X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako muista, et useimmat näistä laulaa tosi epävireisesti, mut tuomarit ei silti sano siitä mitään?!
Tikan esityksessä tuntu että taustalaulajat eivät sopineet yhtään tikan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Hei vähän ohis mutta pätkiikö teillä tuo lähetys välillä vai onko mun telkussa vikaa? siis ihan kuin välillä päivittelis tuo ruutu itseään ja näkyy sellaista aaltoilua tms,
Ei pätki, mutta Aaltoilua näkyy täälläkin. :D
Pikkutytöille Raid, vähän vanhemmille Henri-Aleksi, tykkään molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vähän ohis mutta pätkiikö teillä tuo lähetys välillä vai onko mun telkussa vikaa? siis ihan kuin välillä päivittelis tuo ruutu itseään ja näkyy sellaista aaltoilua tms,
No heh, mutta siis voiko tää suora lähetys tehdä sen että kuva pätkii tai nykii välillä?
Hirveen huono äänentoisto!
Kaikkien laulu on piipitystä!
Onko teidän kuvan laatu ok vai johtuuko suorasta lähetyksestä että kuva nykii yms. välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heh, mutta siis voiko tää suora lähetys tehdä sen että kuva pätkii tai nykii välillä?
Ei mitään vikaa ole ruudussa ainakaan täällä.
Nuo Even reisitatskat on kyllä aika kauheet.
Ei ei ei, Eveliina ei vaan kykene laulamaan livenä! Tornadokin kuulostaa hirveältä ja menee täysin nuotin vierestä. Ja tuo on Vuoden Naisartisti...
Meinasin sanoa, että katsoin tanssijaa Eveliinaksi ja säikähin että se on värjännyt hiukset vaaleiksi.
Sitten Eveliina tuli esiin ja se onkin värjännyt hiukset vaaleiksi.
Sen vaan sanon, että Saarakin on lavalla sata kertaa parempi kuin tuo Suomen vuoden naisartisti!
Voi toivon niin kovasti että Fanny jatkaa!
En ymmärrä miksi Fanni on taas putoamassa.
Voi voi Fanny taas pudotusuhan alla :(
Todella harmi että Fanni tippui.
Fanny näyttää jotenki Ellinooralta :D
Raid, 6G ja Hanna-Maaria. Heidän joukostaan saisi löytyä putoavat tänään.