Uuutisoiko Suomen valtamediat neutraalisti Trumpista?
Kommentit (37)
Trump on hyvä peridentti. Voi kumpa suomeen saataisiin samanlainen.
Ketjussa ei ollut taaskaan yhtaan esimerkkia oikeista mahlayksista. Pari teini vastausta taas, etta on tyhma kun on Trump.
Jopa maan litteyden puolustajilla on edes jotakin argumentteja. Vaikka ne holmoja onkin mutta sentaan perustelevat kantaansa.
Kyllä. Mediat kertovat vain mitä trump tekee, jos se on teistä iljettävää, syyttäkää trumpeloa.
Ei median tarvitse keksiä donaldista mitään mustamaalattavaa, ukkohan mustamaalaa itseään päivittäin ihan itse. Materiaalia on tarjolla vaikka kuinka, twiiteistä ja videoista lähtien, sieltä vaan katsomaan, kaikki voi nähdä että ihan itse se niitä aivopieruja suustaan ja twitteristään ja matkoillaan päästelee suustaan, jos media näitä videoita näyttää, en ymmärrä mikä siinä putintrolleja ahistaa, vai joko ne videotkin on manipuloitu sonaldin puheista, yhyy... .
Ainakin yhden palveluksen donald teki maailmalle, sen jälkeen kun toi niljakas sika valittiin presidentiksi, alkoi naiset valveutua ja kertoa tollasten sikojen kähminnöistä ja raiskauksista. Donald avasi pandoran lippaan, joka tuskin sulkeutuu enää koskaan. Eli pahoistakin asioista voi seurata jotain hyvää, joka edistää oikeudenmukaisuutta. En olis uskonut että siihen vaaditaan mulkkujen mulkku usan presidentiksi, mutta näin se nyt meni. :D
🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Vierailija kirjoitti:
Ei median tarvitse keksiä donaldista mitään mustamaalattavaa, ukkohan mustamaalaa itseään päivittäin ihan itse. Materiaalia on tarjolla vaikka kuinka, twiiteistä ja videoista lähtien, sieltä vaan katsomaan, kaikki voi nähdä että ihan itse se niitä aivopieruja suustaan ja twitteristään ja matkoillaan päästelee suustaan, jos media näitä videoita näyttää, en ymmärrä mikä siinä putintrolleja ahistaa, vai joko ne videotkin on manipuloitu sonaldin puheista, yhyy... .
Ainakin yhden palveluksen donald teki maailmalle, sen jälkeen kun toi niljakas sika valittiin presidentiksi, alkoi naiset valveutua ja kertoa tollasten sikojen kähminnöistä ja raiskauksista. Donald avasi pandoran lippaan, joka tuskin sulkeutuu enää koskaan. Eli pahoistakin asioista voi seurata jotain hyvää, joka edistää oikeudenmukaisuutta. En olis uskonut että siihen vaaditaan mulkkujen mulkku usan presidentiksi, mutta näin se nyt meni. :D
Donaldilla on pienet kädet ja se syö kaksi jätskipalloa ja hamppareita sängyssä. Niin media on meille kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko nimetä edes yhden seikan, joka tekee Trumpista mielestäsi niljakkaan sian? Tiedän kyllä, että on trendikästä vöyhöttää Trumpin niljakkuudesta, mutta kaipaisin perusteita ylimalkaisen tarinoinnin sijaan.
Kuten Paul Stanleykin totesi, on helppo sanoa mita vaan, mutta pitkalla valilla teot kerrtovat koko tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en ole lukenut mitaan todellista mokaa minka Trump on tehnyt. Suurin osa uutisista on teiniakaisten kirjoittamia. "Trump on tyhma koska se on Trump"
Eikö se ole moka, että yrittää toistuvasti perustuslain vastaisesti häiritä rikostutkintaa? Entä se, että soittaa leskelle ja sanoo että tämän kaatunut sotilasmies "tiesi mihin lähti"?
En kannata Trumpia enkä hänen mielipiteitään, mutta onhan jokaiselle järjelliselle ihmiselle selvää, että media pyrkii häntä mustamaalaamaan kaikin tavoin, ja suhtautuminen häneen on aivan toista kuin vaikka Obamaan oli. Sama juttu, vielä pahempana, on tietysti Putinin kohdalla. Hesari on nykyään aivan hirveä lehti, joka ei edes yritä olla millään lailla puolueeton. Media on muuttunut tiedonvälityksestä mielipiteiden syöttäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
En kannata Trumpia enkä hänen mielipiteitään, mutta onhan jokaiselle järjelliselle ihmiselle selvää, että media pyrkii häntä mustamaalaamaan kaikin tavoin, ja suhtautuminen häneen on aivan toista kuin vaikka Obamaan oli. Sama juttu, vielä pahempana, on tietysti Putinin kohdalla. Hesari on nykyään aivan hirveä lehti, joka ei edes yritä olla millään lailla puolueeton. Media on muuttunut tiedonvälityksestä mielipiteiden syöttäjäksi.
Putinia ei juuri tarvitse mustamaalata. Diktaattori joka hiljattain laillisti vaimonhakkaamisen...
Vaihtoehdot pitäisi olla:
A) Joo, mutta Trump on aiheuttanyt tämän itse
B) Joo, mutta Trump on viaton ja puhunut kaikista mukavasti.
En ole kuullut vielä yhtään mitään hyvää hänestä (Suomen) medialta
Suomen valtamedia kirjoittaa sinistä valkoiselle ja he vuotavat sinistä verta.
Satanistejä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en ole lukenut mitaan todellista mokaa minka Trump on tehnyt. Suurin osa uutisista on teiniakaisten kirjoittamia. "Trump on tyhma koska se on Trump"
Eikö se ole moka, että yrittää toistuvasti perustuslain vastaisesti häiritä rikostutkintaa? Entä se, että soittaa leskelle ja sanoo että tämän kaatunut sotilasmies "tiesi mihin lähti"?
minusta tuo ei ole moka vaan totuus.
Olen ihmetellyt pitkaan miksi totuus pitaa naamioida korulauseiden taakse.
Minulle suurempi moka on kertoa kuinka urhoollisesti maansapuolesta nuorukainen on antanut henkensa. Sehan vale. Mikaan valtio ei ole uhannut yhdysvaltoja sitten meksikon sodan.
Eivät uutisoi, koska valtamedioiden sisältö on jo vuosia ollut uutisiksi naamioitua propagandaa.
eihän teot oikeasti eroa muista presidenteistä. Ainoastaan tyyli on oudompi.