Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
1261/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää kun tässä lueskelin näitä some kommentteja eri paikoista. Kaitaun pudottamista monet tuntuu pitävän raukkamaisena ja nössänä. Ajatteleeko katsojat et kisaajat ajattelee oikeesti et kyllä kaikkien vahvimpien pitää päästä loppuotteluihin eikä niitä saa pudottaa pois vaikka olisi mahdollisuus...

Vierailija
1262/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää kun tässä lueskelin näitä some kommentteja eri paikoista. Kaitaun pudottamista monet tuntuu pitävän raukkamaisena ja nössänä. Ajatteleeko katsojat et kisaajat ajattelee oikeesti et kyllä kaikkien vahvimpien pitää päästä loppuotteluihin eikä niitä saa pudottaa pois vaikka olisi mahdollisuus...

Niinpä. Sellainen olisi surkeaa pelaamista. Itsensä ampumista jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoi, että äänestivät Kallen kanssa sillä perusteella ketkä pärjää huonosti kilpailuissa (kuten Mariko). Mikseivät harkinneet Ilaria, josta ei ollut Sabitanille mitään hyötyä joukkuekilpailuissa? :D Aina sivussa niistä. Ilarilla kävi kyllä todella hyvä tuuri, ettei joutunut äänestykseen. Nyt yksilöhaasteissa huonokuntoisen tunarin taktiikka on entistä tehokkaampi.

Vierailija
1264/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiseltään nimen perusteella vois kuvitellakin et parhaimpien joukkoon selviää ne jotka parhaiten kestävät askeettisia olosuhteita, niin fyysisesti kuin henkiseti, ja pärjäävät kisoissa hyvin.

Mut kysehän onkin siitä kuka parhaiten juonii ja pyörittää porukkaa.

Vierailija
1265/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Kai varmaan oli monen suosikki, ja eihän siitä nyt koskaan tykätä jos oma suosikki äänestetään ulos.

Kai oli kyllä myös minun suosikkini, mut ihan oikean ratkaisunhan nämä teki pelin kannalta.

Vierailija
1266/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitetaan sitä, että vahvat äänestetään pois? Yksilökisaan siirryttäessä sehän on ihan must! Tohon silmänruokaosastoon en puutu - Mä fanitan Kimmoa loppuun asti :D

Ja sitten juonittelusta: sitähän se on AINA Jenkkiversiossakin ollut. Ihan älytöntä kuhinaa ja säätämistä alkumetreistä asti.

Ai että Mä iloitsen Saran tippumisesta. En olisi jaksanut katsoa sen täyteaineiden runtelemaa ylähuulta enää hetkeäkään. Ja noi itsevarmat amuletti taskusss tippuvat on aina niin hauskaa katseltavaa heinoneuvostossa :)

Vierailija
1267/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis-Amazing race voisi olla myös kiinnostava :)

Katja ja Juhana voisi olla yksi pareista ;)

Vierailija
1268/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon taas siihen että Sara halusi pois, kun sai siihen mahdollisuuden.

Ei ollut kyse mistään itsevarmuudesta.

Tajunnut ettei voita ja ei tuolla niin helppoa ole olla.

Vierailija
1269/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sanoi, että äänestivät Kallen kanssa sillä perusteella ketkä pärjää huonosti kilpailuissa (kuten Mariko). Mikseivät harkinneet Ilaria, josta ei ollut Sabitanille mitään hyötyä joukkuekilpailuissa? :D Aina sivussa niistä. Ilarilla kävi kyllä todella hyvä tuuri, ettei joutunut äänestykseen. Nyt yksilöhaasteissa huonokuntoisen tunarin taktiikka on entistä tehokkaampi.

Joo, toi Kain selitys oli ihan hölynpölyä. Muutenhan olisivat äänestäneet ulos ensin Katjan ja sitten Ilarin. Ei mitään järkeä joukkueen voittojen kannalta äänestää pois ensin Nooraa ja sitten Marikoa. Noora näytti ainakin hyväkuntoiselta moneen muuhun verrattuna. Jotenkin Kain tarinassa oli muutenkin kaikkea ristiriitaista. Taitaapi taas valehdella. 

Vierailija
1270/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Kimmo tai James voittaa.

James on sitkeä pirulainen.

Ensi kisassa se näkyy.

Vierailija
1271/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Sara käytännössä luovutti. Ei käyttänyt amulettia vaikka tiesi Ilarin vinkistä tippuvansa. Aika tylsä ratkaisu,mutta mieluummin seuraan Katjaa kuin Saraa tuolla. Ja Janni on muuten fiksumpi kuin antaa ymmärtää.

Oliko Sara kuitenkin kertonut Ilarille amuletista vai arvasiko Ilari että se on hänellä? Ja luuliko Juhana oikeasti että Sabitanin amuletti oli Kailla vai kusettiko vaan Kimmoa kun sanoi hänelle niin?

Oon koukussa 😁

En usko tähän. Sara oli liian varma joka heimoneuvostossa, etteivät muuta häntä äänestä ja ajatteli säästää amulettia loppuun asti. Se kostautui nyt.

Itse taas katsoisin kyllä paljon mieluummin Saraa kuin kitinä-Katjaa, joka ottaa kaikesta itseensä ja ikään kuin varmuuden vuoksi nälvii koko ajan Juhanaa.

Janni ei ole mitenkään erityisen fiksu, vaikka nimenomaan antaa ymmärtää niin käyttämällä tietynlaisia sanoja puheessaan. Kova tarve jotenkin todistella olevansa aikuinen. Samaan aikaan kuitenkin jokaisessa kilpailussa muistaa notkistaa selkää ja pyllistellä oikeista kuvakulmista, sama likainen bikinin alaosa uurrettuna syvälle tuhkaluukkuun.

Parempi vaan uskoa, tiesi olevansa vaarassa.

Laski että Katja, Helena tippuu ja sitten viimeistään hän.

Siksi ei käyttänyt amulenttia.

Ilmeisesti et katso Ruutu plussaa.

Et sinä voi sitä tietää, kuten en minäkään. Minä en usko siihen, että Sara luovutti, koska ei itse sanonut niin ja mikään hänen käytöksessään ei viitannut siihen. Hyvin kyllä peitti pettymyksensä neuvostossa.

Ja tuo selitys siitä, että hän olisi joka tapauksessa pudonnut Katjan ja Helenan jälkeen ei ole järkeenkäypä. Siinä ajassa Sara olisi pystynyt liittoutumaan vaikka Juhanan kanssa, ja kun Helena ja Katja olisivat pois pelistä, siinä olisi jo kaksi ihmistä vähemmän jotka eivät voisi äänestää Saraa ulos.

Ja kyllä, katson Ruutuplussaa.

Vierailija
1272/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo näytti tosi sairaalta ruutu+ jaksossa. Naama ihan sinertävän valkoinen.

Vierailija
1273/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja on Sahamies, pelaa aivan nerokkaasti, ei ärsytä ketään, säästelee voimiaan, uskomaton pokka!

Vierailija
1274/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heimoneuvostossa silmät oli ihan karsern näköset. Niinku ois tulhtuneet

Vierailija
1275/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heimoneuvostossa silmät oli ihan karsern näköset. Niinku ois tulhtuneet

Mulla alkaa punertaa silmät, jos en saa tarpeeksi nukuttua. Ehkä Sampolla sama. Ja iho on luonnostaan kalmankalpea minullakin.

Vierailija
1276/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILERI

Onko Ilarilla joku sairaus josta ei olla kerrottu? Ruutu+ jaksossa luovutti molemmat kilpailut ihan heti.

https://www.pokerisivut.com/uutiset/haastattelussa-selviytyjat-tuottaja…

Vierailija
1277/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileria, pohdintaa

.

.

.

Seuraavassa jaksossa äänestyksessä yhtä pitivät siis Sampo, Janni, Kimmo, Helena ja Katja. Toisessa ryhmittymässä Juhana, James ja Ilari (+tippunut Sara). Jos Wikipedia-spoileri pitää paikkansa ja Ilari voittaa, mitäköhän tulee tapahtumaan noiden liittoumien suhteen? Saako Juhana puhuttua Kimmon takaisin heidän jengiin? Vai ketkä kääntää kelkkansa? Koska jos Ilari voittaa, jotain sellaista tulee tapahtumaan mikä rikkoo Sampon ryhmän ylivallan äänestyksissä. Ehkä äänestävätkin ulos Sampo-johtajan, joka ei itsevarmana hoksaa käyttää amulettiaan? Tämän jälkeen klikit saattaisivat järjestäytyä uudelleen.

Vai toteutuuko sittenkin toinen skenaario ja Sampo vie koko potin? Häntähän on veikkailtu Sahamiehen ohella voittajaksi, vedoten laihuuteen kauden jälkeen. Tämä tuntuisi todennäköisemmältä, kun miettii Sampon liiton nykyistä valta-asemaa.

Vierailija
1278/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon taas siihen että Sara halusi pois, kun sai siihen mahdollisuuden.

Ei ollut kyse mistään itsevarmuudesta.

Tajunnut ettei voita ja ei tuolla niin helppoa ole olla.

Höpö höpö. Kilpailijat on käyneet läpi tiukan psykologisen seulan, eikä sinne valittaisi ihmistä, jolla on motivaatio noin nollassa. Sara on osoittanut valtavaa sinnikkyyttä muissakin tositv-kisoissa. Selviytyjissä tilanteet voi muuttua silmänräpäyksessä eli jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Tosi epäuskottavaa, että olisi tiennyt tippuvansa ja silti jättänyt käyttämättä amuletin, jolla olisi pelastunut ja saanut lisäaikaa. Sara ei uskonut tippuvansa eikä käyttänyt amulettia siksi.

Vierailija
1279/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Kimmo tai James voittaa.

James on sitkeä pirulainen.

Ensi kisassa se näkyy.

Simppeli uhoaja, joka harhailee saarella yksinään, nukkuu ja kitisee nälkäänsä. Tosi selviytyjä.

Vierailija
1280/2836 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan olikin, kun sillä oli naama aurinkorasvan peitossa 😂