Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Instagramissa tehdään?

Vierailija
05.02.2018 |

Viikottain joku kysyy olenko instassa/miksi en ole siellä. Onko sinne järkeä liittyä jos ei ota kuvia ympäristöstä eikä varsinkaan omasta naamasta tai itsestä ylipäätään? Mitä siellä on tarkoitus tehdä muuta kuin katsella kuvia? Olen ajatellut liittyväni vain yleisen paineen takia mutta edelleen mietin että miksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja otsikon mikä piti olla *mitä :D

Vierailija
2/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ota etkä katso kuvia, ei sulla ole siellä mitään tekemistä. Se on kuvanjakopalvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaa fitness peppuja..

Vierailija
4/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin media- ja viihdealalla on sekin yksi verkostoitumisen muoto.

Vierailija
5/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesten ***nkkumatskumesta.

Pikkutytöt pistää antoisia kuvia ja miehet laittelee sydämiä ja direct-viestejä. Naimisissa olevien miesten pettäjäsivusto, seuranhakua, kuvien katselua.

Tai sitten tutun tuttujen kyttäyspaikka. Stalkkaajien unelma, koska nykyään monet ovat avoimia henkilökohtaisesta elämästään somessa ja siellä jaetaan kaikki.

Vierailija
6/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Sitten ei kai voi verkostoutua jos ei niitä kuviakaan tule otettua :/

Vierailija
7/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman suurin peppu- ja herutuskuva kokoelma. Muuta käyttöä sillä ei ole.

Vierailija
8/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Sitten ei kai voi verkostoutua jos ei niitä kuviakaan tule otettua :/

Yksi

Vierailija
9/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole siellä just siks koska koen sen melko itsekeskeiseksi paikaksi. Pois lukien ne jotka lähettävät enimmäkseen luontokuvia tai vastaavia. Niiden seuraamiseksi voisin liittyä, perseiden seuraamiseksi en.

N20

Vierailija
10/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole siellä just siks koska koen sen melko itsekeskeiseksi paikaksi. Pois lukien ne jotka lähettävät enimmäkseen luontokuvia tai vastaavia. Niiden seuraamiseksi voisin liittyä, perseiden seuraamiseksi en.

N20

Minustakin se on itsekeskeinen paikka ja minäminä-ihmisille siksi hyvä paikka mainostaa itseään ja elämäänsä. Todella pinnallinenkin. Luontokuvia minäkin tykkään seurata, mutta eipä niitä persekuvia voi välttää täysin, jos kaverit/seuraajat/seurattavat tykkäilee tai seurailee näitä heruttelijamimmejä.

Vierailija
11/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten neitosten ihanat kukkulat ja salaiset solat esittäytyvät.

Vierailija
12/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Minustakin se on itsekeskeinen paikka ja minäminä-ihmisille siksi hyvä paikka mainostaa itseään ja elämäänsä. Todella pinnallinenkin. Luontokuvia minäkin tykkään seurata, mutta eipä niitä persekuvia voi välttää täysin, jos kaverit/seuraajat/seurattavat tykkäilee tai seurailee näitä heruttelijamimmejä.

Ei Instagramissa tarvitse katsoa kuin just niitä kuvia, joita itse valitsee katsoa. 

Vierailija
13/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä postailee instagramiin kuvia joko itsestään, ympäristöstään tai elämästään. Itse en poistaa sinne mitään, mutta seurailen kavereitani ja sukulaisiani. Selailen ja tykkäilen muiden kuvista

Vierailija
14/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun joskus 2000-luvulla Kuvake.net(?) oli vastaavanlainen herutuskuvagalleria, ja siellä pyllisteleviä pidettiin noloina ainakin omassa kaveripiirissäni. Nykyään nämä samaa tekevät instaposeeraajat ovatkin ihailtuja ja kadehdittuja.

En tosiaan tiedä, mikä idea on jatkuvassa omakuvien julkaisussa, vai onko instassa jokin syvempikin tarkoitus ollut joskus.

Vierailija
15/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin sen kun ei vaan ollut mun paikka. En ole muutenkaan avoin ja haluan säilyttää yksityisyyteni. Myöskään en tykkää ottaa itsestäni kuvia joissa keikistelen puolialastomana perse pystyssä. IG voi olla ok, jos on media-alalla tai bloggaa. Tai on pervo joka haluaa visuaalisia ärsykkeitä niistä nuorista vartalon esittelijöistä.

Vierailija
16/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harjoittaa maailman vanhinta ammattia, niin IG tarjoaa hyvät puitteet markkinointiin. Siellä voi myös vastaanottaa viestejä. Monet business tytöt tekee liikematkoja Dubaihin.

Vierailija
17/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoiset tavat teillä käyttää instagramia?

Mä katselen siellä lähinnä sisustuskuvia, asukuvia, ruokia ja kattauksia, jonkin verran huumoria a la Kasper Strömman, joskus kaverien lemmikkien söpöilyä ja totta kai kaverien henk.koht. päivityksiä. Ja itse tykkään siitä paljon enemmän kuin esim. facebookista.

Jos tykkäilet peppukuvia, Insta näyttää sulle lisää peppukuvia, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
18/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Napakympin jaksossa yks kysymys oli että 'montako instaseuraajaa sulla on?'

Voi olla ettei mua ois valittu jatkoon kun sanon että 0 :D

Vierailija
19/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitellään intiimipaikkoja mukapiilotetusti (pyllistely, kamelinvarvas etc) ja saadaan siitä seksuaalista nautintoa.

Vierailija
20/35 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kommentoi kateelliset mammat:D kyllä sinne ihan niitä maisemakuvia tms voi vaan pistää!