Vierailija

Mulla menee halut totaalisesti kun vaimon alapää käy litisemään. Kuulostaa ihan koiran maiskutukselta kun koira syö. Vaimon naama menee punaiseksi kun litinä alkaa kuulua ja minä menetän erektioni, koska se kuulostaa ällöttävältä. Tästä tuli tänään viimeeksi riita kun kysyin vaimolta onko hänen pakko maiskuttaa sillä alapäällään. Voiko tuota litinää estää jotenkin?

• ylös 8
  • alas 78

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaa jättää esileikki väliin ja mennä sisään melko kuiviltaan niin nainen ei kerkeä kostua liikaa ennen kuin laukeat.

• ylös 15
  • alas 23
Pesusieni

Sinun kannattaa laittaa liitutaulunpesusieni suoraan sinne missä litisee. Pidä sitä siellä 5 min ja pistä uusi vähemmäksi aikaa. Me olemme tyttöystäväni kanssa kokeilleet pari kertaa ja olemme huomanneet sen tehonneen.

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Erään naistenlehden lääkäripalstalla kerran joku kysyi että mikä avuksi kun vaan lotina kuuluu, paikat löysinä ja monta lasta. Vastauksena vaan että "Hyvä jos sitä rakkautta riittää" hahaha

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Jo vain, kutsu huoltomies panemaan paikat kuntoon ja mene kattelemaan jääkiekkoa kuulokkeet korvilla niin ei litise

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.

Korvatulpat ei välttämättä riitä, mutta työmaakuulosuojaimet voivat toimia. Myös silloin, kun koira syö.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Tämmöne p*skanjauhanta-ketju saa jäädä mutta mun ketju jossa halusin keskustelua ei? Joo-o....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämmöne p*skanjauhanta-ketju saa jäädä mutta mun ketju jossa halusin keskustelua ei? Joo-o....

Mee nukkumaan hyvä ihminen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.