Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivat ja ystävälliset miehet, kysymys

Vierailija
06.07.2024 |

Kun olet perusluonteeltasi sellainen kohtelias, kiva, huumorintajuinen ja ystävällinen, niin mistä tiedän, että olet kiinnostunut juuri minusta? Ettei kyseessä ole vain juuri sinulle tavanomainen tai tyypillinen kohtaaminen jonkun kanssa? Jos juttelet minulle muutakin kuin asialliset asiat, tarkoittaako se, että a) olet vain niin kiva b) arvostat minua keskustelukumppanina c) olet kiinnostunut minusta jotenkin romanttisesti tms.? Vai toimitko tosiaan samalla tavalla kaikkien muidenkin ihmisten kanssa, ystävällisesti ja välillä syvällisemminkin jutellen? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kovin usein juttele satunnaisesti vastaantulevien naisten kanssa. Yleensä he eivät osoita minua kohtaan mitään kiinnostusta. Harvoin kun olen jutellut, niin ihan aidosti olen kiinnostunut tutustumaan ihmiseen. En ole ensimmäisenä miettimässä, että koska pääsee sänkypuuhiin. 

Vierailija
2/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta luultavasti hakisin vahvaa katsekontaktia sinuun. Yrittäisin lukea kehonkieltäsi jotta saisin varmistusta että itse olet kiinnostunut minusta. Tähän kyllä myös vaikuttaa tiedänkö oletko sinkku vai varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä selviää.

Vierailija
4/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Joten tee niinkuin minäkin tein, hae seuraa deittipalstoilta. Siellä ei tarvitse arvuutella tuollaisia.

Vierailija
5/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? No alat ihan vaan kaveriksi, niin kyillä se puolen vuoden sisällä varmaan tulee ilmi.

Mistä tiedän, ettet ole kärsimätön? Siitä samasta. En jaksa kärsimättömiä ihmisiä.

No entä jos ei tärppää? No ehkä joku uuden kaverin kaveri tarttuu matoon.

Kannattaa alkaa kaveriksi. Saa kavereita ja kaverin kavereita. Niin tutustuu uusiin ihmisiin ja saa niistä paremmin tietoa.

Vierailija
6/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen mies ei juttele kovin syvällisiä vastaantulevien naisten kanssa. Mitä nyt tyypilliset päivää-moro-terve-moi-mitä kuuluu - kyllä kyllä - hyvin on mennyt - vähän on kehnot säät.

Useimpien miesten kohdalla, ei toki kaikkien, mutta useimpien miesten kohdalla, jos mies on kovasti kiinnostunut kuuntelemaan sinua, kyselee kysymyksiä, kertoilee elämässtään, jne, se tarkoittaa, että mies pitää sinua potentiaalisena. No, nyt riippuu sitten tietenkin siitä minkätyyppinen mies, ja missä elämäntilanteessa, että pitääkö hän sinua potentiaalisena tyttöystävänä vai potentiaalisena pilluna. Joka tapauksessa kuitenkin, asia jota naiset eivät tajua, on että jos mies kaveeraa kanssasi, niin se lähes aina pitää sinua potentiaalisena.

Naisten jutut ovat useimmiten niin tylsiä, ja naiset eivät ole halukkaita keskustelemaan avoimesti ja älykkäästi ja humoristisesti, mielenkiintoisesti jopa tahallisen irvokkaasti asioista. Tämän takia, suurin osa hetero- ja bi-miehistä pitää naista potentiaalisena, jos kaveeraa naisen kanssa. 

Aidot homomiehet toki erikseen, hehän ovat usein naisten parhaita kavereita.

Vierailija
7/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta ja hymystä. Luultavasti myös joistain feromoneista jotka otat tiedostamatta vastaan. Eli välillä vallitsevasta kemiasta. 

Vierailija
8/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jutut ovat useimmiten niin tylsiä, ja naiset eivät ole halukkaita keskustelemaan avoimesti ja älykkäästi ja humoristisesti, mielenkiintoisesti jopa tahallisen irvokkaasti asioista. Tämän takia, suurin osa hetero- ja bi-miehistä pitää naista potentiaalisena, jos kaveeraa naisen kanssa. 

Tarkennuksena tähän, että johtuen naisten tylsistä jutuista, miehet eivät siis jaksa kaveerata useimpien naisten kanssa muuta kuin siinä tapauksessa, että näkevät naisen potentiaalisena johonkin.

Vierailija
9/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin olemaan kiva. Jos mä oon kiinnostunut enemmän niin sitä vaikeampaa on juttelu ja läsnä olla. Mä en saa katsettani kovin helposti irti kasvoista, joihin olen ihastunut.

M31

Vierailija
10/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja kuuntele, miten se mies kommunikoi muiden kanssa, ja vertaa sitä siihen, miten hän kommunikoi kanssasi.

Pienenä kokeena voi testata, alkaako hän tiedostamatta asiaa itse jäljitellä liikkeitäsi. Jos vaihdat asentoa tuolilla, vaihtaako hänkin? 

Vierailija
11/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen pakoon koska en usko riitä kenellekkään.

Vierailija
12/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon mukaan.  Naisen pitää tehdä aloite jos kiinnostaa.  Ja huomioi mies ei lue sun pään sisältöä ja miehelle nainen voi olla uhka.  Mm mee too 

Vierailija
13/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen lataus erottaa minun eroottisen kiinnostuksen ystävällisestä kanssakäymisestä. Pitkät katseet suoraan silmiin, hymyillen, sanomatta sanaakaan. Naisen luonteen kehuminen, kertominen kuinka mukavaa naisen kanssa on viettää aikaa, ...

Vierailija
14/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä sitten tiiät, tulee sellaset vibat...

Vierailija
15/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa varmuudella sanoa muuta kuin anna ajan selvittää ja näyttää, kuinka teidän käy. Mutra älä epäröi kertoa miehelle omista tunteistasi häntä kohtaan. 

Itse olen ihan liian monta kertaa luullut ja kuvitellut ja uskonut ihastuksen, ehkä jo orastavan rakastumisenkin olevan molemmin puolista huomatakseni taas, että kaikki tai lähes kaikki on ollut vain omaa haavettani ja unelmaani pettävää. 

Kun tällainen on toistunut niin useinnkunnon toistunut ja parhaimmassakin taoauksessa meistä on voinut tulla lopulta kaverit tai peräti ystävät mutta kyitenkin aina jotain muuta kuin ne kaksi, jotka muodostavat yhdessä parsuhteen, niin tämä on tehnyt sinakin minut varovaiseksi ja araksi sanomaan toiselle, että rakastan häntä.

Siksi toivon, että hän antaa meille aikaa ja huomaa teoistani ja valinnoidtani, että haluan ja yritän rakastaa häntä, jos hänkin minua. 

Kyllä minä sitten kun aikavon sanonkin ja ääneen lausun hänelle kuinka rakastan häntä. (Kun en enää  ajattele/ pelkää, että hän kertoo  ettei hän vastaavasti minua). 

Vierailija
16/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
17/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorena miehenä naisilta niin paljon tylytystä että menen nykyisin pois naisseurasta. Ennen jopa pakenin ihastuksiani. Suhtaudun kyllä naisiin asiallisesti ja kohteliaasti. Hieman pitää varoa meetoon takia. Muuten en oikein ymmärtänyt tuota kysymystä. En harrasta seurustelua.

Vierailija
18/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kiinnostunut romanttisesti, sanoisin sen. Nykyisellään kaikki romantiikka jäisi muista olosuhteista johtuen sinun aloitteesi varaan.

Vierailija
19/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko aidon kivoille ja ystävällisille miehille kaveriksi esim. röllipoika, harrastukset ei haittaa tai rupeaa jopa vähän kiinnostamaan? Etonynnymatille kyllä kelpaa, mutta en luekaan joukkoon.

Vierailija
20/25 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennuksena tähän, että johtuen naisten tylsistä jutuista, miehet eivät siis jaksa kaveerata useimpien naisten kanssa muuta kuin siinä tapauksessa, että näkevät naisen potentiaalisena johonkin.

Mutta entä jos mies näkeekin naisessa kuitenkin kaveri- tai jopa ystäväpotentiaalia? Jos kaikesta tylsä-olettamasta huolimatta jonkun naisen jutut kuitenkin kiinnostavatkin miestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme