Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis vastaa, miksi en halua olla fanieni/tavisten kanssa tekemisissä

Vierailija
03.02.2018 |

Älä koskaan kohtaa sankariasi, ettet pety.
Lisäksi, teissä taviksissa ei ole meille julkisuudenhenkilöille mitään annettavaa.
Anteeksi jos olen töykeä, mutta antakaa minun tehdä työni rauhassa. Ette ymmärrä, kuinka paljon häiritsette.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, teissä taviksissa ei ole meille julkisuudenhenkilöille mitään annettavaa.

Anteeksi jos olen töykeä, mutta antakaa minun tehdä työni rauhassa. Ette ymmärrä, kuinka paljon häiritsette.

Provosoin Vauva.fi:ssä koska olen päästäni vähän vajaa.

Vierailija
22/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provosoin Vauva.fi:ssä koska olen päästäni vähän vajaa.

No niin nyt. Ootko käyny jo lenkillä tänään? Yritäpä keksiä nyt illaksi edes vähän jotain muuta ohjelmaa kuin palstailu, jookos? Masentaako sua oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jalat maassa oleva julkkis tiedostaa sen, että "me tavikset" ollaan syy siihen, miksi te olette julkkiksia.

Vierailija
24/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla olemassa julkkiksia ilman tavisfaneja. Ei kannata siis purra ruokkivaa kättä.

Vierailija
25/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis on luuseri, totesi Lenita

Vierailija
26/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n taatusti mukava huomata että taas iltapäivälehti kirjoitti minusta jotain.

Ai vaikka kirjoittaisi ihan täyttä paskaakin?

Vierailija
27/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet joku  laulutaidoton viidakontähtönen koska tuollaisen lausunnon jälkeen voi keikkapaikalla olla vähän lipun ostaneita ja se tuntuu artistin lompakossa välittömästi.

Julkisuus ei muuten ole mikään ammatti.

Vierailija
28/33 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole joku muutaman tilaajan saanut Tubettaja, joka tituleeraa itsensä "julkisuuden henkilöksi".

Omassa suvussani on oikea julkisuuden henkilö. En viitsi mainita hänen nimeään, sillä en jää tälle palstalle vastailemaan.

Vierailija
29/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tavikset ovat tylsempiä kuin julkkikset, koska julkkiksilla on kiinnostavampi elämä. He ovat yleensä myös kiinnostavampia ihmisinä. Siis oikeat julkkikset, jotka ovat kehittäneet itseään. Eivät sellaiset tyhjät julkkikset.

Vierailija
30/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän kyllä hyvin. Jos olet joku Antti Tuisku tai Sanni on varmasti rasittavaa, kuin tunnin sisällä tulee 49 ihminen kertomaan mikä on paras biisi ja pyytää selfietä. Jos olet taas, joku CC Järvinen, sinun pitäisi olla erittäin kiitollinen ,jos joku tulee pyytämään selfien.

Vierailija
31/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon viettänyt aika paljon aikaa julkkistenkin kanssa. Ei he mitään yli-ihmisiä ole olleet. Sitten jos ajatellaan laajemmin, aika monella julkkiksella on kuitenkin puoliso, joka ei ole julkkis.

Vierailija
32/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkkis hengaat tavisten palstalla?

Vierailija
33/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis vs. tavis ;) Ei kiinnosta Seiskan julkut.