Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Uskomatonta että joku tienaa rahaa lastenleikillä! Tuo "Keskinäisen kehumisen kerho" on tunnettu lastenleikki, tosin tuota nimeä ei taideta lasten piirissä käyttää. Mutta idea on siis se, että joku lapsista istuu aina vuorollaan tuolille, ja muut keksivät hänestä jotain positiivista sanottavaa. Itse olen bongannut leikin aikoinaan (parisenkymmentä vuotta sitten) kirjastosta lainaamastani lasten kirjasta. Kirjan nimeä en tarkkaan muista, mutta sen idea oli kertoa leikeistä, mitä aikuinen voi lapsilla teettää lastenkutsuilla. Lainasin sen lapseni syntymäpäiviä varten, kun tiesin, että vierasjoukko oli aika kirjavaa ja villiä.
Onhan tuo setä hyvä selittelemään, mutta silti en tuosta lastenleikistä maksaisi mitään. :)
Ihmetyttää kyllä nämä vertailut sanallisen "häiritsemisen" ja fyysisen blokkauksen/estämisen välillä. Se on oma vika, jos toisen keskustelut menee ihon alle eikä jaksa kuunnella ja sen takia luovuttaa. Olisi ollut aivan eri asia, jos Juhana olisi sanoillaan hyökännyt toisen kilpailijan kimppuun esimerkiksi haukkumalla tms. Se, että ei anneta edes mahdollisuutta suorittaa tehtävää on törkeää. Luulisi aikuisten ihmisten tajuavan eron niiden välillä, mutta näköjään ei.
Inhottaa Jannin ja Sampon pelityyli, toivottavasti tippuvat niin pian kuin mahdollista.
Ilari tai Kimmo voittoon!
Tippuukohan Kimmo seuraavaksi kun on vieraana Helmenkalastajan Selviytyjät -extrassa? Ainakin Helena oli oman tippumisjaksonsa jälkeen heti Juhanan vieraana.
Olisiko niin että Ilari löytää amuletin, Katja voittaa koskemattomuuden ( tai toisinpäin) ja sitä kautta Kimmo tippuu? Itse olen samaa mieltä että Kimmon, Katjan ja Ilarin liitto ei tulekaan totetumaan koska siitä oli ruutu+ -jaksossa niin paljon puhetta. Tähän mennessä yksikään telkkariin päätynyt "strategia" ei ole toteutunut.
Veikkaan, että Jannilla tulee olemaan jossain vaiheessa ikävät oltavat kun pitäisi esittää lojaalia sekä Katjalle että Sampolle. Tämä tulee vielä osumaan omaan nilkkaan ja finaaliin porskuttaakin Sampo ja Ilari.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että joku tienaa rahaa lastenleikillä! Tuo "Keskinäisen kehumisen kerho" on tunnettu lastenleikki, tosin tuota nimeä ei taideta lasten piirissä käyttää. Mutta idea on siis se, että joku lapsista istuu aina vuorollaan tuolille, ja muut keksivät hänestä jotain positiivista sanottavaa. Itse olen bongannut leikin aikoinaan (parisenkymmentä vuotta sitten) kirjastosta lainaamastani lasten kirjasta. Kirjan nimeä en tarkkaan muista, mutta sen idea oli kertoa leikeistä, mitä aikuinen voi lapsilla teettää lastenkutsuilla. Lainasin sen lapseni syntymäpäiviä varten, kun tiesin, että vierasjoukko oli aika kirjavaa ja villiä.
Onhan tuo setä hyvä selittelemään, mutta silti en tuosta lastenleikistä maksaisi mitään. :)
Lastenleikki = koulutusta?
Eikö työttömillekin järjestetä näitä lastenleikkejä, ja järjestäjä saa ruhtinaalliset korvaukset "koulutuksesta"?
Radio Aallon Dynastian haastattelussa Juhana totesi, että kun Kimmo aikanaan tulee tuomarineuvostoon...
Eli selkeästi paljasti, ettei Kimmo ole finaalissa. Harmi!
Vierailija kirjoitti:
Huutosakki kirjoitti:
Liuhuparta on ihan sekaisin. Hienoa kun ääliöltä palaa hermo ja raivokohtaus paljastaa mikä pelle hän on. Jospa nyt älyäisivät feidata tämän sinne mihin kuuluu.
Palaa hermo? :D Juhana hillitsi erittäin hyvin itsensä kun miettii kokonaiskuvaa ja onnistui pysymään asiallisena, toisin kuin Katja joka naureskelee ja provosoi räkätyksellään. Ei todellakaan ole pelle, viimeistään nyt voin sanoa että vaikka ei voittaisikaan kilpailua, niin on silti paras pelaaja. Koulukiusaus-vertaus osui tosi hyvin
Katja oli aidosti oma itsensä. Pelle oli taas se, joka näytteli jotain johtajaa, joka oli itse valinnut itsensä johtajaksi, muiden yläpuolelle. Ja Katjahan on jo nyt päässyt pidemmälle kuin Juhana! :)))
Vierailija kirjoitti:
Radio Aallon Dynastian haastattelussa Juhana totesi, että kun Kimmo aikanaan tulee tuomarineuvostoon...
Olikohan sopimusrikkomus? Saako Juhana jotain sakkoa nyt?
Kylläpä tänne kirjoittajat ovat täysin päinvastaista mieltä, mitä eilen esim. twitterissä. Tuleekin väkisin mieleen, onko täällä yhdet ja samat Juhanan ja Ilarin fanit kirjoittamassa. Kun tämä kilpailu ei nyt ole sellainen, että äänestetään mukavin ja kivoin voittoon. Tässä pitäisi äänestää se, joka on paras selviytyjä ja tehnyt sen eteen jotain. Itse tykkään Kimmosta ja Samposta. Jos olisin tuolla, heitä olisi helppo lähestyä, mutta esim. Juhana on ihminen, jota en päästäisi lähelle. Täyttää koko tilan, mutta ei anna voimia toiselle. Kehui eilenkin, että hänellä ei tunnu missään. Eli kieltämättä psyyke hänellä vahva, mutta osaako käyttää sitä oikein toisia kohtaan, onkin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Juhana on kyllä maailman huonoin häviäjä. 😁
Ja tässäkin ketjussa "joku" hehkuttaa, kuinka hyvin hallitsi hermonsa. :)
No kylläpä meni Helmiksellä ihon alle kun hävisi palkintokilpailun. Kauhea muiden syyttely ja haukkuminen päällä, kun ei asiat mennytkään kuin se halusi. Itsessään ei ole mitään vikaa vaan sen on aina muissa. Narskumaista käytöstä. Helmis hei, ilmainen vinkki: niin makaa kuin petaa. Olisit ollut vähemmän mulkero niin ehkei sua olisi a) blokattu kisassa, b) äänestetty ulos.
Eilinen oli paras jakso, kun älysivät vihdoin tiputtaa Mikko Närhen.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005640853.html
(En koskaan luota ihmisiin, jotka ovat muuttaneet nimensä.)
Vierailija kirjoitti:
Katja ei myöskään finaalissa koska Juhana ja Helena puhuivat että äänestäisivät Katjaa jos finaalissa.
Jäljelle jää siis Sampo, Janni ja Ilari ja jos Ilari ei ole toinen finalisteista vaan siellä on tuo alusta asti bondannut juonikaksikko niin jää Selviytyjien finaali minulta katsomatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan sopimusrikkomus? Saako Juhana jotain sakkoa nyt?
Juhana nyt kyllä liikaa paljastelee etukäteen. On tuonut esiin myös Ilarin pelitaktiikan. Katsojana olisin halunnut tajuta sen itse, enkä etukäteen mainostettuna.
Ensi viikolla ei kukaan putoa
Miten kukaan kehtaa vaihtaa nimensä Helmenkalastajaksi, jos ei osaa uida sen vertaa, että tarttee mennä uimakouluun Selviytyjiä varten? Aika törkeää aitoja helmenkalastajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sampo on yllättävän ketterä. Tai no onhan se varmaan jänkiä kolunnut.
Naurattaa noi Sampon shortsit. Mies sattaisi viihtyä hyvin hameessakin, sillä hamettahan noi jo enemmän muistuttaa. Tai sitten se haaveilee näyttävänsä aidolta Robinson Crusoelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsää seurattavaa tämä loppu jos Ilari tippuu seuraavaksi. Sitten jäljellä ei ole ketään jonka haluaisi voittavan.
Ja toivottavasti seuraava koskemattomuuskisa olisi järkevämpi kuin edellinen.
Miksi joku haluaa lorvija, luovuttajan voittavan?
Yhtään ei ole edes yrittänyt. Makaa vaan velttona ja ensimmäisenä ilmoittamassa jokaisen haasteen alussa, että mä en sitten osallistu?!?
Minulla ainakin enemmän on niin päin, että kenen en ainakaan halua voittavan ja niihin kuuluvat kaikki muut jäljellä olevat paitsi Ilari. Tästä syystä toivon voittoa tässä tapauksessa Ilarille mutta kaikista eniten sen olisin suonut Jamesille.
Samoin. Ilari on näyttäytynyt hyväsydämisenä, mutta Samposta, Kimmosta, Katjasta ja Jannista on kaikista välittynyt monia negatiivisia puolia kisan saatossa. En halua että kukaan heistä voittaa. Siksi Ilari.
En siltikään haluaisi kenenkään "siipeilijän" voittavan, vaikka on kuinka hyväsydäminen ja kuinka ihana!
Hyväsydämiset ja ihanat ihmiset ovat ihania, mutta eivät selviytyjiä jotka ovat antaneet kaikkensa ja kisanneet hiki roiskuen :)
Formaatissa pitäisi lukea muutoin, että hyväsydämisin ja ihanin ihminen valitaan lopulta selviytyjäksi niin kaikki voisivat vain maata ja hymyillä muille.
Mä en tykkää Ilarin pelitaktiikasta, kun se on niin laiska ja vetelä. En ikinä äänestäisi fyysisesti heikointa voittajaksi. Ulkolaisissa kisoissa äänestävät aika hanakasti pois, jos ei ahkeroi leirissä ja kisoissa. Siksi ihmettelen, miten voi olla vielä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää tuollainen, muutkin kilpailijat ovat olleet vaitonaisia. Onko tämä Juhana olevinaan joku maailmanomistaja, joka saa paljastaa tulevista jaksoista mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Pallivaha kunniaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://radionostalgia.fi/podcast/juhana-helmenkalastaja-2/
Juhana oli Katjan vieraana Radio Nostalgiassa. Onhan noilla lähes OK välit. Katjalla ehkä vähän hampaankolossa, mutta Juhanalla ei ole mitään ongelmaa.
Juhana, voitko lopettaa tuon itseäsi koskevien juttujen linkittämisen tänne. Käytä se aika hyödyllisemmin, vahaa vaikka viikses ja mieti samalla miten saisit yt-kanavalles muitakin katselijoita kun mummos ja äitis.
Sinä hei, voisitko lopettaa Juhanan haukkumisen, kun kaikki viestin tulee vain sulta.
Suomessa on monta Juhana-antifania. Jos et muusta usko, katso katsojaäänestykset Selviytyjien ohessa.
Aijaaaa, mä ehin jo luulla et Katja itki ikävää Juhanan lähdön jälkeen.