Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sale on varsin huomaavainen: Vie kakkua, varmaan henk.kunnalle!

Vierailija
05.02.2018 |

Kaunis ele Salelta. Pääsevät varmaan tänään kotiin!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiinkö isoa ruskeaa kassia mukana matkassa?

Vierailija
22/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, palstalaiset. Eikös nyt olisi aika käynnistää keskustelu siitä, miten paljon kaloreja kakussa on. Ja että ihan verorahoilla sitä kakkua hoitajille syötetään. Joku voisi muistuttaa, että Jennihän livahti takaovesta kotiin jo monta päivää sitten. Ei varmaan edes itse synnyttänyt, oli varmasti sijaisvanhempi. Ja sitten kuorossa ihmettelyä, miksi vauvan strategisia mittoja ei ole julkaistu.

Kyllä täällä niin hölmöä väkeä palstalla on.

Täällähän vain keskustellaan niistä tärkeistä asioista, joista valtakuntamme mediat katsovat meille tarpeelliseksi uutisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yllätynyt että se viittii siellä joka päivä rampata.

Ennemminkin ihmetyttää, että ramppaa välillä muualla. Eivätkö ole saaneet perhehuonetta?

Et oo tosissas?

Vierailija
24/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen minäkin vienyt kakkua, pullaa tai suklaarasioita sinne henkilökunnan kahvihuoneeseen kun on joku perheenjäsen ollut sairaalassa. Kun äitikin kuoli, käytiin erikseen seuraavana päivänä siskon kanssa viemässä sinne kakkua ja suklaata. Kai se vaan on sellainen kiitos.

Vierailija
25/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavat hoitsut olla tohinoissaan kun pääsevät herra presidentin kakkua maistelemaan. Harmi ettei herra ite jäänyt päiväkahville.

Hoitajana täytyy vastata että minä ainakin olisin tohinoissani :)

Mitä sitten?

Vierailija
26/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavat hoitsut olla tohinoissaan kun pääsevät herra presidentin kakkua maistelemaan. Harmi ettei herra ite jäänyt päiväkahville.

Mitä sitten?

Et oo tosissas?

Vierailija
27/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa heille kakkua kirjoitti:

"Qu'ils mangent de la brioche"

(Marie-Antoinette)

Olisit laittanut englanniksi tämän, niin olisi sopinutkin. Koska siis oikeastihan brioche/briossi ei ole mitään kakkua vaan ennemminkin leipää.

Vierailija
28/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin ihmetyttää, että ramppaa välillä muualla. Eivätkö ole saaneet perhehuonetta?

Et oo tosissas?

Aivan, kuinka tyhmä joku voikaan olla. Mistä se Sale muutoin sen kakun olisi taikonut? Pakkohan sen on ollut välillä käydä kotonaan tuo kakkukin leipomassa.

Vierailija
29/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let them eat cake!🍰

Vierailija
30/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Et oo tosissas?

Käsittämätön kommentti kieltämättä. Epäammattimaisempaa ei olekaan.

Vierailija
31/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanh-/lähihoitajia, lastenhoitajia/lastentarhanopettajia ja opettajia aina muistetaan. Mites siivoojat, röntgen-/laboratoriohoitajat, julkisen liikenteen kuljettajat, eri liikkeiden aspat yms?

Vierailija
32/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kakku  näytti pienelle.

Vierailija
33/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se kakku  näytti pienelle.

No ei kai siitä ole tarkoituskaan koko sairaalan henkilökunnalle riittää.  Vaan Jenniä ja vauvaa hoitaneille.

Vierailija
34/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanh-/lähihoitajia, lastenhoitajia/lastentarhanopettajia ja opettajia aina muistetaan. Mites siivoojat, röntgen-/laboratoriohoitajat, julkisen liikenteen kuljettajat, eri liikkeiden aspat yms?

Mä en kanssa tiedä kumpi on suurempi vääryys jäädä itse vaille ilmasta kakkupalaa vai että jonkun toisen työpanosta huomioidaan sen verran että muistetaan suklaarasialla. Kyllä pistää sylettämään perkl..😂👍

Vierailija
35/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai niille kuvaajille ja toimittajille, jotka jaksavat päivystää pitkiäkin aikoja pakkasesta huolimatta dokumentoidakseen Niinistön ja Haukion elämää ja nostaakseen heidät tärkeäksi ykkösuutisaiheeksi päivästä toiseen?

Vierailija
36/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että kyseinen kakku on siinä mielessä erityinen että se on Presidentinlinnan keittiön valmistama.

Vierailija
37/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas?

Aivan, kuinka tyhmä joku voikaan olla. Mistä se Sale muutoin sen kakun olisi taikonut? Pakkohan sen on ollut välillä käydä kotonaan tuo kakkukin leipomassa.

Ai tyhmä, kun olisi kiitollinen omaisen tuomasta kakusta? Ja vieläpä presidentin .. kyllä sen muistaisin loppuikäni. Ei se minulle elämää suurempi asia olisi mutta toki hieno. Yhtä lailla arvostan muidenkin kiitosta, ihan se sanallinenkin riittää niin tulee olo että jotain osaa työsssään oikeinkin tehdä.

Sä varmaan vaan nyrpistelisit nenääsi ja tuhisten pyyhkisit menemään..

Mikä tossa sua nyt oikeesti mättää?

Vierailija
38/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, palstalaiset. Eikös nyt olisi aika käynnistää keskustelu siitä, miten paljon kaloreja kakussa on. Ja että ihan verorahoilla sitä kakkua hoitajille syötetään. Joku voisi muistuttaa, että Jennihän livahti takaovesta kotiin jo monta päivää sitten. Ei varmaan edes itse synnyttänyt, oli varmasti sijaisvanhempi. Ja sitten kuorossa ihmettelyä, miksi vauvan strategisia mittoja ei ole julkaistu.

Kyllä täällä niin hölmöä väkeä palstalla on.

Vauva on yhtä epätosi kuin vaalien rehellisyys!

Vierailija
39/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että kyseinen kakku on siinä mielessä erityinen että se on Presidentinlinnan keittiön valmistama.

Ei muuten ollut! Tunnistin leipomon rasian mutta jääköön nyt mainostamatta.

Vierailija
40/42 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antakaa heille kakkua kirjoitti:

"Qu'ils mangent de la brioche"

(Marie-Antoinette)

Olisit laittanut englanniksi tämän, niin olisi sopinutkin. Koska siis oikeastihan brioche/briossi ei ole mitään kakkua vaan ennemminkin leipää.

"Let them eat cake"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi