Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48-vuotias ja itseäni uuvuttaa pelkkä ajatus vauvan kanssa valvotuista öistä, neuvolakäynneistä, päiväkodin kehityskeskusteluista, kaverisynttäreistä

Vierailija
04.02.2018 |

nuo nyt tuli ekana mieleen, en vaan jaksaisi. Ihmisiä on erilaisia, mutta mitäköhän Sauli oikeasti salaa mielessään ajattelee. Että vauva on Jennin projekti?
Sauli käy vähän sääliksi.....

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua 10 vuotta nuorempi enkä itse enää harkitsisikaan vauvaa.

Vierailija
2/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei niiden avioliitossa saisi olla mitään muuta kuin Saulin presidenttiprojekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen, kun sinulla ei ole lapsia. Se on sinun saavutuksesi, eikä sinun tarvitse muista välittää. Muut vaihtaisivat kanssasi paikkaa milloin vain.

Vierailija
4/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vauva oikeasti on enemmän Jennin projekti, ja puoliso on taustalla tukena.

Vierailija
5/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen, kun sinulla ei ole lapsia. Se on sinun saavutuksesi, eikä sinun tarvitse muista välittää. Muut vaihtaisivat kanssasi paikkaa milloin vain.

Minulla on lapsia, joista olen tietysti äärettömän onnellinen, mutta lapseni ovat jo teinejä. 

-ap

Vierailija
6/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niillä adjutantteja riittää.

Vai ajattelitko että Jenni on ihan ilman tukiverkostoa?

Vierailija
7/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva 70 kymppinenkään tässä maassa ottaa uutta 6 vuoden työsopparia vastaan.

Vierailija
8/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niillä adjutantteja riittää.

Vai ajattelitko että Jenni on ihan ilman tukiverkostoa?

Adjutantit tukiverkostoa?

Vierailija
9/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jennikin jo on aika vanha vauvan äidiksi. Saulin rinnalla tietysti tuntuu ihan teiniltä. Olen saman ikäinen kuin Jenni ja itseänikin hirvittäisi nuo ap:n luettelemat asiat. Teinilapset minullakin, joten kokemusta niistä kaikista on. Mielestäni alakouluaika on kaikkein työläintä, harrastuksiin kuskaamista yms. ihan koko ajan. Yleensä kun vaan puhutaan vauva-ajasta vanhojen vanhempien kohdalla, mutta sivuutetaan nuo oikeasti "ruuhkavuodet?.

Vierailija
10/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, nelikymppisiä ja ylikin on tänä päivänä monikin ensisynnyttäjä. Lapsettomuus on varmasti rankkaa ja hienoa että vihdoin onnistui,me naiset joilla on lapsi ei voida samaistua toisen asemaan . Saulilla on ikää ja voi olla ettei ole montaa vuotta lapsen elämässä , mutta ovat varmasti miettineet tämänkin asian perinpohjaisesti. Vastuullisempia vanhempia saa varmasti etsiä.

Vierailija
11/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten ei pidä tehdä lapsia, jos tuolta tuntuu. Muut saa tehdä mitä haluaa, jos eivät kiusaa teoillaan muita.

Vierailija
12/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsi on terve. Tulevaisuutta ei voi ennustaa kukaan. Varmasti oli tehty kaikki mahdollinen, jotta alkio olisi terve. Iäkkään isän ja äidin on moninkertainen riski saada kehityshäiriöinen lapsi mutta geeniseulonnoilla ym. varmasti saatiin priimaa. Taviksilla tulee riskillä mitä tulee. Kukaan gynekoligi ei normaali-ihmisille olisi suositellut raskautumista tuossa iässä.  Jos lasta ei kasvateta tynnyrissä, niin tuleehan ne väkisinkin normaalit flunssat ja korvatulehdukset ja mahataudit päivähoidossa. Katsotaan siis, kuonka normalisti poikaa oikeasti kasvatetaan eikä vain propagandana julisteta kansalle. 

Vierailija
13/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mitä "perinpohjainen miettiminen" auttaa siihen, että isä ei ehkä kovin kauaa ole lapsen elämässä. Varmasti ovat miettineet, mutta itse asiaan se ei vaikuta millään tavalla.

Vierailija
14/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo täysi-ikäisiä, aikoinani päätin, että lapset on hankittuna ennen kuin täytän 30. Kolmesta nuorin syntyi, kun olin 28. I feel you, ap. Ennen kuin lynkkauksia sataa, niin itse olin ns. helposti raskautuva, piti vahtia, ettei miehen kalsarit olleet samassa koneessa omieni kanssa..

Vierailija
15/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos Jenni on täydellinen äiti jo alusta: maito nousee normaalisti, imetys onnistuu heti, ei tule jälkikomplikaatioita tms. Itsellä oli monenlaista vaikeutta ja synnytin 37-vuotiaana suunnitelulla sektiolla. Lapsen pitutta ja painoa ei ole kerrottu. Itsellä painoi alle 2500 gr ja oli 47 cm pitkä. Raskausmyrkytys koko ajan ovella ja verenpaine koholla.

Vierailija
16/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän heillä ole mahdollisuus palkata joku hoitamaan yöt vauvan kanssa..

Vierailija
17/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsi on terve. Tulevaisuutta ei voi ennustaa kukaan. Varmasti oli tehty kaikki mahdollinen, jotta alkio olisi terve. Iäkkään isän ja äidin on moninkertainen riski saada kehityshäiriöinen lapsi mutta geeniseulonnoilla ym. varmasti saatiin priimaa. Taviksilla tulee riskillä mitä tulee. Kukaan gynekoligi ei normaali-ihmisille olisi suositellut raskautumista tuossa iässä.  Jos lasta ei kasvateta tynnyrissä, niin tuleehan ne väkisinkin normaalit flunssat ja korvatulehdukset ja mahataudit päivähoidossa. Katsotaan siis, kuonka normalisti poikaa oikeasti kasvatetaan eikä vain propagandana julisteta kansalle. 

Ja ne taudit on sitten yleensä äidillä ja iskällä kans.

Vierailija
18/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun tulot on 126000 vuodessa + kaikki muut edut, on varaa palkata vaikka monta hoitajaa. Presidentin työ on sellaista että ei voi olettaa että siitä juurikaan lasta ehtisi hoitamaan, mutta varmaan näkee lasta siinä kuin normaali isovanhempi lapsenlapsiaan. Eikä siinä ole mitään pahaa, Jenniä vartenhan tuo lapsi on, Saulilla on ollut lapsia jo aikoja sitten, elänyt kiireistä työelämää ja yksinhuoltajaisän elämää.

Vierailija
19/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva 70 kymppinenkään tässä maassa ottaa uutta 6 vuoden työsopparia vastaan.

Aika harva 700-vuotias on edes elossa.

Vierailija
20/59 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva 700-vuotias on edes elossa.

Voiko olla enempää totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi