Vaimoni alapää litisee rakastellessa voiko sitä estää jotenkin?
Mulla menee halut totaalisesti kun vaimon alapää käy litisemään. Kuulostaa ihan koiran maiskutukselta kun koira syö. Vaimon naama menee punaiseksi kun litinä alkaa kuulua ja minä menetän erektioni, koska se kuulostaa ällöttävältä. Tästä tuli tänään viimeeksi riita kun kysyin vaimolta onko hänen pakko maiskuttaa sillä alapäällään. Voiko tuota litinää estää jotenkin?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne pottujauhoja jarruksi.
Ensimmäinen asiallinen viesti. Onko tuossa riski, että tulee hiiva pil luun? Vaimo on jo karkkilakossa, koska karkin mussutuksesta tulee helposti hiiva.
Siis aikuista miestä harmittaa kiimainen vaimo?
Pesusieni kirjoitti:
Sinun kannattaa laittaa liitutaulunpesusieni suoraan sinne missä litisee. Pidä sitä siellä 5 min ja pistä uusi vähemmäksi aikaa. Me olemme tyttöystäväni kanssa kokeilleet pari kertaa ja olemme huomanneet sen tehonneen.
Olen itsekin huomannut että tämä nikis oikeasti toimii. Olemme myös käyttäneet asian ehkäisyyn hiustenkuivaajaa. Pidämme hiustenkuivaajaa emättimessä n. 5min tietenkin viileällä tasolla ettei emätin pala. Tämän jälkeen "kolo" pysyt erittäin kuivana ja lämpimänä monta päivää putkeen.
Ap on tottunut vetämään miehiä kuivana kakkoseen ja on nyt järkyttynyt.
Toi on just parasta kun naisen pillu litisee! Vaimolla pimppi litisee kiihottavasti ja sen seurauksena mulla seisoo kyllä niin kunnolla ja seksi on mitä parasta tuolloin. :)
Ei auta ku ottaa tiskirätti yöpöydälle.
Mun mielestä se on tosi kiihottavaa kun vaimoni pillu litisee samalla kun harrastetaan seksiä.
Reiässä on ilmiselvästi nyt liikaa kosteutta, jos emätin louskuttaa kuin hampaaton vaari puurokippolla. Käsittäkseni tässä olisi nyt kätevin tapa päästä kiusallisesta ongelmasta eroon laittamalla tehokkaat kuulosuojaimet päähän panon ajaksi.
Silloin ei kuitenkaan tule aina kysyä että mitä, kun jotakin vikinää tai sen tapaista kuuluu koska partneriltasi voi mennä fiilis koko hommaan, jos jatkuvasti kyselet.
Käske vaimon pitää kädessä tekovaginaa samalla kun sinä jyystät menemään silmät kiinni ja korvatulpat korvissa.
Oletpa tyhmä. Litinä on merkki siitä, että nainen pitää miestä kiihottavana ja puoleensavetävänä. Vaimosi pitää sinusta siis ainakin fyysisellä tasolla. Onko se sulle ongelma? Muutenkin seksi on paljon parempaa oikein märän ja liukkaan naisen kanssa.
kunnon märkä vittu sen olla pitää, squirttaus on bonusta.
Voi jessus ap, on sullaki ongelmat
Meillä tehdään niin, että survon tekovaginan vaimon värkkiin, koska vaimon römpsä on niin väljä. Vaimostakin tuntuu kuulemma höpöltä, kun ryttyytän tekopimpsaa.
Vasemmistolaisuus aiheuttaa hiekan kertymistä alapäähän jolloin litinä loppuu.
Kulli on liian pieni niin siksi litisee. Kunnon parrulla kun laittaa niin ei jää litinälle tilaa.
AP:lle voisi suositella jotakin pumppua tms jos vaikka kasvaisi.
Mikä ihmeen pelle taas tekemässä aloituksia. Jos ei pillu litise seksin aikana, niin jotain on pielessä.
Päästä vaimosi vapaaksi. Meitä oikeitakin miehiä on olemassa.
Kun riittävän kauan annat vaimon ymmärtää, ettei saa litistä, niin ajan mittaan alkaa kuivua, tai mikä parasta: lakkaa antamasta sinulle ja antaa jollekulle, joka paremmin ymmärtää mitä märällä pillulla tehdään. Tai sitten kun tulette hiljalleen vanhoiksi, niin se alkaa kuivua muutenkin, olisiko jossain 60-80 ikävuoden välillä. Märkä pillu on parasta.
Jos vaikka näin aluksi poistattaisit naiselta kosteutta tuottavat rauhaset. Vai mitä ne olikaan..