Vaimoni alapää litisee rakastellessa voiko sitä estää jotenkin?
Mulla menee halut totaalisesti kun vaimon alapää käy litisemään. Kuulostaa ihan koiran maiskutukselta kun koira syö. Vaimon naama menee punaiseksi kun litinä alkaa kuulua ja minä menetän erektioni, koska se kuulostaa ällöttävältä. Tästä tuli tänään viimeeksi riita kun kysyin vaimolta onko hänen pakko maiskuttaa sillä alapäällään. Voiko tuota litinää estää jotenkin?
Kommentit (67)
Ole onnelinen jos litisee, paha höylätä se on kuivaakin.
Vedä alkaa yllättäen ilman eskaria ja takaapäin seisten nopeasti niin ei ehdi litiseen
Eräs vagina piti ihan kauheaa litimää kun en laukea helposti niin kauan sai lätkytystä kuunnella
Et ole kokeillut persereikää se ei litise.vedäppä ensi kerralla anukseen ja kerro ajokokemus
Tuo litinä on tosiaan harmittavaa. Kokeiltiin tyttöystävän kanssa, että panen sitä suuhun, mutta hetken päästä suu olikin jo täynnä sylkeä ja ihan kauhea sellainen shluush shluus ääni sieltäkin. Vasta kun suu täyttyi spermasta, äänet vaimeni.
Mietittiin, josko jostain voisi hankkia sellaisen hammaslääkärien käyttämän sylki-imurin. Sen voisi teipata kalun varteen, ja se poistaisi liiat limat pillusta tai syljet suusta, ja panemisesta tulisi paljon äänettömämpää. Tai ainakin imurin melu peittäisi noita litinä-ääniä
Seksin pitääkin olla äänekästä ja märkää. Mutta jos tuo on liikaa surkealle miehentapaiselle, niin voi sitten vaikka alkaa runkkaileen. Vaimo ansaitsee jonkun kunnon panomiehen sänkyynsä.
Jos osaat piirtää nelikulmaisen kolmion, osaat harrastaa myös litisemätöntä seksiä.
Voi. Annat jonkun toisen naida vaimoasi.
N52
Onko vaimo biologinen nainen? Jos siellä onkin vain tiivis pienivolyyminen siemenpussi niin maiskutus on herkästi mahdollinen.
Voi helkkari mitä urpoja. Seksiin kuuluu kaikenlainen ääni ja kiva.
On ihan ok olla homo ja sen voi myöntää ihan reilusti.
Pidin nuorempana kuulosuojaimia yöpöydällä kerran hinasin yhden immen niin se kysyi mix noi on tos
Kerroin etten jaksa kuunnella akan huutoa koko yötä.
Imeytyspuruja lapioit hameenhelmasta sisään ennen aktia. T. Jaska maalta
Asenna mattojen alle tarkoitettu liukueste ennen coitusta.
Itsehän pumppaat sen lätisemään. Mikään ei ole miehelle hyväksi; jos on kuiva niin voi kauhee, jos märkä voi kauhee!
Perseeseen pitäs saada panna, sattuu tai ei. Ja klitorikseen ei pidä missään nimessä koskea. Kyllä miehet ovat itsekkäitä.
Kondomi kuivattaa vaginan tehokkaasti, eli kortsu kehiin. Kumilla kun kirnuaa niin ei ole liikaa kosteus ongelma eikä myöskään muna pääse kosteuttamaan vaginaa lisää.
Ihana vaimo. Tykkäisin todella paljon.
Itse olet outo.
Paikat löystyneet,montako lasta työtänyt ulos
Sinun pitää nuolla vaimo kuivaksi, ennen kuin työnnät kaluasi sisään.
Vaihdetaan. Minä voin tulla nauttimaan litinästä. Tule sinä tänne minun vaimoni ei litise.