Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne

Nutcase
04.02.2018 |

kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?

Kommentit (216)

Vierailija
81/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Sain liikaa paskaa kohtelua nuorempana. Olen ihan komea ja pitkä sun muuta, mutta liian herkkäsieluinen. Olen muutaman kerran ihastunutkin, mutta ne menee parissa vuodessa ohi.

Vierailija
82/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn häntä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei ole olemassa kuin marginaalinen joukko naisia. Me rumat emme ole sitä. Ihan vaikka treffeille pyytänyt niin ei ole suostuttu.

Vierailija
84/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä onnistun aloittamaan flirttailun vain deittisovellusten kautta tai niiden kautta sovituilla treffeillä. Ja ehkä baarissa joskus. En pysty arkielämässä flirttailemaan, koska olen todella huono huomaamaan, milloin nainen on mahdollisesti kiinnostunut. Näin se vaan on, joten parempi keskittyä deittailuun.

Olin juuri tulossa sanomaan, ettei onneksi tarvitse olla tulkitsemassa mitään merkkejä, ilmeitä, eleitä ja muita asioita, kun harrastan vain nettideittailua. Kun viesteihin vastataan ja pääsee treffeille, on ainakin selvää, että sen verran kiinnostaa. Treffien lopuksi kerron, että olen itse kiinnostunut näkemään toiste. Jos nainen ei siinä vastaa, kehoitan häntä olemaan yhteydessä, jos haluaa tavata uudestaan.

Jos joskus näen yökerhossa tai muualla kiinnostavan naisen, menen juttelemaan ilman mitään tulkintoja naisen katseista tai eleistä. Jos naista kiinnostaa jutella ja jos itseäni vielä lyhyen keskustelun jälkeen kiinnostaa, annan puhelinnumeroni. Minua ei kiinnosta pyöritellä mielessäni, onko joku kiinnostunut minusta vai ei.

Huh, olisimpa itsekin noin itsevarma, että uskaltaisin lähestyä naisia noin.

M35

Ehkä olen vähän ylimielinen, omahyväinen tai kyyninen, mutta naiselle juttelemaan mennessäni ajattelen lähinnä "nainen, yllätä minut olemalla kiinnostunut minusta". Koska 90 % naisista ei kiinnosta.

Tämä on niin totta toiseenkin suuntaan, eli jos/kun menen miehen kanssa juttelemaan, niin todellakin odotan häneltä jotakin hieman yllättävää ja sitä, että en ole hänelle massaa, vaan yksilö. Yritän jutellessani antaa miehelle mukavia täkyjä joihin hän voisi tarttua ja joista puhumalla keskustelu etenisi mukavasti molempien mielestä niin, että molemmat tuntisivat olevansa kiinnostavia. Jos mies ei täkyihin tartu ollenkaan ja seisoo vain tuppisuuna tai minä huomaan olevani se ainoa kyselevä, niin kiinnostukseni häviää.

Juttelu on kuin pingistä pelaisi, eli pallo on liikkeessä ja molemmat osallistuvat peliin. Jos mies vetelehtii liian monta kertaa eikä palauta palloa, tai sooloilee paljon puhumalla itsestään liikaa, niin peli on menetetty ja voi olla, että uusintaottelua ei tule.

Ihastun tietynlaisiin miehiin, sellaisiin vakaisiin ja ystävällisiin, ja he joko osaavat pelin tai oppivat sen nopeasti.

Vierailija
85/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei ole olemassa kuin marginaalinen joukko naisia. Me rumat emme ole sitä. Ihan vaikka treffeille pyytänyt niin ei ole suostuttu.

Olet sisäisesti liian ruma. Sisäinen rumuus pitää miehet kaukana, ei ulkoinen.

Vierailija
86/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin varmaa jutella jotain joutavaa tai vastaavaa, että pääsisi keskustelemaan. Muutoin itse en kiinnostusta varmaan osoittaisi, koska suuri riski ettei vastapuolella kiinnosta.

M35

Näin on eikä muuksi muutu.

Vierailija
87/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvakseltaan tulee naisiin ihastumisia. Ja jos tulee niin parempi pitää omana tietonaan.

Vierailija
88/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa miehet avuttomia pelkureita, ei ihme ettei kukaan nainen kiinnostu.

Vierailija
89/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osoitan kiinnostukseni samassa harrastuksessa käyvään naiseen? Ai että pitää olla juurikin harrastuksessa? No...

Vuosia sitten nuorena aikuisena näin yhtäkkiä eräässä harrastuksessani kivan näköisen tytön. Katselin häntä vähän matkan päästä, hän katseli takaisin. Parin sekunnin päästä kävelin hänen luokseen ja halasin häntä, hän halasi takaisin. Siitä se alkoi.

Joskus myöhemmin kävi ihan samalla lailla toisen tytön kanssa toisessa harrastuksessa.

Muita kertoja en olekaan ketään harrastuksissa löytänyt. En tiedä miten nykyään kävisi, olen vanha, en käy sosiaalisissa harrastuksissa, minulla on ihan eri elämä, ihan eri tavat. Mutta oletan että AP on nuori (oletan näin koska tuo aloitus on aikalailla teinimäinen kysymys), joten ehkä hän ei mitään vanhusten vastauksia kaipaakaan.

Vierailija
90/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet ole avuttomia pelkureita vain siksi että he lakkaavat lähestymästä teitä ylimielisiä, sarjalorttoilevia ja ilkeitä prinsessoja.

Vierailija
91/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen toivoo minun pelaavan sosiaalista pingistä, etsin toisen naisen. Tapailen vain aikuisia, kypsiä naisia.

Vierailija
92/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään. En kysy mitään. Vastaan asiallisesti ja neutraalisti kysymyksiin. En hymyile. En koskaan ota yhteyttä ellei ole aivan pakko.

Vierailija
93/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet ole avuttomia pelkureita vain siksi että he lakkaavat lähestymästä teitä ylimielisiä, sarjalorttoilevia ja ilkeitä prinsessoja.

Kyllä ovat. Luonnonvalintahan siinä toimii, kun pelkää niin paljon ettei uskalla edes yrittää. Eikä ymmärrä, että on paljon nolompaa olla pelkuri kun saada pakit, kaikki normaalit ovat joskus saaneet pakit. Eikä se ole maailmanloppu vaan ihan tavallista elämää. 

Pelkurit eivät lisäänny, kun niiden aika menee pakkien pelkäämiseen.

Vierailija
94/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut mies kirjoitti:

En reagoi mitenkään. En kysy mitään. Vastaan asiallisesti ja neutraalisti kysymyksiin. En hymyile. En koskaan ota yhteyttä ellei ole aivan pakko.

Olet siis homoseksuaali? Silloin tuossa asenteessa on melkein järkeä.

Vierailija
95/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Luonnonvalintahan siinä toimii, kun pelkää niin paljon ettei uskalla edes yrittää. Eikä ymmärrä, että on paljon nolompaa olla pelkuri kun saada pakit, kaikki normaalit ovat joskus saaneet pakit. Eikä se ole maailmanloppu vaan ihan tavallista elämää. 

Eivät ole. Minua ei pelota mikään asia tässä maailmassa. Ei edes kuolema. En vain satu pitämään nykyajan ylimielisten, sarjalorttoilevien, ilkeiden prinsessojen seurasta tai lähestymisestä. Aikani menee töissä ja harrastuksissa eikä suinkaan pelkäämiseen eikä minulla ole velvollisuutta lisääntyä. Naiset ovat ihan itse kusseet omaan saappaaseensa. Lorttoilkaa lisää niin kyllä se sitten selviää. 

Vierailija
96/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei lähesty sinua, ehkä se ei johdu siitä että hän on pelkuri. Ehkä hän vain todellakaan ei pidä sinusta.

On todella noloa jos mies lähestyy jotain karseaa akkaa vain siksi että "pakkohan on lisääntyä, koska pakkohan on seksiä saada, koska pakkohan on lisääntyä". Tälläisiä ihmisiä on todella paljon, sekä miehiä että naisia, jotka väkisin seurustelevat vaikka eivät todellakaan pidä kumppanistaan. Säälittävää.

Vierailija
97/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemme naisen luo ja tartumme pillusta

Vierailija
98/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Minua ei pelota mikään asia tässä maailmassa. Ei edes kuolema. En vain satu pitämään nykyajan ylimielisten, sarjalorttoilevien, ilkeiden prinsessojen seurasta tai lähestymisestä. Aikani menee töissä ja harrastuksissa eikä suinkaan pelkäämiseen eikä minulla ole velvollisuutta lisääntyä. Naiset ovat ihan itse kusseet omaan saappaaseensa. Lorttoilkaa lisää niin kyllä se sitten selviää. 

Eivät naiset ole kusseet mitään. Ei kukaan menetä mitään noin vihamielisessä ihmisessä. Hyvä että ymmärrät pysyä kaukana vaikka olisikin ihastunut.

Vierailija
99/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun täysin välinpitämättömästi, tietenkin.

Ööm, miksi?

metoo

Vierailija
100/216 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei lähesty sinua, ehkä se ei johdu siitä että hän on pelkuri. Ehkä hän vain todellakaan ei pidä sinusta.

On todella noloa jos mies lähestyy jotain karseaa akkaa vain siksi että "pakkohan on lisääntyä, koska pakkohan on seksiä saada, koska pakkohan on lisääntyä". Tälläisiä ihmisiä on todella paljon, sekä miehiä että naisia, jotka väkisin seurustelevat vaikka eivät todellakaan pidä kumppanistaan. Säälittävää.

Tässä on kyse ihastumisesta ja kiinnostumisesta. Sinulla menee todella ohi aiheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi