X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Suvi hivuttautuu koko ajan loitommas Saarasta... 😂😂😂 näyttää aika kypsältä.
Saara Aalto on näköjään houkutellut tonne kaikki terapiatarpeiset sössöttämään nofiöriä.
Ärsyttävämpi tuo itse hyssyn-nyssyn-Suvi on!!!
Jotenkin levällään tämä ohjelma. Liikaa hihkumista. Vaihdan siis neloselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois, että Saara on vanhempi kuin Suvi. :D
Mä oon aina tykänny Suvista, hänellä on jotenkin ”vanha sielu”, tykkää mummojutuista, sukkien neulomisesta yms....
”Vanha sielu” kuten Tonikin sanoi edellisessä Voicen jaksossa siitä viimeiseksi laulaneesta parikymppisestä pojasta, joka lauloi sen Vesa-Matti Loirin Lapin kesän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikeasti taidokas laulaja. Harmi vaan, että väärässä kisassa taitaa olla näiden muiden keskellä
Tää blondi nainen olis kuulunut Voice of Finlandiin!
Siitä kuulee et kenen ääni on efektoitu ja kaiutettu ja kompresdoitu kun s-kurjaimet sihisee.
Tää poika kun.laulaa niin ei ole kaikua nyt ollenkasn laitettu. Epäreilua.
Nää esitykset on muokattu tai tehostettu vähän yli... Mieluummin kuuntelisin sen esityksen sellaisena kun ollut livenä.
Pitkät hiukset Matti Nykäsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto on näköjään houkutellut tonne kaikki terapiatarpeiset sössöttämään nofiöriä.
Ärsyttävämpi tuo itse hyssyn-nyssyn-Suvi on!!!
Kuka tahansa olis tossa sylkisateessa...
Eikä ole kaikua tälläkään bändillä
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah, oikeesti tää on vasta eka jakso, ja paistaa kilometrin päähän että Suvi Teräsniskaa niin v*tuttaa toi Saara! Näittekö Teräsniskan ilmeen tossa kun Saara kälkätti jotain menninkäisistä. Priceless! Ei luoja mikä painajainen varmaan on joutua työskentelemään tollasen kanssa.
Suvilla oli sama väsähtänyt tyyli jo Voicen apuvalmentajana. Perusilmeelleen ei voi kai mitään.
Häh, kaikki pääsee jatkoon?! 😂
Vierailija kirjoitti:
Saara-hullu suoltaa nyt jo hieman liikaa viestejä. Kyllä me jo uskotaan, että vihaat pakkomielteisesti Saara Aaltoa, voisit hieman rauhoittua.
Samaa mieltä. Tästä ketjusta tulee tylsä, jos joka toisessa viestissä haukutaan Saaraa. Enough is enough.
Jospa keskityttäisiin näihin esityksiin.
Laulun sijaan oon kiinnittänyt hetken huomiota enempi siihen, miten kaukana tai lähellä Saara ja Suvi istuvat toisiaan. 🤔
Kaikki Oulun kahjot hilautuneet paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään sääliohjelma vaan lauluohjelma!
Eipäs ole pelkkä lauluohjelma, kyllä tässä myös soitetaan, ja sitäkin puolta tässä arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, että varmasti on seuraavassa jaksossa vaihtanut Michaelin kanssa paikkoja ettei tartte istua Saaran vieressä. 😂
Siis Gabrielin. Unohdin että siellä onkin nyt tuplasti Michaeleita.
Hyi. Eipä tästä paljon muuta jää mieleen kuin Aallon maaninen ja jatkuva papatus minä minä minä.
Täl pojalla s kihahtaa eli digitoitu on, kaiku kuuluu.
kiva heviääni tolla yhdellä, mitenköhän mahtaisi alarekisterit sujua
Väitätkö Suvia siis epäammattimaiseksi? Jos väitteesi olisi totta niin melko epäasiallista ja lapsellista käytöstä. Ette te dissaajat vaan osaa...