Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden video Fibromyalgian kourissa itkevästä Lady Gagasta

Vierailija
05.02.2018 |

On hyvä, että joku julkisuuden henkilökin tulee esiiin tämän sairauden kanssa. Toivon, että parinkymmenen vuoden päästä fibro on tavallisten kuolevaistenkin keskuudessa todelliseksi myönnetty sairas, johon saa kunnon hoitoa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen ihmisen sairastamana tämä sairaus on "pään  sisällä", "kuvittelua", laiskuutta" jne. Onneksi myös muut kuin me luuseritavikset (35 vuoden työpanoksen sinnitelleenä) sairastavat tätä. Kunpa vain saisi tähän apua! Hän ja me

Vierailija
2/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Se kuviteltu "erityisherkkyys" :D ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? Se kuviteltu "erityisherkkyys" :D ?

Kipuja joka paikassa, aamusta iltaan paikkaa vaihdellen sekä tajun vievää väsymystä, kokeissa ei näy mitään. Helvetti maan päällä.

Vierailija
4/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tällä vuosituhannella löydy sellaisia kipulääkkeitä ettei tarvitse itkeskellä?

Ei, jos lääkäreiden mielestä olet luulosairas.

Vierailija
5/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikipedian mukaan arviolta 2-5 % sairastaa tautia eli ei ole ihan mitätön ongelma

Vierailija
6/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen jossain määrin onnekas, sillä minulla on selkärankareuma. Voin selittää kivut ja uupumuksen sillä, vaikka tässä on monta vuotta ollut myös fibroepäily päällä.

Vierailija
7/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se popparin elämä rankkaa. Eka vedetää vuodet kokkelia ja sit saadaa kaikki maholliset sairaudet.

Vierailija
8/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, miksi tästä ketjusta on siivottu pois kommenttini että miksi ei nykyään muka ole sellaisia kipulääkkeitä mitkä tehoaisivat tähän vaivaan?

Jo sata vuotta sitten saattoi sotilas olla suolet pellolla mutta autuaan tietämätön kivuista. Juu en tarkoita että Gagalle morfiinia pitäisi antaa mutta esim opiaateista on kaikenlaisia lääkejohdannaisia olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi