X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöille Raid, vähän vanhemmille Henri-Aleksi, tykkään molemmista.
Hyvin meni, kiitos♥
Fanny olisi saanut jatkaa ja Raid pudota.
Kyllä Fanny ennemmin jouti tippua kuin yksikään muista suoraan jatkaneista. Tosin 6G:n lisäksi Raid olis voinu lähteä jo nyt ennemmin. Siis ihan taidoista kun puhutaan, mutta eiköhän tässä muut tekijät pelaa taas enemmän..
Kaikki suomenruotsalaiset lienevät äänestäneet Tikaa. Minusta hänellä oli hosuva ja sekava esitys tänään.
Tällä viikolla pudotus meni oikein, vaikka mun mielestä Raidikin olis saanut lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomenruotsalaiset lienevät äänestäneet Tikaa. Minusta hänellä oli hosuva ja sekava esitys tänään.
Minä taas pidin erityisesti siitä, että Tika näytti taas uuden puolen itsestään. Ei pelkää haasteita. Tikan esitys oli tänään aivan mahtava ja hän ansaitsi jatkopaikan.
Raidin suosio kertoo vain äänestäjien ikäjakaumasta.
Tuomareiden pisteillä hän seuraisi jo kisaa kotisohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Raidin suosio kertoo vain äänestäjien ikäjakaumasta.
Tuomareiden pisteillä hän seuraisi jo kisaa kotisohvalta.
Mä taas oon ajatellut, että lähinnä mummot näissä äänestää. Jos meinasit, että teinien äänillä menee.
Teinit ei äänestäneet Fannya, laulutaidot taitaa olla sivuseikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidin erityisesti siitä, että Tika näytti taas uuden puolen itsestään. Ei pelkää haasteita. Tikan esitys oli tänään aivan mahtava ja hän ansaitsi jatkopaikan.
Hän on näyttänyt joka kerta kimeää ponnisteltua huutamista. En sano, etteikö Tika osaa laulaa. En vain pidä siitä korkeiden äänien kohdalla nähdystä silmät kiinni huutamisesta, eikä se kuulosta hyvältä. Vaikka hän on laulanut erilaisia biisejä, hän tekee aina samat jutut ja on aika tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Eveliina näyttää kamalalta.
Onko tuo tyyli Rita Oralta?
Se Meri keinuttaa -nainen vinkui biisinsä tosi ohuesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako muista, et useimmat näistä laulaa tosi epävireisesti, mut tuomarit ei silti sano siitä mitään?!
En usko. Akustiikka on huono. Kenenkään ääni ei pääse oikeuksiinsa.
Kumma ettei sille tehdä mitään.
Finaaliin kuuluvat Hanna-Maaria ja laulava palomies.
Fannylla kävi huono tuuri lauluvalinnassa kun sama biisi kuultiin vasta Voice of Finlandin finaalissa.
Kuka aiemmin pudonnut on jäänyt mieleen?
Mulle Eelis Saurio ja Cajsa Hallbäck.
Ihania molemmat!
Uskomatonta p.askaa.