Mitä voin syödä iltapalaksi kun ei voi lämmittää?
Ei oo siis uunia tai mikroa eli ei voi lämmittää. Leivästä en tykkää enkä jugurtista. Keksikää minulle hyvä terveellinen iltapala pliis :)!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Rahkaa, Skyriä, dippikasviksia, raakapuuroa...
Mitä on raakapuuro?
Hedelmiä/hedelmäsalaattia, hummusta ja kasviksia, dippiä ja kasviksia, juustolautanen, smoothie, salsaa/guacamolea ja tortillasipsejä (vai mitä ne maissikolmiot on?), salaattia, karjalanpiirakka...
Hedelmiä, raejuustoa, riisikakkuja, suolakeksejä... ja Kivikylän lihapullat on hyviä myös kylmänä.
Hk:n blöhän on kylmänä ihan Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on raakapuuro?
KVG
Syöt kunnon ruuan päivällä niin ei tarvi mitään iltapaloja.
Keksi itse. Eli suosittelen iltapalaksi vähän aivojumppaa, jotta pääsisit vähän pois tuosta uusavuttomuudestasi. Kun nälkä on riittävä, niin alkaa kelvata jo ne "en mä tykkää tosta" sapuskatkin.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmiä/hedelmäsalaattia, hummusta ja kasviksia, dippiä ja kasviksia, juustolautanen, smoothie, salsaa/guacamolea ja tortillasipsejä (vai mitä ne maissikolmiot on?), salaattia, karjalanpiirakka...
Ehdotat oikeasti tortillasipsejä? Tajuatko, miten epäterveellisiä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotat oikeasti tortillasipsejä? Tajuatko, miten epäterveellisiä ne ovat?
No ei kai niitä joka päivä syödä? Tuskin niihin kuolee jos pari kertaa vuodessa syö.
-ohis