Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö lihavat miehet katso peiliin?

Vierailija
04.02.2018 |

Olen ollut puolen vuoden aikana treffeillä neljän miehen kanssa. Kaksi ilmoittivat olevansa normaalipainoisia, kaksi hoikkia.
Kaikki olivat ylipainoisia, yksi lihava.

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Missä on suomalaisten miesten itsekritiikki? Olen hoikka ja liikun paljon, joten etsin samanhenkistä kumppania.

Mitä hyödyttää valehdella asiassa, joka tulee ilmi ensitreffeillä?
Kornia oli, että kaikki nämä miehet etsivät hoikkaa naista!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta hiihtäjät ja pyöräilijäthän oli ällöjä :D Yrittäkää nyt jo päättää mitä haluatte.

Vierailija
22/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli pohdittua tätä. Voisiko olla totuuspohjaa siinä, että miehen hyvä itsetunto, sokeus omille virheille ja itsensä näkeminen parempana ja virheettömämpänä kuin onkaan on evoluution näkökulmasta kannattavaa? Ja naisten taipumus suurempaan itsekritiikkiin ja keskittyminen itsensä ja kehonsa virheisiin olisi osittain myös evoluution aikaansaamaa?

Esimerkki evoluution näkökulmasta. Suvunjatkamisessa miehet ovat yleensä aloitteellisempia. Mitä useamman naisen kanssa mies harrastaa seksiä, sitä enemmän jälkeläisiä tulee ja ihmislaji on vahvempi evoluution näkökulmasta. Miehen hyvä itsetunto auttaa parittelemaan useamman ja "parempilaatuisten" naisten kanssa. Toisaalta naisten huono itsetunto voi vaikuttaa siihen että harrastaa seksiä myös "heikompilaatuisten" miesten kanssa.

Jos tämä olisi toisinpäin, eli edelleen miehet aloitteellisempia seksiin mutta he huonoitsetuntoisempia ja naiset taas näkisivät itsensä parempina kuin ovat, miesten aloitteellisuus pienenisi kuin eivät uskoisi mahdollisuuksiinsa ja naiset harrastaisivat seksiä vain harvojen valittujen kanssa. Lopputuloksena vähemmän seksiä, vähemmän jälkeläisiä -> heikompi lajiyhteisö.

Mitä mieltä avraati? :D

T. Pohdiskelija n 25

Otitko pohdiskelussasi ollenkaan huomioon sitä, että evoluution kannalta naisten nimenomaan kannattaisi parentua niiden parempitasoisten miesten kanssa - ei todellakaan huonontaa geeniperimää? Väitän syyksi kasvatusta, jossa miehiä on korostettu ja naiset alistettu. Ei ole kasvatusnäkökulmasta onneksi enää nykypäivää, mutta näkyy edelleen useissa asioissa, esim. naisvaltaisten alojen arvostuksessa, oletusarvoisesti miten voi käyttäytyä, pukeutua, ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läskeistä puhutaan, niin naiset ne vasta läskejä ovatkin. Kaikilla on ostoskorit täynnä sipsejä ja irttarihyllyllä vietetään se 20 minuuttia valiten ties mitä makeisia. Ei jakseta edes kassalle asti odottaa, vaan karkkeja syödään kuormasta jo Prisman käytävillä.

Viimeksi jouduin odottamaan cittarilla pitkän tovin kun 3 miestä kauhoi aleirtareita pussit täyteen. Meinasin jo pyörtyä nälästä odotellessa.

Vierailija
24/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolen vuoden aikana treffeillä neljän miehen kanssa. Kaksi ilmoittivat olevansa normaalipainoisia, kaksi hoikkia.

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Missä on suomalaisten miesten itsekritiikki? Olen hoikka ja liikun paljon, joten etsin samanhenkistä kumppania.

Sokkotreffeilläkö olit? Kyllähän sen vartalon muodon kuvista näkee ja jos ei näe, niin silloin piilotellaan jotain ja ainakin minä jättäisin treffit väliin. Ja varsinkin jos miehen ilmoituksessa on naisen laihuus yhtenä tärkeimmistä kriteereistä, niin tuskinpa miehellä silloin muutkaan jutut kovin ihmeellisiä ovat.

Olen itse jonkun verran ylipainoinen ja en ole tästä ajatellut juurikaan laihduttaa. Kuvistani näki kuitenkin hyvin mikä olen yllätyksiä ei ole tullut. Netistä en kuitenkaan miestäni löytänyt, vaan ihan elävästä elämästä.

Jep, aloitus oli surkea provoviritys ja kertoo hyvin paljon siitä minkälainen idiootti ap on. Voisitko ap edes yrittää hallita hieman miesvihaaja? Et ilmeisesti ole saanut kunnolla munaa aikoihin, kun nyt täällä viitsit tällaisia kirjoitella.

Vierailija
25/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat kyllä pitää parempaa huolta itsestään, kunnostaan ja painostaan. Varsinkin yli 35-vuotiaat. Treffisivustoilla, jos tekee haun saman ikäisiin naisiin samalla alueella, on siellä useita hyväkroppaisia ja hyvän näköisiä naisia. Miehissä löytää ehkä yhden tai kaksi.

En ymmärrä eikö ne miehet tajua, että kysyntää voisi olla enemmän, jos pitäisi kropastaan ja vaatteistaan vähän enemmän huolta.

Ei ole. Ihan yhtä vähän kysyntää oli lihavana kuin suht timminäkin. Vaatteillakaan ei ollut merkitystä. Tietysti itsestä pitää huolehtia, mutta ei sitä ei kannata tehdä naisten takia

Vierailija
26/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokkotreffeilläkö olit? Kyllähän sen vartalon muodon kuvista näkee ja jos ei näe, niin silloin piilotellaan jotain ja ainakin minä jättäisin treffit väliin. Ja varsinkin jos miehen ilmoituksessa on naisen laihuus yhtenä tärkeimmistä kriteereistä, niin tuskinpa miehellä silloin muutkaan jutut kovin ihmeellisiä ovat.

Olen itse jonkun verran ylipainoinen ja en ole tästä ajatellut juurikaan laihduttaa. Kuvistani näki kuitenkin hyvin mikä olen yllätyksiä ei ole tullut. Netistä en kuitenkaan miestäni löytänyt, vaan ihan elävästä elämästä.

En ollut sokkotreffeillä. Kuvissa ei ylipainoa. Lisäksi miehet kertoivat olevansa urheilullisia tai normaalivartaloisia.

Vierailija
27/27 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut sokkotreffeillä. Kuvissa ei ylipainoa. Lisäksi miehet kertoivat olevansa urheilullisia tai normaalivartaloisia.

Monille miehille ei tuota mitään ongelmaa laittaa näytille kuvia, jotka on otetu 10 vuotta ja 20 kiloa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä