Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainitse yksi ajattelu- tai käyttäytymismalli joka saa sinun veresi kiehumaan!

Vierailija
04.02.2018 |

Itse vihaan yli kaiken olkiukottamista.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyönti. :)

Vierailija
62/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että nimettömänä saa haukkua netissä muita kuinka paljon ja miten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä vastustan vastakkainasettelua" ja heti perään asettelee vastakkain meidät ja heidät. 

Vierailija
64/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että puhuu toista ja tekee toista. Eli esim neuvoo kaverille miten hän tilanteen ratkaisisi ja sitten kun sama tilanne tulee itselle, ei teekkään kuten itse neuvoi toisia.

Vierailija
65/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihminen käyttäytyy jatkuvasti epäsopivasti ja ilkeästi muita kohtaan, mutta osa ja hän ehkä itsekin "kuittaa ja ymmärtää", että kun hänellä / minulla on ollut niiiiiiiin vaikeaa.....

Tälläinen muille omaa huonoa elämäänsä kostava menee näin vain syvemmälle ja syvemälle siihen omaan kurjuuteensa. 

En voi sietää niitä ihmisiä jotka sallivat huonon käytöksen etuoikeuksia oman elämänsä kurjuudella.

Vierailija
66/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oikein kunnon ulinakerho. Ärsyynnytään toisten ominaisuuksista kun itse ollaan täydellisiä?

Vierailija
67/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin se suvaqqius!

Vierailija
68/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

Minusta ei niinkään kateus, vaan se miten tiedostamattoman kateuden vallassa usein käyttäydytään. Eli etsitään kateuden kohteesta kaikkea mahdollista haukkumisen aihetta, koska jostain syystä se kai helpottaa oloa, kun voi poistaa kohteesta sen "kadehdittavuuden". Jos myöntää itselleen olevansa kateellinen, niin ei silloin niin helposti lähde esim. haukkumaan kateuden kohdetta.

Tosi hyviä ajatuksia! Ei mikään tunne ole itsessään paha, vaikka voikin saada ihmisen tekemään pahaa. Mutta se on sitten jo oma valinta.

Vierailija
69/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että nimettömänä saa haukkua netissä muita kuinka paljon ja miten vain.

"No jos on naamansa julkiseksi johonkin laittanut, niin sitten hyväksyy sen että hänestä saa puhua p-kaa ja panetella minkä kerkeää. Oma vika, kerjäsi verta nenästään!" (Tähän itsetyytyväinen ilme leuka koholla, nenä nyrpyllä, hymy omahyväisellä virneellä ja kädet vähän puuskassa)

Mutta on se hyvä, että oman urpouden voi aina seivata tällä fraasilla. :) 

Vierailija
70/70 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokitteleminen.