut asiat ratkeaa vähän itsestään; seksielämä lähtee sujumaan, mies rakastuu palavasti uudelleen, oma mieli on parempi, jaksaa tehdä töitä ja olla lasten kanssa, terveysongelmat poistuu... On se jotenkin yllättävää miten vähään se oikeasti sitten vaikuttaa. Muut ongelmat, esim. parisuhteessa, täytyy joka tapauksessa ratkoa ihan erikseen. Se on vain se kun se ylipaino tulee itsellä aina ensimmäisenä mieleen kun ajattelee että elämässä on jotain vinksallaan. Loppujen lopuksi se ei ole niin suuri tekijä kaikessa kuin sitä on kuvitellut.
Joka tapauksessa noin suurella laihdutuksella on positiivisia vaikutuksia terveyteen. Et vain välttämättä tunne niitä niin kuin ajattelit tuntevasi. Palkinto laihtumisesta on se että et sairastu johonkin mihin olisit ehkä sairastunut. Sillä on hankala tsempata itseä kun se ei ole niin konkreettista. Täytyy vain uskoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ehkä ap mitä tarkoitat. Ennen laihtumista sitä jotenkin ajattelee että kaikki ongelmat johtuvat ylipainosta ja se on se mikä pitää hoitaa ja muut asiat ratkeaa vähän itsestään; seksielämä lähtee sujumaan, mies rakastuu palavasti uudelleen, oma mieli on parempi, jaksaa tehdä töitä ja olla lasten kanssa, terveysongelmat poistuu... On se jotenkin yllättävää miten vähään se oikeasti sitten vaikuttaa. Muut ongelmat, esim. parisuhteessa, täytyy joka tapauksessa ratkoa ihan erikseen. Se on vain se kun se ylipaino tulee itsellä aina ensimmäisenä mieleen kun ajattelee että elämässä on jotain vinksallaan. Loppujen lopuksi se ei ole niin suuri tekijä kaikessa kuin sitä on kuvitellut.
Joka tapauksessa noin suurella laihdutuksella on positiivisia vaikutuksia terveyteen. Et vain välttämättä tunne niitä niin kuin ajattelit tuntevasi. Palkinto laihtumisesta on se että et sairastu johonkin mihin olisit ehkä sairastunut. Sillä on hankala tsempata itseä kun se ei ole niin konkreettista. Täytyy vain uskoa siihen.
Tässä tuli juuri se mitä itse ajattele. Ap
Hieno suoritus! Jatka samaan malliin. Aika pöljää ettei miehesi ole mitää sanonut. Normaalipainoon tähtäät?
Mä laihduin myös ton 25 kg, normaalipainon alarajoille. Olen sinkku ja yhtäkkiä oli tarjolla miehiä, ne siis meni ihan sekaisin mun seurasta. Kävin treffeillä ja tutustuin muutamiin, ihastuinkin. Mutta petyin todella pahasti, tuntui tosi tyhjältä, kun oli miehiä, muttei ketään kivaa ja tosissaan. Masennuin ja söin suruuni ja join lohdukseni, kilot takaisin. Olo on nyt parempi ja olen yksinäinen kuten ainakin, mutta ainakaan ei ole ketään kiusaamassa enkä varmaan saisikaan ketään. Kiinnostavaa huomata, mitä kilot tekee. Ei minulla 25 kg painavampanakaan ole paljoa ylipainoa...
Vierailija kirjoitti:
Mutta haiset sentään eriltä. Ja toisekseen, mies ei varmaan sano siksi mitään, että olet ennenkin laihtunut kymmeniä kiloja ja sitten taas lihonut. On kyllästynyt jojoiluusi. Noin 3 vuotta sitten kerroit viimeksi laihtuneesi kymmeniä kiloja.
Kerrotko vielä mille "eri" haisee. "Ja toisekseen", olet juuri sellainen ihminen, jonkalaisen jokainen meistä ystäväkseen haluaa ja tarvitsee.
Taitaa ap tässä jo pedata repsahdusta itselleen. Kun selittää itselleen, että mikään ei ole muuttunut, voi mielessään mitätöidä laihtumisen aikaansaamat positiiviset vaikutukset ja jatkaa itsepetoksessa elämistä konvehti poskessa. Mies ei varmaan kommentoinut mitään, koska arvasi jo, miten tulee käymään.
🇺🇦🇮🇱