Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten osoitatte kiinnostuksenne

Nutcase
04.02.2018 |

kun olette ihastuneet samassa harrastuksessa käyvään naiseen?

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Vierailija
2/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun täysin välinpitämättömästi, tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, olenko itse varattu ja tiedänkö naisen olevan vapaa vai varattu.

Vierailija
4/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla osoittaa kiinnostustani. Siksi ilkeitä ja ylimielisiä naikkoset ovat minua kohtaan olleet.

Vierailija
5/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun täysin välinpitämättömästi, tietenkin.

Ööm, miksi?

Vierailija
6/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin varmaa jutella jotain joutavaa tai vastaavaa, että pääsisi keskustelemaan. Muutoin itse en kiinnostusta varmaan osoittaisi, koska suuri riski ettei vastapuolella kiinnosta.

M35

Vierailija
7/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oletetaan että olette molemmat vapaita.

Vierailija
8/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osoita naisille minkäänlaista kiinnostusta. Jos nainen katsoo minua niin katson takaisin, mutta hymyä multa ei saa.

Vierailija
9/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin sitä hiuksista ja availen sen rintsikoiden hakasia kun se on selin.

Jostain syystä ei ole toiminut enää niin hyvin kuin nuorempana.

Vierailija
10/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin varmaa jutella jotain joutavaa tai vastaavaa, että pääsisi keskustelemaan. Muutoin itse en kiinnostusta varmaan osoittaisi, koska suuri riski ettei vastapuolella kiinnosta.

M35

Mistä merkeistä tajuaisit, että nainen on kiinnostunut? Tai millä tavoin haluaisit naisen näyttävän kiinnostuksensa? Itsestäni aina tuntuu että olen niin ilmiselvä, mutta ei kai ne miehet silti aina tajua. :)

Vierailija
11/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Mistä merkeistä tajuaisit, että nainen on kiinnostunut? Tai millä tavoin haluaisit naisen näyttävän kiinnostuksensa? Itsestäni aina tuntuu että olen niin ilmiselvä, mutta ei kai ne miehet silti aina tajua. :)

Vierailija
12/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miehet on huonoja lukemaan mitään merkkejä eikä me jakseta seurata edes jotain naisten tukan sukimisia meillä on niin paljon omia ajatuksia ja huolia.

Vierailija
13/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lähettää naiselle viestin telepaattisesti, että oletpa hott. Ilmeisesti yhdelläkään naisella ei tähän saakka ole ollut tätä omaamaani kykyä.

Vierailija
14/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuli tuplana kommentti, nettiyhteyteni kiukkuilee...

Vierailija
15/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vänkkään kotona villeille fantasioille missä hän on pääosassa.

Vierailija
16/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä vastauksista on sellaisia että ihmettelen jos näillä miehillä on mitään kokemusta naisista...

Vierailija
17/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrkisin tietysti naisen seuraan ja yrittäisin saada naisen kiinnostumaan itsestäni. Eikä tämä ole ilmiselvää?

Vierailija
18/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan mies edes flirttaile jos on kiinnostunut naisesta??

Vierailija
19/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrkisin tietysti naisen seuraan ja yrittäisin saada naisen kiinnostumaan itsestäni. Eikä tämä ole ilmiselvää?

Olen vain tyhmä nainen. :) Väännä rautalangasta; millä tavalla yrität saada hänet kiinnostumaan?

Vierailija
20/216 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutcase kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

En tiedä olenko joutunut vain täysien tollojen kanssa tekemisiin, mutta kohtaamani miehet eivät ole kyllä olleet erityisen hyviä huomaamaan mitään singaaleja, merkkejä, vihjailuja tai muuta epämääräistä. Suurin piirtein joutuu suoralla selkokielellä sanomaan jos kiinnostaa tai ei tai mitä muuta tahansa yrittää viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän