Mikä Instagramissa tehdään?
Viikottain joku kysyy olenko instassa/miksi en ole siellä. Onko sinne järkeä liittyä jos ei ota kuvia ympäristöstä eikä varsinkaan omasta naamasta tai itsestä ylipäätään? Mitä siellä on tarkoitus tehdä muuta kuin katsella kuvia? Olen ajatellut liittyväni vain yleisen paineen takia mutta edelleen mietin että miksi.
Kommentit (35)
Poistin sen, koska se ei tuonut mitään lisää elämääni. Tai no lisää ärsytystä kylläkin. Koko paikka on niin absurdi.
Minusta se on ihan mukava. Seuraan monia ulkosuomalaisia blogeja ja on kiva nähdä heisän elinympäristöään instagramin kuvina ja storyina.
Samoin ystävien ja sukulaisten.
Peppukuviin en onneksi ole törmännyt. Myös omia kuviaan seuraanani henkilöt jakavat aika vähän.
Jos siellä itse katsoo ja seurattavat tykkäilee niistä pyllykuvista niin kyllähän niitä sulla siellä näkyy. Joten lakkaa tuijottamasta niitä pyllyjä. Ja skippaa ne pyllytykkääjä kaverit. Alkaa näkymään asiallisempaa sisältöä.
Huomion hakemista ja sen antamista. Keskustelu on hyvin pintapuolista, kuten siellä olevista kommenteista näet. Ei oikeastaan poikkea mitenkään muuten Facebookista paitsi siten, että se on enemmän kuvapainotteista ja vähemmän tekstipainotteista.
Sanoisin, että jos piireissä haluat olla, niin snapchat taitaa olla enemmän se juttu tällä hetkellä. Ainakin mitä olen seurannut juuri täysi-ikäiseksi tulleiden naisten ja miesten touhuja. Jos taas uramielessä olet kiinnostunut, niin twitter, facebook ja linkedIn lienevät parempia paikkoja.
Kloonattuja tuotesommittelukuvia joihin tungetaan kaikki logolliset merkkituotteet jotka omistetaan, meikeistä laukkuihin.
Instagram = kehujen kerjäämispalvelu
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei muissa palveluissa, joissa jaetaan omaa sisältöä, toivota kehuja, peukkuja ja positiivista palautetta?
Vierailija kirjoitti:
Jos harjoittaa maailman vanhinta ammattia, niin IG tarjoaa hyvät puitteet markkinointiin. Siellä voi myös vastaanottaa viestejä. Monet business tytöt tekee liikematkoja Dubaihin.
Totta, Dubain myyntipalvelu toimii tuota kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei muissa palveluissa, joissa jaetaan omaa sisältöä, toivota kehuja, peukkuja ja positiivista palautetta?
Ei yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän kuuluu? Instasta puhe, ja siellä narsistinen naukuminen on päävelvoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän kuuluu? Instasta puhe, ja siellä narsistinen naukuminen on päävelvoite.
Facebookista voi sanoa ihan samaa. Riippuu instassakin täysin keitä ja mitä itse seuraa.
Nykyajan seuralaispalvelu muunmuassa.
Mä haluisin instan, mutta äiti sanoo, että vasta 15 vuotiaana 😭😭😭😭😭
Itse laitan sinne kuvia tekemistäni käsitöistä ja seuraan muita jotka jakaa kuvia käsitöistään. Sieltä saa kivoja vinkkejä ja ideoita. Kesäisin puutarha-kuvat kiinnostaa myös.
Onko kateutta, jos kertoo, että looginen teoria itsensä esittelylle (yleisölle) on libidopohjaista? Eivät kaikki todellakaan näytä maailmalle häppäreidensä muotoa - kyllä sille tarvitaan sisäinen tarve!