Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava jakso. Mä tykkäsin. En ole sitä emäohjelmaa jaksanut kattoa vuosiin, kun se alkoi mennä liian käsikirjoitetuksi.
Nyt on raakiletta touhua ja inhimillistä menoa.
Mä en Villeä ja Jekkua tunnistanut noista. Äkkiähän sen googletti. Odottelen, että missä vaiheessa jengillä pälli leviää Juhanaan. Se oli Diilissäkin rasittava pätijä ja liian innokas, siihen Sarasvuokin kyllästy.
Mun mielestä juurikin mainioita hahmoja otettu mukaan. Vaikkei nyt mitään ykkösintä julkkiskermaa ole, eikä tarvii ollakaan. Eihän ne kiireiltään kerkee viidakoissa juoksemaan.
Hyvä, että äänestivät Villen pois. Vaikka menettivät paljon voimaa, niin myös myrkynkeittäjän. James olikin ovelampi.
Yllätyin Palanderista kun ärähti: "nytkö se kyräily jo alkaa?!" Mä olin ihan varma, että ensimmäisten joukossa alkaa keräämään liittolaisia.
Hames otti oudosti krediitit juonimisesta itselleen, vaikka oikeasti koko homman järkkäsi Cristal.
Hames vaikuttaa muutenkin todella ylimieliseltä ja feikiltä haastatteluissa, sama juttu Tanssii tähtien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa tämä kausi. Itse en kyllä haluais olla mukaaäna koska en pystyisi selkäänpuukottaam kavereita, jotai sellasta varmaan pakko jossai välissä tehä jos mielii voittaa..
Tavallaan jos kaikki osais asiat ottaa siltä kannalta et tää on vaan peliä, eikä ota henkilökohtasesti tiputuksia tms. mut ei se kyllä aina helppoa ole.
Korjaan vielä että ei tietenkään ole välttämätön puukottaa selkään ketään voittaakseen, mutta kuitenkin pakko siinä varmaan on vähän juonia ja suunnitella jos mielii voittaa. Tai saattaahan sitä toki "vapaamatkustajana" purjehtia voittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Chafakin kasvoille on tapahtunut?!
Tuoltahan se on alunperin näyttänyt. Instagram ja muutamat kauneusleikkaukset sekä taidokas Instagram-meikkipellemaskeeraus ovat hämänneet.
Vai mitä ihmettä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yks partahemmo on kyl kiero.
Vastenmielinen ja joutui pois.
Aijaa. Kyllä tuolla ihan muut tyypit oli vastenmielisiä, ja suurin osa nimenomaan punaisessa jengissä. Ylimielisiä k*sipäitä täynnä, etenkin James ja Cristal.
Vierailija kirjoitti:
Sara myös kovasti lihonut missivuosien jälkeen.
No ei kyllä ole lihonut "kovasti".
Hyvä että tippui ärsyttävä juonija. Heti alkoi pelailemaan, tottakai tuolla täytyy pelata mutta liian aikaisessa vaiheessa. Janni tippuu aika alkuvaiheessa samaten Sara.
Vierailija kirjoitti:
Huulitäytteet tekevät Saran kasvoista todella kummallisen näköiset, eikä nuo silaritkaan ehkä mikään kuningasidea ole.
Aika pienet silikonit loppujen lopuksi, joten miksi ei olisi ollut kuningasidea?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hyvin tehty ohjelma, verrattuna X-factoriin! Ei tarvii kahta kertaa miettiä kumman valitsee ens su.
Sinusta siis relevanttia verrata laulukilpailua ja tätä keskenään... ok.
Vierailija kirjoitti:
Hikiset ja likaiset bikinit kyllä enään kovin hot ja saisi laittaa shortsit jalkaan kun tuo paljastelu vain kiusallista julkisesti.
Ajattelin ihan samaa eilen kun katsoin. Joku raja sentään.
Shortsit jalkaan, vaikka sitten lyhytpunttiset mutta sellaiset jotka ei uppoa vakoon. Ihan järkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava jakso. Mä tykkäsin. En ole sitä emäohjelmaa jaksanut kattoa vuosiin, kun se alkoi mennä liian käsikirjoitetuksi.
Nyt on raakiletta touhua ja inhimillistä menoa.
Mä en Villeä ja Jekkua tunnistanut noista. Äkkiähän sen googletti. Odottelen, että missä vaiheessa jengillä pälli leviää Juhanaan. Se oli Diilissäkin rasittava pätijä ja liian innokas, siihen Sarasvuokin kyllästy.
Mun mielestä juurikin mainioita hahmoja otettu mukaan. Vaikkei nyt mitään ykkösintä julkkiskermaa ole, eikä tarvii ollakaan. Eihän ne kiireiltään kerkee viidakoissa juoksemaan.
Hyvä, että äänestivät Villen pois. Vaikka menettivät paljon voimaa, niin myös myrkynkeittäjän. James olikin ovelampi.
Yllätyin Palanderista kun ärähti: "nytkö se kyräily jo alkaa?!" Mä olin ihan varma, että ensimmäisten joukossa alkaa keräämään liittolaisia.
Hames otti oudosti krediitit juonimisesta itselleen, vaikka oikeasti koko homman järkkäsi Cristal.
Hames vaikuttaa muutenkin todella ylimieliseltä ja feikiltä haastatteluissa, sama juttu Tanssii tähtien kanssa.
Kuka on Hames? Puhuisitteko nimillä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Vehviläinen on noin kulahtanut?
Entä Katja Stähl ja Mariko?
Minä tykkään kyllä katsella, sekin yksi pyllistys ennen aarrearkuille menoa.... Nam !
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kyllä katsella, sekin yksi pyllistys ennen aarrearkuille menoa.... Nam !
- Siis Jannin peppua ja niitä persvakoon uppoavia biksuja.
Kaulasen muna kiinnostelee.
T: Mies 32 v
Kalle Palanderi ottaa osumaa polveen kivestä ja Jekku äänestetään seuraavana ulos kisasta toisessa jaksossa.
Ville ja jekku olis ollut 100x tärkeempiä kilpailuis kun crystal ja helena. Noi typerät ei tajuu et jos mielii kärkikahinoihin niin täytyy olla kova porukka sillon kun yhdistytään ja alkaa henkkoht koskemattomuuskisat ja immuniteettien käyttö. Alussa pitäis pistää heikot pihalle hidastamasta suorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Palanderi ottaa osumaa polveen kivestä ja Jekku äänestetään seuraavana ulos kisasta toisessa jaksossa.
Kiitti spoilaamisesta, jos tää on totta. 😠
Ihan mielenkiintoselta vaikuttaa tämä kausi. Itse en kyllä haluais olla mukaaäna koska en pystyisi selkäänpuukottaam kavereita, jotai sellasta varmaan pakko jossai välissä tehä jos mielii voittaa..
Tavallaan jos kaikki osais asiat ottaa siltä kannalta et tää on vaan peliä, eikä ota henkilökohtasesti tiputuksia tms. mut ei se kyllä aina helppoa ole.