Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin lukion kesken enkä aio työllistyä, koska elän täyspainoista elämää!

Vierailija
04.02.2018 |

Saa tehdä mitä haluaa. Pelailen videopelejä, käyn kahvilla ja kävelyillä. Melkein kukaan mun kaveri ei käy töissä tai opiskele.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän.

t.kristallikissa

Vierailija
2/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan tehdä mitä haluan. Haluan käydä töissä, työni on mukavaa. Saan siitä myös rahaa, jonka avulla voin tehdä vielä enemmän mukavia juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne pudottavat toimeentulotukeasi 40% vai paljonko se rankaisuosuus olikaan, niin et paljon kodin ulkopuolella kahvittele. Onnea valitsemallasi tiellä! 😂

Vierailija
4/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tarvitse rahaa?

Vierailija
5/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse rahaa?

On mulla rahaa.

Vierailija
6/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sulle. Nauti nyt vielä, kun hyvinvointivaltio on jotenkin läjässä. Kun se tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa (eli kaltaisiisi ihmisiin), sinäkin toivot, että olisit opiskellut itsellesi ammatin.

Vierailija
7/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse rahaa?

On mulla rahaa.

Hyvä. Mutta et siis tarvitse rahaa enempää? Sittenhän asiat ovat toki hienosti. Ei töissä olekaan kovin hauskaa useimmilla.

Vierailija
8/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle. Nauti nyt vielä, kun hyvinvointivaltio on jotenkin läjässä. Kun se tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa (eli kaltaisiisi ihmisiin), sinäkin toivot, että olisit opiskellut itsellesi ammatin.

Ihan taktisesti en mennyt kirjoituksiin. Nyt mulla on vaan peruskoulun paperit. Niillä ei saa mitään töitä. Ja kouluun ne ei voi mua pakottaa. Olen vedonnut mm kiusaamiskokemuksiin ym.

Vierailija
9/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse rahaa?

On mulla rahaa.

Hyvä. Mutta et siis tarvitse rahaa enempää? Sittenhän asiat ovat toki hienosti. Ei töissä olekaan kovin hauskaa useimmilla.

Elän ihan kivasti tuilla. Ja tarvittaessa saan rahaa mummilta ja ukilta ja iskältä.

Vierailija
10/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle uollainen elämä riittää. Itse nautin haasteista, työstäni, uuden oppimisesta, uusien asioiden kokemisesta ( enkä tarkoita mitÄän kalliita extremekokemuksia), ihmistem tapaamisesta, keskusteluista. Olen utelias elämän suhteen. Minulle olisi ahdistavaa vain olla ja pelailla.

Vierailija
11/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse rahaa?

On mulla rahaa.

Elän ihan kivasti tuilla. Ja tarvittaessa saan rahaa mummilta ja ukilta ja iskältä.

Ok. Sinua ei sitten häiritse epäitsenäisyys? Tai ajatus elämästäsi vaikka 20 vuoden kuluttua.

Jos tämä on provo, niin voin kertoa, että on heikko, sillä se, että yhteiskunnan kannattaa jopa patistaa, ei vain houkutella, nuoria ihmisiä työhön ja opintoihin, on aivan eri asia kuin tehdä se sama yli 30-vuotiaille.

Vierailija
12/12 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsmemallesi tielle, sitä tarvihtet.

melkein kaikki muut käy työssä, siis kamut, mut kai se sitte o nii.

mieki pellaan video pelejä, mitä sie pellaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän