Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne
kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan mies edes flirttaile jos on kiinnostunut naisesta??
Mitä se hyödyttää se silmien vinkkailu ja huulien lipominen?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan osaa tätä taitoa. Kai kunnon pelimiehet osaa
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan osaa tätä taitoa. Kai kunnon pelimiehet osaa
M35
Kannattaa katsoa naista silmiin ja lipoa huulia.
Kysyn että mennäänkö nussimaan ja jos lähtee nii sitte tuikkaan menemää ja lopuks vedän mällit naamaa ja kiitän kauniisti! :) ja jos ei lähde nii sitte sanon että haista luuseri vittu ja jatkan matkaa!
M 22 Härmästä perkele
Vierailija kirjoitti:
Ihan vit.usti kiinnostaa päästä johonkin #metoo päivitykseen.
NOT.
Vierailija kirjoitti:
Öh? Olen yksinkertainen mies. Jos tahdon naisen: maksan hänelle. Siinä se.
En puhu hänelle, en flirttaile, en lähettele signaaleita. Jos naiselle ei maksuni kelpaa, etsin toisen naisen.
Mutta JOS minun täytyisi, öö, lähestyä naista rahatta, niin mitenkähän sen tekisin, ehhh... ehkä...
en missään nimessä flirttailisi, en esittäisi, en yrittäisi vaikuttaa kiinnostavalta, tms. Voisin vaikkapa tehdä näin: toisin hänelle yhden kukan, vaikkapa auringonkukan. Antaisin sen hänelle, en sanoisi mitään, häipyisin. Myöhemmin tekisin saman taas, ja taas. Kolmen kukan jälkeen kysyisin "tuletko kahville?". Jos ei tulisi, vaihtaisin naista. Jos tulisi kahville, no, en puhuisi kahvilla mitään (en koskaan puhu mitään), olisi hiljaiset kahvit, mutta antaisin hänelle lahjana vaikkapa arvokkaan pikkuruisen suklaarasian. Pyytäisin häneltä yhden suklaan. Jos nainen on ihan mäntti, hän todennäköisesti näyttää sen tälläisissä tilanteissa. Jos nainen pitää minusta, tapailu sujuu hyvin tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutcase kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, olenko itse varattu ja tiedänkö naisen olevan vapaa vai varattu.
Jos oletetaan että olette molemmat vapaita.
Pyrkisin tietysti naisen seuraan ja yrittäisin saada naisen kiinnostumaan itsestäni. Eikä tämä ole ilmiselvää?
Olen vain tyhmä nainen. :) Väännä rautalangasta; millä tavalla yrität saada hänet kiinnostumaan?
Yleensä se on onnistunut saamalla nainen nauramaan. Lisäksi kannattaa keskustella naisen suosikkiaiheesta, eli hänestä itsestään. Monella miehellä tuntuu olevan kuvitelma, että naisille kannattaa kehuskella tekemisillään tai omaisuudellaan. Minusta on riittänyt, kun olen ollut kiinnostunut naisen ajatuksista ja tekemisistä. Itseään ei juuri ole tarvinnut mainostaa.
Kuka tässä enää uskaltaa mitään flirttailla naisille, hah. Näiden meetoiden jälkeen saa naiset kyllä itse ilmaista kiinnostuksensa vähintään selkeän sanallisesti esim. kysymällä kahville.
Kiitos vastauksista! Lisää saa laittaa. :)
No voe helevetti. Kyllä naisesta näkee jos on kiinnostunut. Ilmeet, eleet, sanat...silmät auki nyt. Mä huomasin heti nykyisestä että on kiinnostunut.
Olen nainen ja miehet ovat osoittaneet kiinnostustaan mm. ottamalla hyvän katsekontaktin, hymyilemällä, tulleet lähemmäksi, muistaneet mitä olen aikaisemmin jutellut, jatkaneet juttua siihen mihin se edellisen kerran jäi, olleet kiinnostuneita ajatuksistani ja tekemisistäni ja olleet lähelläni niin, että en oikein edes muita pääse katsomaan.
Lakkasin lähestymästä naisia pikku hiljaa vuosien saatossa. Ensin niille tuli some, sitten ne alkoi elämään rinnakkaistodellisuutta älylaitteiden kanssa ja juoksemaan tinderin tahtiin kuin päättömät kanat. Sitten tuli #metoo.
Jopa yhden törhösen nää sai metoolla kiikkiin, mutta todellinen vaikutus oli, että aremmat miehet vetäytyy kokonaan sosialisoinnista mutta pelimiehet porskuttaa edelleen. Hienosti onnistuttu hei muijat!
Vierailija kirjoitti:
No voe helevetti. Kyllä naisesta näkee jos on kiinnostunut. Ilmeet, eleet, sanat...silmät auki nyt. Mä huomasin heti nykyisestä että on kiinnostunut.
Niin mäkin olen ollut huomaavinani monesti, vaan kun eivät siltikään olleet kiinnostuneita. Sulla taisi käydä vaan tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutcase kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, olenko itse varattu ja tiedänkö naisen olevan vapaa vai varattu.
Jos oletetaan että olette molemmat vapaita.
Pyrkisin tietysti naisen seuraan ja yrittäisin saada naisen kiinnostumaan itsestäni. Eikä tämä ole ilmiselvää?
Olen vain tyhmä nainen. :) Väännä rautalangasta; millä tavalla yrität saada hänet kiinnostumaan?
Yleensä se on onnistunut saamalla nainen nauramaan. Lisäksi kannattaa keskustella naisen suosikkiaiheesta, eli hänestä itsestään. Monella miehellä tuntuu olevan kuvitelma, että naisille kannattaa kehuskella tekemisillään tai omaisuudellaan. Minusta on riittänyt, kun olen ollut kiinnostunut naisen ajatuksista ja tekemisistä. Itseään ei juuri ole tarvinnut mainostaa.
Tällainen on kyllä kivaa, mutta ei käy kiinnostuksen osoituksesat. Varatut ja ei-kiinnostuneet kivat miehet tekee näin ihan yhtenään. Ovat vaan sosiaalisia ja hyviä tyyppejä.
Siihen voi tietty nainen vastata flirttailemalla takaisin vielä vähän flirtimmin ja katsoa miten mies sitten reagoi, mutta minä ainakaan en osaa erottaa yhtäkkiä hämilleen menevää ujoa miestä miehestä, joka tajuaa vieneensä tilanteen vahingossa väärään suuntaan ja ottaa takapakkia.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä vastauksista on sellaisia että ihmettelen jos näillä miehillä on mitään kokemusta naisista...
"Miehillä" Taisivat olla kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? Olen yksinkertainen mies. Jos tahdon naisen: maksan hänelle. Siinä se.
En puhu hänelle, en flirttaile, en lähettele signaaleita. Jos naiselle ei maksuni kelpaa, etsin toisen naisen.
Mutta JOS minun täytyisi, öö, lähestyä naista rahatta, niin mitenkähän sen tekisin, ehhh... ehkä...
en missään nimessä flirttailisi, en esittäisi, en yrittäisi vaikuttaa kiinnostavalta, tms. Voisin vaikkapa tehdä näin: toisin hänelle yhden kukan, vaikkapa auringonkukan. Antaisin sen hänelle, en sanoisi mitään, häipyisin. Myöhemmin tekisin saman taas, ja taas. Kolmen kukan jälkeen kysyisin "tuletko kahville?". Jos ei tulisi, vaihtaisin naista. Jos tulisi kahville, no, en puhuisi kahvilla mitään (en koskaan puhu mitään), olisi hiljaiset kahvit, mutta antaisin hänelle lahjana vaikkapa arvokkaan pikkuruisen suklaarasian. Pyytäisin häneltä yhden suklaan. Jos nainen on ihan mäntti, hän todennäköisesti näyttää sen tälläisissä tilanteissa. Jos nainen pitää minusta, tapailu sujuu hyvin tuolla lailla.
En ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. Kyllä kukat, suklaat, kahvit ovat ok keino kiinnostuksen osoittamiseen. Paljon parempi kuin vihjailu ja signaalit ja pelailu ja esittäminen.
Jos on vähän hassu, sanoo suoraan: "olen kiinnostunut sinusta".
Jos on vähän fiksumpi, sanoo saman kukkasin.
Jos on ihan tollo, lähettää signaaleita ja sitten ihmettelee kun toinen ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Jännikset flirttailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin olen ollut huomaavinani monesti, vaan kun eivät siltikään olleet kiinnostuneita. Sulla taisi käydä vaan tuuri.
Juuri näin, suurinosa miehistä tulkitsee helposti väärin ja tämän takia en itsekkään ota riskiä, että olen tulkinnut väärin
M35
En varmaan mistään muusta kuin suorasta kysymyksestä esim "lähtisitkö kanssani kahville" tai vastaavaa. Itse en ainakaan huomaa milloin nainen flirttailee. Joskus muilta kuullut jälkeenpäin, että tuo nainen flirttaili ihan täysillä.
M35