Mainitse yksi ajattelu- tai käyttäytymismalli joka saa sinun veresi kiehumaan!
Kommentit (70)
Ajatus, että nimettömänä saa haukkua netissä muita kuinka paljon ja miten vain.
"Minä vastustan vastakkainasettelua" ja heti perään asettelee vastakkain meidät ja heidät.
Se että puhuu toista ja tekee toista. Eli esim neuvoo kaverille miten hän tilanteen ratkaisisi ja sitten kun sama tilanne tulee itselle, ei teekkään kuten itse neuvoi toisia.
Jos joku ihminen käyttäytyy jatkuvasti epäsopivasti ja ilkeästi muita kohtaan, mutta osa ja hän ehkä itsekin "kuittaa ja ymmärtää", että kun hänellä / minulla on ollut niiiiiiiin vaikeaa.....
Tälläinen muille omaa huonoa elämäänsä kostava menee näin vain syvemmälle ja syvemälle siihen omaan kurjuuteensa.
En voi sietää niitä ihmisiä jotka sallivat huonon käytöksen etuoikeuksia oman elämänsä kurjuudella.
Täällähän on oikein kunnon ulinakerho. Ärsyynnytään toisten ominaisuuksista kun itse ollaan täydellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus.
Minusta ei niinkään kateus, vaan se miten tiedostamattoman kateuden vallassa usein käyttäydytään. Eli etsitään kateuden kohteesta kaikkea mahdollista haukkumisen aihetta, koska jostain syystä se kai helpottaa oloa, kun voi poistaa kohteesta sen "kadehdittavuuden". Jos myöntää itselleen olevansa kateellinen, niin ei silloin niin helposti lähde esim. haukkumaan kateuden kohdetta.
Tosi hyviä ajatuksia! Ei mikään tunne ole itsessään paha, vaikka voikin saada ihmisen tekemään pahaa. Mutta se on sitten jo oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus, että nimettömänä saa haukkua netissä muita kuinka paljon ja miten vain.
"No jos on naamansa julkiseksi johonkin laittanut, niin sitten hyväksyy sen että hänestä saa puhua p-kaa ja panetella minkä kerkeää. Oma vika, kerjäsi verta nenästään!" (Tähän itsetyytyväinen ilme leuka koholla, nenä nyrpyllä, hymy omahyväisellä virneellä ja kädet vähän puuskassa)
Mutta on se hyvä, että oman urpouden voi aina seivata tällä fraasilla. :)
Lihansyönti. :)