Vierailija

Itse vihaan yli kaiken olkiukottamista.

• ylös 31
  • alas 10

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Se kun valitetaan esim. Kotipizzan hintaa. Ei tajuta, että summasta vähennetään verot, raaka-aineet, sähköt, vuokrat, palkat, ellit ja tellit + markkinointikulut.

• ylös 134
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Omien mieltymyksien ja arvojen yleistäminen koskemaan kaikkia muita tyyliin "mitä vikaa on perinteisissä sukupuolirooleissa, minulle ainakin sopii oikein hyvin, että mies vastaa perheen elatuksesta ja minä teen kotityöt". Ihmetyttää kerta toisensa jälkeen, miten aikuiset ihmiset eivät opi ymmärtämään, etteivät kaikki ajattele asioista ja koe maailmaa samalla tavalla.

• ylös 246
  • alas 18
Vierailija

Perinteiden käyttäminen oikeutuksena omille halventaville/vahingollisille/alistaville/typerille mielipiteille. Esim. kasvisruokavalion vastustaminen koska "kivikaudellakin syötiin lihaa" tai syrjintä kaikkia ulkomaalaisia kohtaan koska "kukaan suomalainen ei koskaan ole ketään tappanut paitsi kännissä tai peliveloissa".

• ylös 143
  • alas 34
Vierailija

Minulle ei tule mitään mieleen, mikä ärsyttäisi. Ehkä liian jyrkät mielipiteet yleisesti. Sellainen, ettei ymmärretä toisen näkökulmaa.

• ylös 103
  • alas 0
Norppana

Maalaisjärki <3 sivuutetaan vuosien tutkimuksiin perustuvat suositukset, koska maalaisjärki tai koska ei siihen oo kukaan ennenkään kuollut. Tuntuu olevan yleinen elämänasenne joillakin tämä. Mulla on vähän korkeampi standardi, kuin että kukaan ei ole kuollut siihen.

• ylös 123
  • alas 16
Vierailija

Sukupuolineutraaliutta huutava apina, joka kuitenkin halveksuu jos nainen pukee mekon tai vauvalle vaaleanpunaista. Ilmeisesti joku on niin epälooginen, ettei tajua miten pahasti kusee omaan nilkkaan tuossa...

• ylös 179
  • alas 22
Vierailija

Se kun transseksuaaliset ihmiset alkavat lokeroimaan mikä asia on miehille ja mikä adia on naaisille. Viimeksi kiivastuin siitä kun yksi transu väitti että kokkaus on vain naisten puuhaa. Mutta helkutti kun ei ole olemassa erikseen mitään miesten ja naisten asioita vaan kukin saa tehdä sitä mistä itse tykkää.

• ylös 114
  • alas 19
anteeksi

Se kun jossain ruuhkasuomessa asuvat/oleilevat päättäjät olettavat, että työtä olisi tarjolla kaikille haluaville ja että ovat laiskoja, jos he jotka eivät työllisty.

• ylös 153
  • alas 3
Vierailija

”Voin teroittaa kynäni niin että purut varisevat lattialle, koska täällä on siivooja sitä varten.”

• ylös 204
  • alas 3
Vierailija

Toisten jatkuva syytteleminen virheistä ja epäonnistumisista samalla kuin ei koskaan myönnä itsessä olevan mitään vikaa.

• ylös 106
  • alas 1
Vierailija

anteeksi kirjoitti:
Se kun jossain ruuhkasuomessa asuvat/oleilevat päättäjät olettavat, että työtä olisi tarjolla kaikille haluaville ja että ovat laiskoja, jos he jotka eivät työllisty.

Sitten muutetaan sieltä peräjunttilasta ihmisten ilmoille.

Ei työ sinne tule, sinun on mentävä työn perässä.

Nimim: vuosikaudet ulkomailla työskennellyt.

• ylös 17
  • alas 96
Vierailija

Musiikista puhuminen saa joskus kiehumaan.

Se, kun joku esittää olevansa musiikki-ihminen henkeen ja vereen mutta kuitenkin haukkuu paskaksi joitain musiikkilajeja. Siis tuo "yksisilmäisyys" sapettaa!

Tämä on vaikeaa minulle kai siksi kun siedän ja pidänkin hyvin hyvin erilaisista musiillilajeista.

• ylös 57
  • alas 3
Vierailija

Se kun oletetaan, että tunneasioissa kaikilla on samalla tavalla kuin itsellä. Itse saa liikunnasta hyvän mielen ja auringosta energisen olon = muut ovat vain laiskoja, kun eivät mene aurinkoisella kelillä liikkumaan. Unohtuu, ettei itsekään menisi, jos ei saisi siitä mitään irti.

Sama vaikka musamaussa. Omasta lempimusasta tulee itelle hyvä fiilis, mutta silti ei aidosti tunnu käsittävän, että muutkin vaan kuuntelee sitä musaa mistä heille tulee hyvä fiilis. Turha sitä on yrittää rationalisoida miksi kuuntelet tiettyä musaa: kuuntelet sitä koska se kuulostaa sinun aivoistasi hyvältä. Ja niin tekee kaikki muutkin.

• ylös 104
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mustavalkoinen ääriajattelu. Käyttäytyminen sen mukaan.

Minua nyppii vielä tätä paljon enemmän se, että julistetaan itsensä keskitien tolkun ihmisiksi, ja sitten tämän uskotellun maltillisuuden suojista sopiikin tehdä ihan mitä vain. Koska mehän olemme hyviä ihmisiä. Suhteellisuudentajua osataan kyllä vaatia muilta, mutta oman porukan ei sitä tarvitse käyttää, koska sehän tulee meissä vakiovarusteena.

Ei muuten tule.

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kateus.

Minusta ei niinkään kateus, vaan se miten tiedostamattoman kateuden vallassa usein käyttäydytään. Eli etsitään kateuden kohteesta kaikkea mahdollista haukkumisen aihetta, koska jostain syystä se kai helpottaa oloa, kun voi poistaa kohteesta sen "kadehdittavuuden". Jos myöntää itselleen olevansa kateellinen, niin ei silloin niin helposti lähde esim. haukkumaan kateuden kohdetta.

• ylös 58
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.