Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö lihavat miehet katso peiliin?

Vierailija
04.02.2018 |

Olen ollut puolen vuoden aikana treffeillä neljän miehen kanssa. Kaksi ilmoittivat olevansa normaalipainoisia, kaksi hoikkia.
Kaikki olivat ylipainoisia, yksi lihava.

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Missä on suomalaisten miesten itsekritiikki? Olen hoikka ja liikun paljon, joten etsin samanhenkistä kumppania.

Mitä hyödyttää valehdella asiassa, joka tulee ilmi ensitreffeillä?
Kornia oli, että kaikki nämä miehet etsivät hoikkaa naista!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino näkyy vaa'alta, ei peilistä.

Vierailija
2/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näkyy nimenomaan peilistä.

Hyväkuntoinen lihaksikas painaa enemmän kuin läski plösö!

Mittanauhakin on kelpo väline.

Ja jokainen tietänee vaatekokonsa.

Jos vatsa on tiellä, kun solmii kengännauhoja, ei tarvita vaakaa eikä peiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se näkyy nimenomaan peilistä.

Hyväkuntoinen lihaksikas painaa enemmän kuin läski plösö!

Mittanauhakin on kelpo väline.

Ja jokainen tietänee vaatekokonsa.

Jos vatsa on tiellä, kun solmii kengännauhoja, ei tarvita vaakaa eikä peiliä.

Paino edelleenkin näkyy vaa'alta, oli se paino sitten läskiä tai lihasta. 

Vierailija
4/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma on sukupuoleen katsomatta - naisilla tämä tuodaan helpommin esiin. Miehet kuvittelevat, että salilla käynti pelastaa. No ei pelasta, suurin osa on ”isoudessaan” läskejä eivätkä lihaksikkaita - ja kaikki sen huomaavat paitsi he itse. Aerobinen liikunta on laiminlyöty ja ruoka maittaa. Sitten halutaan treffeille urheilullisen, todella hoikan naisen kanssa ja pahastutaan ihan hirvittävästi, kun nainen kauhistuu vyöryvää mätisäkkiä.

Vierailija
5/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma on sukupuoleen katsomatta - naisilla tämä tuodaan helpommin esiin. Miehet kuvittelevat, että salilla käynti pelastaa. No ei pelasta, suurin osa on ”isoudessaan” läskejä eivätkä lihaksikkaita - ja kaikki sen huomaavat paitsi he itse. Aerobinen liikunta on laiminlyöty ja ruoka maittaa. Sitten halutaan treffeille urheilullisen, todella hoikan naisen kanssa ja pahastutaan ihan hirvittävästi, kun nainen kauhistuu vyöryvää mätisäkkiä.

Ja mikään muu ei sitten merkkaakaan mitään. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
6/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän. Elintasosairauksien tilastoja seuraillessa: kannattaisi.

Vierailija
7/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikään muu ei sitten merkkaakaan mitään. Onnea valitsemallasi tiellä.

Otsikon ja kysymyksen mukainen vastaus. Ei auta mätisäkin ulina.

Vierailija
8/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli pohdittua tätä. Voisiko olla totuuspohjaa siinä, että miehen hyvä itsetunto, sokeus omille virheille ja itsensä näkeminen parempana ja virheettömämpänä kuin onkaan on evoluution näkökulmasta kannattavaa? Ja naisten taipumus suurempaan itsekritiikkiin ja keskittyminen itsensä ja kehonsa virheisiin olisi osittain myös evoluution aikaansaamaa?

Esimerkki evoluution näkökulmasta. Suvunjatkamisessa miehet ovat yleensä aloitteellisempia. Mitä useamman naisen kanssa mies harrastaa seksiä, sitä enemmän jälkeläisiä tulee ja ihmislaji on vahvempi evoluution näkökulmasta. Miehen hyvä itsetunto auttaa parittelemaan useamman ja "parempilaatuisten" naisten kanssa. Toisaalta naisten huono itsetunto voi vaikuttaa siihen että harrastaa seksiä myös "heikompilaatuisten" miesten kanssa.

Jos tämä olisi toisinpäin, eli edelleen miehet aloitteellisempia seksiin mutta he huonoitsetuntoisempia ja naiset taas näkisivät itsensä parempina kuin ovat, miesten aloitteellisuus pienenisi kuin eivät uskoisi mahdollisuuksiinsa ja naiset harrastaisivat seksiä vain harvojen valittujen kanssa. Lopputuloksena vähemmän seksiä, vähemmän jälkeläisiä -> heikompi lajiyhteisö.

Mitä mieltä avraati? :D

T. Pohdiskelija n 25

Vierailija
9/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee peilistä jos on lihonut. Kaveri oli vuodessa lihonut ainakin 30 kiloa. Ihan järkyttävä läjä entiseen verrattuna. Onneksi itsellä on paino pysynyt kurissa 180/76.

Vierailija
10/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat sitä, lihavat tätä. Syödä saa mitä paskaa vaan, kunhan ei liho. Kaksinaamaista peliä.

Mitä ne hoikat tekevät hampurilaispaikoissa sun muissa paskan syöttöpaikoissa?

Vierailija
11/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat kyllä pitää parempaa huolta itsestään, kunnostaan ja painostaan. Varsinkin yli 35-vuotiaat. Treffisivustoilla, jos tekee haun saman ikäisiin naisiin samalla alueella, on siellä useita hyväkroppaisia ja hyvän näköisiä naisia. Miehissä löytää ehkä yhden tai kaksi.

En ymmärrä eikö ne miehet tajua, että kysyntää voisi olla enemmän, jos pitäisi kropastaan ja vaatteistaan vähän enemmän huolta.

Vierailija
12/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat sitä, lihavat tätä. Syödä saa mitä paskaa vaan, kunhan ei liho. Kaksinaamaista peliä.

Ei ole olemassa mitään kiellettyjä ruokia.

Ruokavalion kokonaisuus ratkaisee. Eivät ne hoikat syö hampurilaisia joka päivä. Ei siinä ole mitään kaksinaamaista.

Vierailija
13/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat kyllä pitää parempaa huolta itsestään, kunnostaan ja painostaan. Varsinkin yli 35-vuotiaat. Treffisivustoilla, jos tekee haun saman ikäisiin naisiin samalla alueella, on siellä useita hyväkroppaisia ja hyvän näköisiä naisia. Miehissä löytää ehkä yhden tai kaksi.

En ymmärrä eikö ne miehet tajua, että kysyntää voisi olla enemmän, jos pitäisi kropastaan ja vaatteistaan vähän enemmän huolta.

Jokin ei tuossa yhtälössä täsmää, koska naiset eivät ole Suomessa sen hoikempia kuin miehetkään. 

Vierailija
14/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nainen. Nettideittailin pari vuotta sitten. Tapaamillani miehillä ykköshakukriteeri naisten suhteen oli hoikkuus. Lähes kaikki tapaamistani miehistä olivat itse ylipainoisia eli massua oli ja vastaavasti peppulihaksia ei ollut lainkaan. Rakastan miehen lihaksikkaita pakaroita eli varsinkin tuo jälkimmäinen oli ikävä yllätys. Ilmeisesti aika moni mies ei katso peiliin.

Vierailija
15/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat saa syödä missä vaan. Mieti baarit ei myy jos henkilö on liian humalassa. Samaa voisi soveltaa ylipainoisiin jos tajuat?

Vierailija
16/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoikentava peili :)

Vierailija
17/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itseni peilistä hoikempana kuin valokuvista katsoen. Ihme juttu, miksi niin. Jonkun verran ylipainoinen olen.

Vierailija
18/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läskeistä puhutaan, niin naiset ne vasta läskejä ovatkin. Kaikilla on ostoskorit täynnä sipsejä ja irttarihyllyllä vietetään se 20 minuuttia valiten ties mitä makeisia. Ei jakseta edes kassalle asti odottaa, vaan karkkeja syödään kuormasta jo Prisman käytävillä.

Vierailija
19/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolen vuoden aikana treffeillä neljän miehen kanssa. Kaksi ilmoittivat olevansa normaalipainoisia, kaksi hoikkia.

Kaikki olivat ylipainoisia, yksi lihava.

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Missä on suomalaisten miesten itsekritiikki? Olen hoikka ja liikun paljon, joten etsin samanhenkistä kumppania.

Mitä hyödyttää valehdella asiassa, joka tulee ilmi ensitreffeillä?

Kornia oli, että kaikki nämä miehet etsivät hoikkaa naista!

Sokkotreffeilläkö olit? Kyllähän sen vartalon muodon kuvista näkee ja jos ei näe, niin silloin piilotellaan jotain ja ainakin minä jättäisin treffit väliin. Ja varsinkin jos miehen ilmoituksessa on naisen laihuus yhtenä tärkeimmistä kriteereistä, niin tuskinpa miehellä silloin muutkaan jutut kovin ihmeellisiä ovat.

Olen itse jonkun verran ylipainoinen ja en ole tästä ajatellut juurikaan laihduttaa. Kuvistani näki kuitenkin hyvin mikä olen yllätyksiä ei ole tullut. Netistä en kuitenkaan miestäni löytänyt, vaan ihan elävästä elämästä.

Vierailija
20/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läskeistä puhutaan, niin naiset ne vasta läskejä ovatkin. Kaikilla on ostoskorit täynnä sipsejä ja irttarihyllyllä vietetään se 20 minuuttia valiten ties mitä makeisia. Ei jakseta edes kassalle asti odottaa, vaan karkkeja syödään kuormasta jo Prisman käytävillä.

Lue otsikko ja pysy aiheessa. Ulostuksellesi on oma ketju, mätisäkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä