X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Yäks Viivi.
Ei kyllä uskois, että siinä on entinen miss Suomi. Miksi tarvitaan kaksi juontajaa?
Viivi on älyttömän lyhyt. Saaraa lyhyempi.
Saara shöyltä kyllä näyttää... viuhtoo suuna päänä.
Vähän odotan että tulisi sellainen veto jossa olisi oikeasti jotain mielenkiintoista, pelkään että taas jatkoon päästetään kaikki "ihan ok" laulajat.
Poikabändi ihan hyvä, harmi vaan ettei tuu menestymään kun ei yhtään hyvännäköstä jätkää bändissä.
No eihän ollut kummonen tää 6G... Yllätyin että pääsivät jatkoon. Ei lupaa hyvää tämän ohjelman tasoa ajatellen.
Nyt jo mainoskatko onko noi vittu tosissaan
Karseaa kuraa toi poikabändi. Kuulosti ihan joltain yläasteen kevätjuhlaesitykseltä 2000-luvun alusta...
Mikä ylituomari tuo Saara ajattelee olevansa? "Noniin äänestetääs mitä sanoo Miklu..."
Muut tuomarit tuppisuina ja Saara mesoo. Huoh. Eipä yllätä.
Saaran bondage vaatteet ja jotkut putkassa olot huumeista ei sitten sulje Mikaelia ohjelman ulkopuolelle kun Metsäkedon ja Kasmirin peökät epäilyt sai sitten potkut ohjelmasta?
Tosi paljon turhaa löpinää kisaajien kanssa. Ja taas "vedetään biisejä".
Muut tuomarit ei saa suunvuoroa kun Saara kysyy kaikki kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Saara show, kuten arvelinkin
Niinpä! Muut tuomarit puhuu tuomaroitavista siinä alussa, mutta Saara vaan itsestään. Ja koko ajan äänessä, yöks. Paraskin kyselemään, esittääkö bändi omaa vai toisten musiikkia. Voi h*lvetti! Katson tätä nyt ihan inhotuksen takia odottaessani Selviytyjien alkua. Ärsyttää, että tuomariksi pääsee ihminen, joka ei ole menestynyt artistina millään mittarilla.
Saara ja minä, minulle, minä...
Mike Monroen ruskea meikki kiiltää pahasti
Hyi jotain räppäämistä. Varmaan tästä tai jostain muusta räppäristä pakotetaan voittaja, kuten siitä räppimuijasta Idolsissa...
Voi ei... Aina vaan paranee. Onpas aito puheääni tällä japanifanilla.
Meillä on liikaa laulukisoja. Ei niitä enää enempää tarvita. Miksi meillä on aina tapana ottaa ulkomailla olevia ohjelmaformaatteja ja tehdä niistä oma versio?