Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
141/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman castaajat hätiköivät vähän. Niiden mielikuvissa nuo kaikki olivat kymmeniä kiloja laihempia kun kutsuivat julkkikset ohjelmaan. Kun ne tulivat näyttäytyvään, karmea totuus paljastui. 

Vierailija
142/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, toi Mariko on nykyään joogaohjaaja. Ei kropasta päätellen meinaa uskoa.

Jooga harvoin rasvaa polttaa:) Monet paksut saattavat olla yllättävän notkeita ja lötkö maha antaa myöten. Mut joo, yllättävä tieto tää Marikon toimenkuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle Palanderi ottaa osumaa polveen kivestä ja Jekku äänestetään seuraavana ulos kisasta toisessa jaksossa.

Ja Kaulasen reiteen repee vekki.

Vierailija
144/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikiset ja likaiset bikinit kyllä enään kovin hot ja saisi laittaa shortsit jalkaan kun tuo paljastelu vain kiusallista julkisesti.

Ajattelin ihan samaa eilen kun katsoin. Joku raja sentään.

Shortsit jalkaan, vaikka sitten lyhytpunttiset mutta sellaiset jotka ei uppoa vakoon. Ihan järkkyä.

Ja tämä nainen (Janni) paheksuu sitä että häntä pyydetään alastonkuviin. Jos se on itse valikoinut nuo bikinit kuten kai nuo on itse vaatteensa valinneet, niin tuo on jo melkein tekopyhää... :-D

Vierailija
145/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne seuraamaan ja lukemaan muiden kommentteja, ainakin siksi aikaa, kunnes saan oman tietokoneen kuntoon, että voin alkaa seuraamaan itse ohjelmaa. :)

Vierailija
146/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi James kyllä hot.

Vierailija
147/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä Jannin pyllykuvia tänne! En jaksa katsoa ohjelmaa kokonaan vain niiden takia.

Vierailija
148/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikiset ja likaiset bikinit kyllä enään kovin hot ja saisi laittaa shortsit jalkaan kun tuo paljastelu vain kiusallista julkisesti.

Shortsit jalkaan, vaikka sitten lyhytpunttiset mutta sellaiset jotka ei uppoa vakoon. Ihan järkkyä.

Ja tämä nainen (Janni) paheksuu sitä että häntä pyydetään alastonkuviin. Jos se on itse valikoinut nuo bikinit kuten kai nuo on itse vaatteensa valinneet, niin tuo on jo melkein tekopyhää... :-D

Eiks toi nyt oo noissa olosuhteissa melko luonnollista olla bikineissä? Ihan normaalit bikinit ovat.

Vierailija
149/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sukua böömiläiselle uskonpuhdistaja Jan Husille?

Vierailija
150/2836 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti tuosta Jannista, vaikutti ihan symppikseltä eikä miltään bimbolta. (En tiedä mistä sellainen kuva oli tullut itselle)

Hyvä aloitusjakso muutenkin!

Vierailija
151/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle Palanderi ottaa osumaa polveen kivestä ja Jekku äänestetään seuraavana ulos kisasta toisessa jaksossa.

Kiitti spoilaamisesta, jos tää on totta. 😠

On se totta, voidaan taas ma kertoa 3 jakson tapahtumat.

Ette varmaan halua tietää.

Vierailija
152/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi nyt oo noissa olosuhteissa melko luonnollista olla bikineissä? Ihan normaalit bikinit ovat.

No vois olla hipsteri -mallia toi alaosa kun pyllistelee kameraan.

Vierailija
153/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo pysyy pelissä ihan loppumetreille saakka. Siitä sen laihtumisesta oli niin iso haloo.

Vierailija
154/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hyvin tehty ohjelma, verrattuna X-factoriin! Ei tarvii kahta kertaa miettiä kumman valitsee ens su.

Sinusta siis relevanttia verrata laulukilpailua ja tätä keskenään... ok.

Molemmat ovat viihdeohjelmia, joissa kilpaillaan ja pudotetaan osallistujia, lopussa yksi voittaa, ihan relevanttia.

Vierailija
155/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä se sitten ladata ruutu+ et sain katottua toisen jakson :D

Alkaa jo vähän muodostua kokonaiskuvaa näistä leireistä. Muutamia suosikkekakin jo löytyy, yllättäen ei olekaan samoja mitä ajattelin ennen sarjan alkua.

Hussi onkin yllättävän miellyttävän oloinen, eikä Kallestakaan ainakaan toistaiseksi ole kovin huonoa kuvaa jäänyt. Tää sahamies on jotenki omituinen kaveri o.O

Kai on yks suosikki. Uudessa Päivässä olen aina inhonnut sitä sen roolihahmoa, ja sen naamaki on ollu niin ärsyttävän näkönen.

Mut nyt tässä Kai ei itse ärsytäkään ollenkaan, ainakaan toistaiseksi.

En ole seurannut koskaan alkuperäistä sarjaa, ja ei oikein ole mitään hajua miten tämä etenee. Sen olen ymmärtänyt et loppua kohden molemmt leirit yhdistyvät.

Onkohan tässä pelissä kannattavaa luoda hyviä liittoja yhden tai kahden ihmisen kanssa. Käykö niin että kun on kaksi vahvaa yhdessä,muut käyvät heitä vastaan ja pyrkivät heikentämään, eli pudottamaan vahvasti liitosta toisen. Musta tuntuu et Kallella ja Niklaksella on aika hyv liittouma, mukana on ilmeisesti myös Sara(?). Alkaako loppu porukka pelata näitä vastaan jossain vaiheessa...

Toisessakin heimossa alkaa tulla tällaisia ns. vahvoja pareja.

Mielenkiintosta seurata näiden keskinäistä kommunikaatioita ja suhteiden muodostumista. Olis hauska nähdä enemmänkin sellasta ns. arkipäivää leirissä. Mut ymmärrettävästi tälle jää aikaa tosi vähän.

Vierailija
156/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hyvin tehty ohjelma, verrattuna X-factoriin! Ei tarvii kahta kertaa miettiä kumman valitsee ens su.

Sinusta siis relevanttia verrata laulukilpailua ja tätä keskenään... ok.

Molemmat ovat viihdeohjelmia, joissa kilpaillaan ja pudotetaan osallistujia, lopussa yksi voittaa, ihan relevanttia.

Ei ole. Täysin eri luokan ohjelmat. Jos vertaisit Selviytyjiä vaikka Viidakon tähtösiin, ymmärtäisin.

Vierailija
157/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitipä se sitten ladata ruutu+ et sain katottua toisen jakson :D

Alkaa jo vähän muodostua kokonaiskuvaa näistä leireistä. Muutamia suosikkekakin jo löytyy, yllättäen ei olekaan samoja mitä ajattelin ennen sarjan alkua.

Hussi onkin yllättävän miellyttävän oloinen, eikä Kallestakaan ainakaan toistaiseksi ole kovin huonoa kuvaa jäänyt. Tää sahamies on jotenki omituinen kaveri o.O

Kai on yks suosikki. Uudessa Päivässä olen aina inhonnut sitä sen roolihahmoa, ja sen naamaki on ollu niin ärsyttävän näkönen.

Mut nyt tässä Kai ei itse ärsytäkään ollenkaan, ainakaan toistaiseksi.

En ole seurannut koskaan alkuperäistä sarjaa, ja ei oikein ole mitään hajua miten tämä etenee. Sen olen ymmärtänyt et loppua kohden molemmt leirit yhdistyvät.

Onkohan tässä pelissä kannattavaa luoda hyviä liittoja yhden tai kahden ihmisen kanssa. Käykö niin että kun on kaksi vahvaa yhdessä,muut käyvät heitä vastaan ja pyrkivät heikentämään, eli pudottamaan vahvasti liitosta toisen. Musta tuntuu et Kallella ja Niklaksella on aika hyv liittouma, mukana on ilmeisesti myös Sara(?). Alkaako loppu porukka pelata näitä vastaan jossain vaiheessa...

Toisessakin heimossa alkaa tulla tällaisia ns. vahvoja pareja.

Mielenkiintosta seurata näiden keskinäistä kommunikaatioita ja suhteiden muodostumista. Olis hauska nähdä enemmänkin sellasta ns. arkipäivää leirissä. Mut ymmärrettävästi tälle jää aikaa tosi vähän.

Oho puhun Niklaksesta, tarkoitin siis tietysti Kaita :D

Vierailija
158/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä vaan nuo seitsemän jaksoa?

Miten ne niin lyhyeksi on saanu purkitettya tän?

Vierailija
159/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisessa sarjassa jaksomäärä on vähintään tuplat tästä, joka toisessa jaksossa palkintokisa ja joka toisessa koskemattomuuskilpailu ja siinä niiden ympärillä paljon enemmän leiritunnelmia, kuiskuttelua ja riitelyäkin. Palkinto jenkeille miljoona dollari ja Suomessa 30,000e? XD

Ohjelma on kyllä mielenkiintoinen, ensimmäinen Suomen kausi oli vaan aika tylsä kun näytti ettei kenelläkään ollut hajua miten tuolla voi pärjätä ja viimmeisessä heimoneuvostossa tyyliin kaikilla oli immuniteetti paitsi yhdellä.

Vierailija
160/2836 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tässä vaan nuo seitsemän jaksoa?

Miten ne niin lyhyeksi on saanu purkitettya tän?

Jaksoja on kaiketi 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme