Miksi narkkarit puollustelevat elämäntapaansa?
Olen tuntenut nuoruudessa useita, päivittäin kamaa käyttäviä ihmisiä.
Heille oli aina ongelma, jos otin muutaman lonkeron heidän seurassaan.
Alkoholi kuulemma muuttaa ihmistä. Ja huumeetko sitten ei?
Ja en puhu nyt mistään pilviveikoista, vaan kovia aineita käyttävistä.
He näkivat alkoholin aina jonain Antikristuksena. Naureskelivat ihmisille jotka lähtivät viikonloppuna juhlimaan.
Alkoholi on kuulemma paljon vaarallisempaa kuin huumet (itsensä piikittäminen).
Eivätkö he tajua, että suuri osa ihmisistä osaa ottaa siten, etteivät he makaa katuojassa.
Onko vaarallisempaa juoda illalla lasi punkkua sohvalla lukien Kodin kuvalehteä vai sitten vetää hihaan jotain tuntematonta ainetta.
Alkoholin nauttiminen ei aina tarkoita pissat housussa pakkaseen jäätymistä, vaan voi olla sivistynyttä tekemistä ystävien keskuudessa.
Ai että ällötti jo silloin moinen tekopyhyys.
Nyt onnekseni en ole enää vuosiin ollut moisten tyyppien kanssa missään tekemisissä, mutta tuo asenne on jäänyt ihmetyttämään.
Mikä tarve niillä on puollustaa tuollaista elämäntapaa ja nostaa vielä itsensä jalustalle parempina ihmisinä, kun eivät käytä alkoholia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumetta tuttavasi käyttivät? Ihmiset niputtavat huumeet aina samaksi asiaksi vaikka ne ovat hyvin eri tavalla vaikuttavia aineita joiden vaarallisuus on erilainen.[/quote
subutexia ja piriä.
"puoLLustaa"...voi elämän kevät, miten ärsyttää ihan vaan otsikossa tuo väärin kirjoitettu sana niin paljon, että ei jaksa lukea koko juttua. "puollustaa" , "kuullostaa" ja ruuaksi tietenkin "KAALTA"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis että he vielä ryyppäisivätkin? Jos ihmisellä on yksi pahe ei se tarkoita ettei muita paheita vastaan voisi olla.
Ilmeisesti halusit tahallaan ymmärtää väärin.
Missä olen sanonut että olisin halunnut heidän vielä juovankin lisäksi?
Kyse oli siitä, että heitä haittasi jos minä join heidän seurassaan. Se tässä ihmetytti.
Eikä tämä ongelma enää ajankohtainen ole.
Ketään heistä en ole nähnyt vuosikymmeneen.
Ihmetytti vain tuollainen vihamielisyys alkoholia kohtaan, jos itsekin käyttää päihdyttäviä aineita.
Ap
Ei siinä mitään kummallista ole. Joku juo alkoholia muttei voi sietää tupakkaa, joku polttelee joskus muttei halua olla missään tekemisissä heroiiniaddiktien kanssa.. Toiset vihaavat juoppoja vaikka joskus itse käyttävät jotain huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoivatko nyt ap kuitenkin olla kannabiksen polttelijoita? He usein eivät käytä juurikaan alkoholia.
Näin heidän sein piikittävän ja tiesin että käyttävät subutexia ja piriä.
Nyt on ilmeisesti pari pulloa viiniä muuttunut lasiksi ja kannabis grammaksi fentanyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoivatko nyt ap kuitenkin olla kannabiksen polttelijoita? He usein eivät käytä juurikaan alkoholia.
Näin heidän sein piikittävän ja tiesin että käyttävät subutexia ja piriä.
Kuitenkin olivat diabeetikkoja ja ap vetänyt mutkat suoriksi kuullessaan kannabiksen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Narkit kirjoittelee...
Itse olen mieluummin istumassa iltaa polttelijoiden kuin ryyppääjien kanssa. Tunnelma on leppoisa ja rauhallinen, alkoholin ollessa kuvioissa joku haastaa aina riitaa.
Ikävän paljon täältä löytyy huumeiden puolustajia :(
Huumeet luovat värin elämään, kun elämä takkuaa. Ilman huumeita en olisi elossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävän paljon täältä löytyy huumeiden puolustajia :(
Juo krapularyyppysi niin ei tarvitse palstalla riehua.
Niillä ihmisillä ei ollut mitään tekemistä polttelun kanssa.
Piri sai todella arvaamattomiksi.
Eräs sai usein raivareita ihan yllättäen.
Lisäksi varastelivat kaupoista päivittäin rahoittaakseen narkkaamisensa (siis tyyliin jostain gigantista).
Että juu, todella "leppoisaa" porukkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huumeet luovat värin elämään, kun elämä takkuaa. Ilman huumeita en olisi elossa.
Kerropa lisää
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi varastelivat kaupoista päivittäin rahoittaakseen narkkaamisensa (siis tyyliin jostain gigantista).
Ap
Odota, että promillet laskee ja palstaile sitten.
Mitä tahansa voi puolustella, jos toiminta ei ole yleisen käsityksen mukaista. Etkö ap muka puolustelisi?
Olen törmännyt samaan tekopyhyyteen. Kyllä nuo tuntemani narkkaritkin aina välillä ryyppäävät, tai ottavat juoksukaljaa buustatakseen huumeita. Silloin aina muistuttavat kanssa että eivät yleensä mitenkään kannata alkoholin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joopajoo ap, taisit olla itse niin kännissä koko ajan että olet jossain harhoissa keksinyt omiasi.
Pian saamme kuulla kuinka ap on huumattu, koska kädet tärisee tai jotain vastaavaa delirium tremens soopaa.