X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Ei oikeesti. Tää tyttö pääs vaa jatkoo sen nyyhkytarinallansa. Ei toi osaa laulaa, sori vaan. Suvi ainoo järkevä ja sano ei.
Tämä on aivan hirveetä.
"Mä tunnen miltä se tuntuu, kun joku hyäksyy..."
Mitäh.....
Kestääkö tämä ihminen tuon ruljanssin....
Niillä on Saara Aallon tarinat. Enkun kielet ja tää pikkutyttö
Vierailija kirjoitti:
Michael pakenee lasien ja viuhkan taakse kun pokka ei tahdo pitää. :)
Äänesti silti 'kyllä'...
Ihan jännä tyyli tytöllä, mutta ei säälipisteillä silti voi päästää jatkoon. Vai voiko tässä formaatissa?
Tais mennä vähän överiksi ton tytön esiintyminen... Suvilla oli sentään pokkaa sanoa ei.
Mitä Hel 😂 mut niinhän ne enkuissakin on, aina otetaan alkuun muuta friikki niin saadaan kiinnostavampaa tv:tä
Tätä oli vaikea ottaa vakavasti mutta samalla hän on ehkä aidointa mitä oon telkkarissa nähnyt pitkään aikaan!
Siis mitä............. Pääskö toi oikeasti jatkoon? Aikuisten oikeasti? Siis. Oon sanaton. Onko tää ohjelma nyt joku parodia?
Vierailija kirjoitti:
Näähän päästää kaikki jatkoon... Ollut varmaan osallistujista puutetta?
Paitsi hyvä räppäri ei päässyt.
Ensin siellä pilliti Saaran kaheli fani ja seuraavaksi itkee Saaran taustalaulaja.
Ja koko ajan tyrskii Saara.
Onko tää oikeesti totta?
Joo, kaikki kiusatut friikit tuonne kokemaan hyväksytyksi tuloa! Siinähän sitä xfactoria on. Not!
Kyyneleitä siellä, kyyneleitä tuolla, kyyneleitä joka paikassa.
Voihan kyynel.
Hyi h*lvetti tuota Saaraa. Minä minä minä. Moukka papattaakin vielä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä............. Pääskö toi oikeasti jatkoon? Aikuisten oikeasti? Siis. Oon sanaton. Onko tää ohjelma nyt joku parodia?
Oulunsalolainen Saara-fani... tietty pääsi.
Mä en kestä tota saaraa. Eikö ne ketään muuta siihe saanu?
3 vaivasta koelaulua näytetty, kaikki päässyt jatkoon ja taas jo mainostauko... Hohhoijaa.
No nyt se ihme piipittäjä päästettiin jatkoon. Ja Saara pillittää.