Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaako pörssiromahdus?

Vierailija
06.02.2018 |

Myytkö paniikissa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Romahduksia tulee ja menee.

Vierailija
2/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tätä olen odottanut jo jonkin aikaa. Toivottavasti romahtaa nyt lopullisesti, tulee mahdollisuus saada jotain tolkkua tähän maailmaan.

Tai sitten kuollaan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Sijoittaminen on aina riski. Ei pidä sijoittaaa enempää kuin on vara hävitä.

Täytyy katsoa ensi viikolla, josko jotain vähentäisi. Luulen, että vielä tulee korjausliike.

Vierailija
4/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saattaisin odottaa, että laskevat hieman ja sijoittaa sitten. Tuskin pohjilla onnistun sijoittamaan, mutta parempi kuin huipulla.

Sijoitan pienissä erissä vähitellen, ja pienennän siten riskiäni.

Vierailija
5/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri harkinnut sijoittamisen aloittamista, kannattaa siis ilmeisesti odotella vielä?

Vierailija
6/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peloita.

Avasin juuri sitä varten OP:ssä säilytyksen. Sitten kun tulee dippi, olen heti valmis ostoksille.

Odotellaan rommausta :> 15-20% ois ihan jees.

Vierailija
7/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota enää. Valehtelisin jos väittäisin että ei olisi pelottanut ja hiki noussut pintaan kun ostin ensimmäistä kertaa merkittävän määrän osakerahastoja suoraan 2008 romahdukseen.

Vierailija
8/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin, että pitää siirtää rahaa valmiiksi sijoitustilille, jotta voi sitten kätevästi ostaa kun on kurssit alhaalla

Vierailija
9/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran että tietää useasti isoja irtisanomisia. Kukapa lisää työttömiä haluaa.

Vierailija
10/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota enää. Valehtelisin jos väittäisin että ei olisi pelottanut ja hiki noussut pintaan kun ostin ensimmäistä kertaa merkittävän määrän osakerahastoja suoraan 2008 romahdukseen.

Miten niiden kävi?

Vierailija
11/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30t odottaa vaan kunnon laskua, jotta pääsisi sijoittamaan. Romahda jo, vaikka 200%!

Vierailija
12/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset myy ja minä ostan kun halvalla saa. Ei kannata pelata jos ei perse kestä merivettä!

Vierailija
13/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niiden kävi?

Aika kovasti siinä tuli turpaan, noin 20% muutamassa viikossa. Siihenkin taisi sisältyä kunnon rebound. Noh möin rahastot ja perehdyin vähän enemmän sijoittamiseen ennen kuin palasin osakesäästäjäksi.

Vierailija
14/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaakohan historia itseään? 1930- luvun alussa oli suuri pörssiromahdus ja muutaman vuoden kuluttua alkoi toinen maailmansota.

Vierailija
15/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen verran että tietää useasti isoja irtisanomisia. Kukapa lisää työttömiä haluaa.

Ei lisää työttömiä tällä kertaa.

Kurssilasku jotuu siitä että taloudella menee hyvin. Painetta palkankorotuksiin, inflaatio herännyt henkiin , korot nousussa.

Vierailija
16/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaakohan historia itseään? 1930- luvun alussa oli suuri pörssiromahdus ja muutaman vuoden kuluttua alkoi toinen maailmansota.

En usko. Osakkeilla on edessä mahdollisesti jopa 20 vuoden pitkän aikavälin nousukausi.

Vierailija
17/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää korjaus alas tekee hyvää vaan pörssille.

Vierailija
18/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Salkusta sulanut 4000 euroa parissa viikossa. Ei ole huolen häivää, En ole myymässä, joten kurssimuutoksilla ei ole merkitystä puoleen tai toiseen. Olen muutenkin ostanut aika konservatiivisesti osakkeita. Eilenkin osa osakkeistani nousi.

Vierailija
19/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aina ihmettelen miksi jotkut väkisin rakentavat uhkakuvia.