Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Puoliso rouskuttaa sipsejä tossa vieressä. Mulla sen sarjarouskutus ottaa aivoon, pirun ärsyttävää - se lappaa sipsejä kuin joku kone.
Pakenin yläkertaan, napit korville ja musa täysille! En taida olla ihan normaali :-(

Miten tästä "sipsivihasta" pääsisi eroon, kellään kokemuksia? Ja joo, tykkään syödä niitä itsekin mut yritän rouskuttaa mahdollisimman hiljaa.

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Ei kai siihen muuta apua ole kuin rouskuttaa itsekin. Jollei sipsejä niin porkkanoita. Itsekin inhoan sipsien rouskuttamista. Samoin esim omena, jotkut syövät niin että ei ärsytä yhtään, mutta sitten jotkut kuulostavat sialta.

En tykkää mistään napostelusta ja mässyttämisestä, en ottais edes sellaista äijää...

Vierailija

Kyllä sipsien syömisestä saa kuulua rouskutusta, mutta omenaa syödessä ei saa kuulostaa sialta. Alkoikin tehdä mieli sipsejä, voi pahus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tykkää mistään napostelusta ja mässyttämisestä, en ottais edes sellaista äijää...

Kohtalotoveri siis! Ja kyllä mua jo seurusteluaikoina mietitytti, kaikessa muussa syömisessä toi äijä on onneksi nopee eli tuska on nopeesti ohi. Mut nykyään se vetää sipsejä kulhotolkulla. Just rapisteli pussista itselleen uuden annoksen :-(

Mä voisin testata tota porkkanaideaa, kun oman pään sisällä rouskuu niin se vois peittää toisen äänet. Tää on vaan niin superrr-ärrrsyttävää et tuntuu kuin ratkeais.

Vierailija

Minua ei ole koskaan ärsyttänyt muiden syömiset. Sori, kohta avaan sipsipussin Star Warssin seuraksi.