Miksi miehet ei tajua jos nainen sanoo ei
Oon aina ihmetelly sitä et jos itse olen vaikka baarissa ja menen joko juttelemaan tai tanssimaan jonkun naisen luo ja tämä sanoo ei kiitos. Niin minä en edes kehtaisi tossa tilanteessa enää yrittää uudelleen. Vaan sanon kiltisti joo ei se mitään pidä hauskaa. Yleensä naiset tulevat itse minun perääni jos haluavat sittenkin jotain. Miehet tekee itsestään vaan juntteja jos jatkavat vonkaamista.
Kommentit (4)
Jotkut ovat hulluja tapauksia.. Sanon kyllä yleensä, että voin jutella, mutta en muuta. Jos joku on yksinäinen niin miksipä en rupattelisi hetken.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyri kirjoitti:
Oon aina ihmetelly sitä et jos itse olen vaikka baarissa ja menen joko juttelemaan tai tanssimaan jonkun naisen luo ja tämä sanoo ei kiitos. Niin minä en edes kehtaisi tossa tilanteessa enää yrittää uudelleen. Vaan sanon kiltisti joo ei se mitään pidä hauskaa. Yleensä naiset tulevat itse minun perääni jos haluavat sittenkin jotain. Miehet tekee itsestään vaan juntteja jos jatkavat vonkaamista.
Joku nainen neuvoi että ei tarkoittaa että miehen pitää jatkaa piiritystä- joka sitten tekee naiseen vaikutuksen.Näistä jos mies saa selvää on aika erkki.
Oma henk.koht. mielipiteeni on, että tuo piiritys tapahtuu vasta sitten kun molemmat ovat osoittaneet kiinnostuksensa toisiaan kohtaan. Silloin (tarun mukaan) miehen pitää ikään kuin osoittaa, että on tosissaan.. Mistäs nainen sen muuten sen tietäisi, ettei ole vain satunnainen hoito..?
Saattaa joihinkin hutsuihin toimii toi vonkaaminen. Mutta kyllähän se nainen nyt perään tulee jos lähtee kiltisti menee.
Joku nainen neuvoi että ei tarkoittaa että miehen pitää jatkaa piiritystä- joka sitten tekee naiseen vaikutuksen.Näistä jos mies saa selvää on aika erkki.