Mitä inhoat lapsiperheissä eniten?
Taas joku täällä puhui räkänokista ja niiden viemisestä joka paikkaan.
Kommentit (84)
Se että vanhemmat kutsuu lapsiaan julkisesti prinsseiksi ja prinsessoiksi, vaikka ne junttivanhempien leuattomat pallinaamaiset wt-räkänokat ovat yhtä kaukana kuninkaallisista, porvareista ja aatelisista kuin kuu auringosta!
Vierailija kirjoitti:
Surullista settiä :( Suomessa valtio kyllä tukee lapsiperheitä, mutta hyi oksetus tätä asennetta lapsiperheitä kohtaan. Olemme lomailleet kymmenissä maissa ja oikeasti voin käsi sydämellä sanoa, että täällä oikein tuntee sen kuinka lapsiperheitä vihataan, ei ole missään muussa maassa ollut näin vihamielistä ajattelutapaa. En oleta, että kukaan palvoo lapsiani/muita lapsia, mutta sellainen neutraali suhtautuminenkin olisi Suomen kaltaisessa ahdasmielisessä, itsekeskeisessä maassa jo huomattava parannus nykyiseen.
Mitä kuraa sinä oikein lässytät??? Et taida pahemmin matkustella tai ole asunut missään muualla?
Suomi on lastenpalvontamaa! Täällä tehdään kaikki lasten ehdoilla, esim. täällä ei ole ravintoloita, kahviloita eikä julkisia kulkuneuvoja joihin lapset ja lastenrattaat eivät olisi tervetulleita. Lähes kaikissa maissa joissa olen asunut tai matkustanut, on näkynyt lapsikieltokylttejä joissakin ovissa tai kulkuneuvoissa. Monien muiden maiden metroihin ja lähijuniin ei huolita lastenvaunuja.
Se kun lapsille ei opeteta käytöstapoja ja joku vapaa kasvatus, sori vaan mutta maailma ei toimi niin että kaikki olisi sallittua.. Ja suojellaan lasta muka pahaltamieleltä kun ei kielletä mitään, hei haloo..
Nyt täytyy kyllä todeta, että mitkään näistä (sairastelukierteitä lukuunottamatta) ei kuulosta lainkaan tutulta. Tällaiset ketjut tekevät hallaa ihan kaikille lapsiperheille, vaikka ihan tavallisia perheitä on valtaosa, joissa vanhemmat kyllä haluavat ja kasvattavatkin lapsiaan tavoille. Tunnen varmaan 50 lapsiperhettä ja tässä ketjussa luetellut jutut ei kuulosta yhtään sellaiselta, mitä olen itse kohdannut, toki poikkeuksia on, mutta hei VALTAOSA on ihan normaaleja, "hyviä" perheitä ja lapsia.