Nainen jäisitkö syömään illallista joka on tehty eineksistä?
Kommentit (39)
Riippuu juomista. Jos juomat on hyvät, ei ruuan tasolla ole niin väliä.
Riippuu hygienian tasosta ihan kaikilla tasoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kätöset on pesty
No todellakin söisin. Pääasia, että joku muu on kokannut kuin minä itse.
Vähän kun tietäs mistä eineksistä kyse? Ja onko aika tiukilla, jos ei ehdi itse vaikka kuoria perunoita ja laittaa kiehumaan, tai pilkkoa uuniperunoita. Ihan valmismuussia vai? Parempi tilata annokset mukaan ravintolasta.
Tuo olisi jopa ihan sympaattista 😊 Oma puoliso osasi aikoinaan keittää spagettia, mutta ei paljon muuta. Onneksi jäin syömään sitä spagettia.
En. Aloituksesta tulee mieleen pannulla paistettu maksalaatikko, johon on laitettu lisäksi makkaran paloja.
Ihan mielelläni. Ruoanlaittotaito ei kuulu vaatimuksiini kumppanin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun tietäs mistä eineksistä kyse? Ja onko aika tiukilla, jos ei ehdi itse vaikka kuoria perunoita ja laittaa kiehumaan, tai pilkkoa uuniperunoita. Ihan valmismuussia vai? Parempi tilata annokset mukaan ravintolasta.
Kaikki on einestä ja aterimetkin kertakäyttökamaa. Mies ei omista haarukoita eikä lautasia ja sun muuta.
jos seura on oikea tottakai jäisin
No olen monesti syönyt. Esim anoppini joulupöytä on koottu eineksistä:laatikot, rosolli ja kinkku, kaikki eineksiä. Kohteliaisuudesta olen maistanut kaikkea silloin, kun ollaan jouluna käyty ja kiittänyt lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on einestä ja aterimetkin kertakäyttökamaa. Mies ei omista haarukoita eikä lautasia ja sun muuta.
No sithän meitä on kaksi samanlaista!
Tietenkin jäisin, jos mies on kiinnostava. Tosin, saattaisin ehdottaa, että mitä jos tilattaisiin pitsat. Mutta tuo pitää ehdottaa siten, ettei loukkaa toista, vaan se mieskin on jotenkin nolona kokkauksen kanssa. Jos mies ihan tohkeissaan eineksensä kokkailusta, niin en ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
En. Aloituksesta tulee mieleen pannulla paistettu maksalaatikko, johon on laitettu lisäksi makkaran paloja.
Suunnilleen näin ja kaikki on pelkkää einestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätöset on pesty
Ja kulli
Kohteliaisuudesta varmaan jäisin mutta kiinnostus loppuisi kyllä siihen. Voin syödä eineksiä kiireessä tai jos ei ole esim. uunia ja hellaa käytössä, mutta jos varta vasten kutsutaan illalliselle ja tarjolla on Saarioisen makaroonilaatikkoa niin silloin se on eri teille lähtö.
Ei haittaa, jos kertoo rehellisesti, ettei ole kokkaillut itse. Luottamuksen voi muuten saada horjumaan heti alkuun pikkuasiasta (= josta voi hyvin kertoa ilman valehtelua).
Juu, ei miehiltä voi vaatia liikoja, suurin osa ei kunnon ruokaa osaa tehdä. Kaunis ajatus on tärkein.