Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaus!

Vierailija
04.02.2018 |

Kuinka usein meikkaat? Jos jaksat niin kerro myös, mistä meikkisi koostuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalipuuteri, mineraalipeiteaine, kulmakynä, ripsiväri, huulipuna/sävytetty huulirasva.

Vierailija
22/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä mutta en käytä mitään muuta meikkiä kuin kulmakynää. Kulmakarvani kaljuuntuivat olemattomiin sairauden takia enkä kestä sitä miltä naamani näyttää ilman niitä :D Meikkaan ihan jopa kotona ollessani, heti suihkun jälkeen ja ensimmäisenä aamulla, koska näytän mielestäni jopa pelottavalta ilman niitä. Joku päivä menen kestokulmien pigmentointiin/microbladingiin ja lopetan meikkaamisen kokonaan. Muuten olen/olin/olisin ihan nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan arkipäivisin vain ripsivärillä sekä värillisellä huulirasvalla. Joskus harvoin käytän kulmakynää. Meikkaan myös juhliin tms.

Vierailija
24/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja, yleensä neljä kertaa viikossa. Sävyllinen voide ja ripsari.

Vierailija
25/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin meikkaan. Se ei silti nykypäivänä tarkoita etteikö naamassa olisi paljonkin feikkiä. Ei meikkausta nykyään edes tarvitse jos on varaa hommata kestopigmentointeja ja kestoripset tai ripsien värjäys, käy ihohoidoissa usein, on ehkä laitattanut täyteaineita ja botoksia, mesolankoja jne.

Vierailija
26/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran että laitan ripsiväriä ja peitän silmänaluset. Meikkivoiteista saan migreenin. Kulmat värjätty.

Millaista meikkivoidetta olet käyttänyt? Olen itsekin migreeniherkkä, joten tulee usein muiden migreenistä kärsivien kanssa puhuttua erilaisista migreenin laukaisevista tekijöistä, mutta meikkivoide oli ihan uusi juttu.

Vierailija
27/28 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti viikossa ja rutiiniin kuuluu peitevoide, silmämeikin pohjustaja ja mineraalimeikkejä: pohja, kevyt puuterointi, poskipuna, luomiväri, rajaus ja kulmien huolittelu samalla rajausvärillä, highliter. Välillä laitan myös värillistä huulirasvaa tai huulikiiltoa, harvemmin punaa.

Kaikki kosteuttavat, hoitavat ja auringolta suojaavat tuotteet menevät tuon alle ja niitä onkin sitten paljon.

Vierailija
28/28 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri,poskipuna,luomiväri,kynä(kajal)ripsiväri,ja tietysti huulipuna.Nämä kuluu mun jokapäiväiseen meikkiin😊💄