Sale on varsin huomaavainen: Vie kakkua, varmaan henk.kunnalle!
Kaunis ele Salelta. Pääsevät varmaan tänään kotiin!
Kommentit (42)
"Qu'ils mangent de la brioche"
(Marie-Antoinette)
Mä olen yllätynyt että se viittii siellä joka päivä rampata.
Mä pelkään että Sauli on nyt ite haukannut liian ison palan kakkua. Mieletön meno hänellä!
Pakko tietysti flirttailla niille hoitsuille koko ajan.
Mahtaako toimittajilla olla sen verran hienotunteisuutta, etteivät aja perässä katsomaan meneekö perhe Espooseen vai Mäntyniemeen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako toimittajilla olla sen verran hienotunteisuutta, etteivät aja perässä katsomaan meneekö perhe Espooseen vai Mäntyniemeen.
Ei ole.
No niin, palstalaiset. Eikös nyt olisi aika käynnistää keskustelu siitä, miten paljon kaloreja kakussa on. Ja että ihan verorahoilla sitä kakkua hoitajille syötetään. Joku voisi muistuttaa, että Jennihän livahti takaovesta kotiin jo monta päivää sitten. Ei varmaan edes itse synnyttänyt, oli varmasti sijaisvanhempi. Ja sitten kuorossa ihmettelyä, miksi vauvan strategisia mittoja ei ole julkaistu.
Kyllä täällä niin hölmöä väkeä palstalla on.
Mahtavat hoitsut olla tohinoissaan kun pääsevät herra presidentin kakkua maistelemaan. Harmi ettei herra ite jäänyt päiväkahville.
Lähtivät sairaalasta klo 14 koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavat hoitsut olla tohinoissaan kun pääsevät herra presidentin kakkua maistelemaan. Harmi ettei herra ite jäänyt päiväkahville.
Meinaatko, että presidentti olisi ihan itse leivonut kakkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Säkö oot se iltiksen paparazzi?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tiedettiin jo eilen että Sauli asuu Mäntyniemessä ja Jenni vauvoineen Espoossa. Oli yhtävarma tieto kun että vauva on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkö oot se iltiksen paparazzi?
Hoituri siellä vuotaa tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että presidentti olisi ihan itse leivonut kakkunsa?
Juuri sitä! Joskus sitä ihan yllättyy kun täällä törmää vielä perus av-mammaakin nokkelampaan olioon.
antakaa heille kakkua kirjoitti:
"Qu'ils mangent de la brioche"
(Marie-Antoinette)
Fake news! Marie Antoinette ei koskaan sanonut noin. Vallankumoushörhöjen propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat pitää huolen siitä tekemällä raporttia Niinistön jokaisesta liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ihmetyttää, että ramppaa välillä muualla. Eivätkö ole saaneet perhehuonetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ihmetyttää, että ramppaa välillä muualla. Eivätkö ole saaneet perhehuonetta?
Taatusti saivat. Pressalla vain voi olla vähän muutakin asiaa tehtävänä kuin istua sairaalassa vaimon sängyn vierellä 24/7 monta päivää.
Varmana Sauli joutuu lähtemään Kultarantaan saakka poikaa pakoon!
On noiden toimittajien työ luksusta. Oottelet autossa, että saat kuvan siitä, kun isä menee noutamaan perhettä kotiin.
Jee.