Mitä aiot tehdä seuraavien 12 tunnin aikana?
Kommentit (24)
Tein äsken lumitöitä,hain postin,ruokin linnut ja laitoin pyykit koneeseen. Tiskit olis vuorossa (käsinpesu). Soitan pari puhelua, sitten lueskelen näitä sivustoja. Myöhemmin syön kaalikääryleitä puolukoiden kanssa, jälkiruoaksi pieni annos jäätelöä mustikoilla. Luen pätkän Jani Kaaron toimittamasta RuokaKalevala-kirjasta. Illalla katselen telkkaria ja leikin kissani kanssa. Lopuksi turkin harjaus. Nukkumaan kun alkaa nukuttamaan.
Laiskottelen etupäässä.Tein aamulla ensimmäiseksi PEF testin.Riivaa myös virtsatietulehdus ,että siihen antibioottia.Ruokaa kuitenkin pitäisi tehdä ja tiskata Normaalia norkoilua. Olen eläkkeellä.Aivan jo vanhuuttani.Ai nii,pitää pestä CPAP laitteen letkut ja suulake.Ihan kivasti menee tämäkin päivä.
Aamukahvin jälkeen olen viikannut pyykkejä, sytytin takan, katsoin Netflixiä. Seuraavaksi lounaalle kaupungille, haen lapset koulusta. Iltapäivällä leivon sämpylöitä, ehkä myös pullaa, autan lapsia tarvittaessa läksyissä, patistan lapset ulkoilemaan, siivoamme lelut lattialta lasten kanssa, imuroin, teen salaatin, syödään koko perhe yhdessä. Katson tv:tä ja ulkoilen ennen lasten iltapuuhia. Downshifting ja nautin siitä.
Viikonloppuna onnistuin saamaan jonkun kuumelentsun. Eilen tein siitä huolimatta 13 tunnin työmatkan ja tänään sängynpohjalla olen puuhannut etätöitä läppärillä, ja tietty silmäillyt harvakseltaan av-palstaa.