Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neitsyt mies ehdoton turn of?

Vierailija
04.02.2018 |

Mies kertoi treffeillä olevansa yhä neitsyt. Pitäisikö tämän jotenkin haitata?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko olet? Ihmiset kuolisi sukupuuttoon. Jonkun on kuitenkin se neitsyt lopulta pakko korkata.

Vierailija
2/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit eivät minua kiinnosta, joten siinä mielessä neitsykäinen mies on samalla viivalla kuin muutkin miehet. Kokematon 40-50 vuotias mies ei taas todellakaan saa kiinnostustani, tuskinpa hän edes uskaltaisi naisia katsellakaan. Tyhmiä kyselevä mies on kuitenkin se pahin vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn Off. Ei of. Eikä ole

Vierailija
4/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit eivät minua kiinnosta, joten siinä mielessä neitsykäinen mies on samalla viivalla kuin muutkin miehet. Kokematon 40-50 vuotias mies ei taas todellakaan saa kiinnostustani, tuskinpa hän edes uskaltaisi naisia katsellakaan. Tyhmiä kyselevä mies on kuitenkin se pahin vaihtoehto.

Missä vaiheessa treffejä otetaan puheeksi, että oletko neitsyt?

Vierailija
5/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdoton missään nimessä edes vaikka tapailenkin jo reilusti yli kolmekymppisiä äijiä. Mutta pistäähän se arvioimaan muuten vähän kriittisemmin, etsimään mielessä mahdollisia syitä, ja kiinnittämään siten huomiota puutteisiin. Ihan varmastihan joku syy löytyy jos tähän ikään asti ei ole kertaakaan saanut, osa täysin hyväksyttäviä, osa huolestuttavia.

Vierailija
6/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen huomaa ja toisen historiasta kuulee. Ei kokematon mies normaalia kokenutta miestä pysty kauan näyttelemään.

Jotakin outoa miehessä on, jos hän ei ole päässyt pukille viimeistään kolmekymppisenä.

Vierailija
7/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin minulle asia on melko samantekevä ja painoa on ihan muilla asioilla. Eipä koko asia välttämättä tulisi edes koskaan puheeksi. 

Vierailija
8/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäsi haitata? - Miksi vastaavasti joitain meistä (, ymmärtäkseni erityisesti  meistä miehistä) haittaa, naisten kokeneisuus ja aiemmat seksikumppanit?

Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että toisin kuin moni täällä, niin minä en pysty näkemään kenestäkään päältä päin seksikokemusten määrää. 

Se mikä saattaa hieman kiusasta tai antaa vähintäänkin hieman vaivaantuneen olon on, jos toine haluaa julkisesti pitää isoa ääntää omista seksikokemuksistaan, ikään kuin ne olisivat isompiakin sankaritekoja; tai avautua, niiden puutteesta; olen puhdas ja pyyteetön pulmunen, kukaan ei ole harrastanut seksiä. 

Vierailija
9/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdoton missään nimessä edes vaikka tapailenkin jo reilusti yli kolmekymppisiä äijiä. Mutta pistäähän se arvioimaan muuten vähän kriittisemmin, etsimään mielessä mahdollisia syitä, ja kiinnittämään siten huomiota puutteisiin. Ihan varmastihan joku syy löytyy jos tähän ikään asti ei ole kertaakaan saanut, osa täysin hyväksyttäviä, osa huolestuttavia.

Eiköhän siihen riitä se pieni kaveripiiri joilla ole siskoja, etkä notkunut teininä kaupungilla ja baareissakaan et oikein viihdy. Menet peruskoulusta amikseen jollekkin äijäalalle ja jatkat sitä vaikkapa amkiin. Amiksessa on ne kaks ei niin ihannenaista. Amkissa siellä on 3/40 naista joista kaksi on jo varattuja ja 7 muuta äijää yrittää sitä yhtä vapaata. Opiskelijabileet skippaat, kun olet porukan ainoa joka olisi kiinnostunut lähtemään, mutta muita ei kiinnosta, joten PAM! olet 25v insinööri neitsytmies. Eikä se naistarjonta parane yhtään siellä työelämässä, jossa on se Irma 45v ja Mira 34v ja kummatkin on jo varattuja. Pelaat firmaliigassa sählyä ja joukkueeseen ei eksy yhtään naista ja suomalaiseen sosiaaliseen tapaan et ole kehenkään äijää yhteydessä pelien ulkopuolella ja hittoako sekään enää tuossa iässä auttaisi? Kohta huomaatkin olevasi 30v ja pimpsaa et olekkaan nähnyt kuin tietokoneen ruudulta ja livenä 90-luvun alussa tarhassa kun tarhakaveri Riikka pääti heittää vaatteet pois.

Vierailija
10/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off

Vierailija
11/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siihen riitä se pieni kaveripiiri joilla ole siskoja, etkä notkunut teininä kaupungilla ja baareissakaan et oikein viihdy. Menet peruskoulusta amikseen jollekkin äijäalalle ja jatkat sitä vaikkapa amkiin. Amiksessa on ne kaks ei niin ihannenaista. Amkissa siellä on 3/40 naista joista kaksi on jo varattuja ja 7 muuta äijää yrittää sitä yhtä vapaata. Opiskelijabileet skippaat, kun olet porukan ainoa joka olisi kiinnostunut lähtemään, mutta muita ei kiinnosta, joten PAM! olet 25v insinööri neitsytmies. Eikä se naistarjonta parane yhtään siellä työelämässä, jossa on se Irma 45v ja Mira 34v ja kummatkin on jo varattuja. Pelaat firmaliigassa sählyä ja joukkueeseen ei eksy yhtään naista ja suomalaiseen sosiaaliseen tapaan et ole kehenkään äijää yhteydessä pelien ulkopuolella ja hittoako sekään enää tuossa iässä auttaisi? Kohta huomaatkin olevasi 30v ja pimpsaa et olekkaan nähnyt kuin tietokoneen ruudulta ja livenä 90-luvun alussa tarhassa kun tarhakaveri Riikka pääti heittää vaatteet pois.

No tuo olisi juuri sellainen hyväksyttävämpi syy. Tosin en tiedä kelpuuttaisinko noin selvästi sosiaalisesti avutonta ja aloitekyvytöntä tyyppiä, jäisi nähtäväksi miten se näkyy käytännössä. Vähän vaikea uskoa että noin kävisi hauskalle ja kivalle tyypille, ja vähän vaikea uskoa sitäkään että kauhean hauskaksi ja kivaksi tyypiksi voi oppia viettämättä ihmisten parissa aikaa.

Vierailija
12/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. joku sovinistipervo, eli jättäisin rauhaan.

Vierailija
13/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen huomaa ja toisen historiasta kuulee. Ei kokematon mies normaalia kokenutta miestä pysty kauan näyttelemään.

Jotakin outoa miehessä on, jos hän ei ole päässyt pukille viimeistään kolmekymppisenä.

Eli jos kerran on saanut lukioikäisenä ja toinen kerta olisi kolmekymppisenä niin nainen erottaa tämän neitsyestä? Ei varmasti

Vierailija
14/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
15/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti minkä ikäinen mies kyseessä? Ja miksi on neitsyt? Syynä voi olla huono itsetunto, ujous, äärimmäinen ylipaino, impotenssi joka tulee jännittäessä ja ei ole siis vain onnistunut hommissa, p*niksen pieni koko, luultu p*niksen pieni koko, liian iso jne. :)

Ja joo, itse en kyl neitsyttä haluais. Sen verran tärkeää hyvä seksielämä suhteessa. 

Vierailija
16/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti minkä ikäinen mies kyseessä? Ja miksi on neitsyt? Syynä voi olla huono itsetunto, ujous, äärimmäinen ylipaino, impotenssi joka tulee jännittäessä ja ei ole siis vain onnistunut hommissa, p*niksen pieni koko, luultu p*niksen pieni koko, liian iso jne. :)

Ja joo, itse en kyl neitsyttä haluais. Sen verran tärkeää hyvä seksielämä suhteessa. 

Parasta seksiä oon saanut naiselta, joka oli kokematon suhteen alussa. Ei mene ihan kokemuksen mukaan tämä

Vierailija
17/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealle naiselle kyllä on.

Vierailija
18/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi treffeillä olevansa yhä neitsyt. Pitäisikö tämän jotenkin haitata?

Ei yhtään. Mulla on ollut poikaystävä joka oli neitsyt vielä 25-vuotiaana. Hän oli varsin aulis oppilas ja meillä oli piankin todella kivaa.

Vierailija
19/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsytmies ei ole mikään harvinaisuus, ainakaan maaseudulla. Sen sijaan jos nainen olisi neitsyt 40-vuotiaana, kiertäisin kaukaa.

Vierailija
20/50 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat kivan miehen ja viihdytte toistenne seurassa. Mies paljastuu neitsyeksi, menette sänkyyn ja toteat, ettei seksi ollut riittävän hyvää ja lopetat suhteen. Mikä meni vikaan?

No se, että ahkeran harjoittelun ja hyvän kommunikaation avulla saisit todennäköisesti jo kuukauden tai kahden päästä elämäsi parasta seksiä ja ihanan miehen. Käyttäkää ihmiset sitä järkeä, edes hiukan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi