Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Älä koskaan kohtaa sankariasi, ettet pety.
Lisäksi, teissä taviksissa ei ole meille julkisuudenhenkilöille mitään annettavaa.
Anteeksi jos olen töykeä, mutta antakaa minun tehdä työni rauhassa. Ette ymmärrä, kuinka paljon häiritsette.

• ylös 0
  • alas 51

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vaivaahan se, jos ei minnekään voi mennä tai mitään tehdä ilman että joku kysyy jotain tai ottaa kontaktia. Mielestäni tuon ymmärtää, mutta jotkut menevät pyytämään nimmareita tai juttelemaan.

Toisaalta julkiseen ammattiin kuuluu sekin puoli, ja siihen pitäisi olla varautunut. Moni julkkis on paljonkin ihmisten kanssa tekemisissä. Jotkut tietenkin narsistisia, että oikein hakevat sitä. Mutta silloin eivät ole oikeita julkkiksia, vaan haluaisivat olla.

• ylös 22
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkään en halua hengailla nobodyjen kanssa koska heistä ei ole minulle mitään hyötyä.

• ylös 3
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa ymmärtää, että tavikset ovat tylsiä.

Ja kuka tahansa ymmärtää, että myös julkkikset ovat taviksia. Ovat vain tunnetumpia työnsä takia.

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

...paitsi että julkkiksen ura on mahdollista vain tavisten ansiosta. Katsopa miten on käynyt eräällekin ei-enää-ihan-nuorelle naislaulajalle jota ei ole tavisfanit paljon kiinnostanut. Eipä faneja enää prinsessa kiinnosta. Ei vaikka nimensä vaihtais.

• ylös 33
  • alas 2
Vierailija

Julkkis, tavis, ihan sama, kaikki ihmiset ovat yhtä tylsiä. Hengaan vaan metsän eläinten kanssa.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Tavikset ovat toki tylsiä, mutta suurin osa julkkiksista on myös työnsä ulkopuolella aika mitättömiä, melkein kuin, no... taviksia.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

No ei sullakaan Keekki oo kyllä mitään järkevää annettavaa meille taviksille oo ollut.

• ylös 16
  • alas 3
ulkomaiset kiinnostavampia

Pidän ns. "julkkiksia" tavallisina ihmisinä, en tunnista ulkona (harvoin) tai seuraa uutisia siten että kiinnostaisi - varsinkaan suomalaiset. Jos jollakin sattuu olemaan rahaa, niin enemmän kiinnostaa vaikka diplomi-insinöörien palkkataso. Kiinnitän huomiota myös luonteeseen, jos toinen on seurassani.

En viihdy edes työkavereiden tai  sukulaisten kanssa vapaa-aikana, oluet voi joskus ottaa mutta onneksi ei jatkuvasti törmää heihin. Ahdistaa ajatuskin että kaikki tuntisivat minut ja haluaisivat neuvoja, höpöttää, nimikirjoituksen, selfien, tarjota paukun tai vastaavaa. Luulisivat tietävänsä asiani paremmin kuin minä.

Miettikää miltä itsestänne tuntuisi.

Vierailija

Mä en oo koskaan ymmärtänyt julkkisten palvontaa ilmiönä. Festareillakin tykkään vain kuunnella artisteja ihan vain hyvän fiiliksen takia, mutta en menisi mihinkään hurmioon jos joku artisti haluaisi minut bäkkärille.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Julkisuuden henkilö vastaa :) :) kixx my axx !!

Joku tiilia taalia tallallaa omassa päässään julkis vastailee...itkunaurua...heko heko....

Vierailija

Kannattaa vaihtaa ammattia. Ei muuten kiinnostaisikaan tavata julkkista vain julkisuusstatuksen vuoksi, eikä monellakaan julkkiksella olisi minulle mitään annettavaa. En oikeastaan fanita ketään.

Vierailija

Julkkiksen elämä olisi varsin makeaa. Ei siksi että julkisella on usein hyvät tulot vaan siksi että muita oikeasti kiinnostaa sinun tekemiset. On taatusti mukava huomata että taas iltapäivälehti kirjoitti minusta jotain.

Vierailija

Sitten et ainakaan ole Mattiesko Hytönen. Se kerran veti herneet nenäänsä, kun minä tai kukaan muukaan oikeastaan, ei reagoinut mitenkään siihen, että hän sukulaisensa luona kesää viettäessään maalla tuli apteekkiin polkupyörällä, pelkkä kylpytakki päällään. Raukka parka olis niiiin halunnut huomiota, mutta eihän me maalaiset nyt hänelle sitä suotu, lieneekö edes tunnettu että se oli itse Hän. Siis ihan lehdistössä tätä asiaa pohti.

Tässä kunnassa vierailee aika ajoin isompiakin nimiä kuin M.H. Jos heitä joskus näen, annan olla ihan rauhassa vaan, tai jos he aloittaa juttelun, voin jutustella niitä näitä ihan muuten vaan. Minä en ota esiin, että hei sä oot julkkis.

• ylös 11
  • alas 0

Sivut